tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Så blev jeg scannet, så vild en oplevelse altså, er helt høj nu :loveshower

Alt så så fint ud inde i hulen, der ligger en enkelt lille frø derinde med fin hjertelyd, og med dens mål skulle jeg være 8+2 i dag, nu blev det pludselig mere virkeligt, kan slet ikke få armene ned :yay

post-9932-0-36297600-1432042894_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så blev jeg scannet, så vild en oplevelse altså, er helt høj nu :loveshower

Alt så så fint ud inde i hulen, der ligger en enkelt lille frø derinde med fin hjertelyd, og med dens mål skulle jeg være 8+2 i dag, nu blev det pludselig mere virkeligt, kan slet ikke få armene ned :yay

Åh Lykke :loveshower

Hvor er det bare de mest fantastiske nyheder!!!!! :kuller :kuller

Nyd denne helt utrolige følelse - du er virkeligt gravid!!!! Kæmpe tillykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Lykke :loveshower

Hvor er det bare de mest fantastiske nyheder!!!!! :kuller :kuller

Nyd denne helt utrolige følelse - du er virkeligt gravid!!!! Kæmpe tillykke :yay

Ja nu blev det pludselig mere rigtigt, og især da de tændte for hjertelyden, FUCK det var fantastisk :loveshower

Men må indrømme jeg troede man kunne se den lidt bedre, det ligner jo bare en lille frø nu :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja nu blev det pludselig mere rigtigt, og især da de tændte for hjertelyden, FUCK det var fantastisk :loveshower

Men må indrømme jeg troede man kunne se den lidt bedre, det ligner jo bare en lille frø nu :haha

SÅ fantastisk :) :loveshower Jeg blev scannet ved 7+0 og der lignede den max en bønne, hehe, så frø er da bedre :D

Men der kommer til at ske vildt meget de næste uger. Ved NF så ligner den altså en rigtig lille baby :)

Hvor er det bare helt utroligt fantastisk, at det nu rent faktisk er lykkes for jer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

aj Lykke hvor er det fantastisk tillykke  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det altså fantastisk :kuller tillykke!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke Lykke. Det er da helt fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ fantastisk :) :loveshower Jeg blev scannet ved 7+0 og der lignede den max en bønne, hehe, så frø er da bedre :D

Men der kommer til at ske vildt meget de næste uger. Ved NF så ligner den altså en rigtig lille baby :)

Hvor er det bare helt utroligt fantastisk, at det nu rent faktisk er lykkes for jer :loveshower

  

aj Lykke hvor er det fantastisk tillykke  :loveshower

  

Hvor er det altså fantastisk :kuller tillykke!!

  

Stort tillykke Lykke. Det er da helt fantastisk :loveshower

Tak skal I have alle sammen, hvor er I bare skønne :kiss

Det er så vildt, at man går rundt med sådan en lille frø inde i maven, hvis hjerte bare banker derud af :loveshower

I morgen står den på lægebesøg, for at få lavet VJ, bliver også lidt spændende :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev jeg scannet, så vild en oplevelse altså, er helt høj nu :loveshower

Alt så så fint ud inde i hulen, der ligger en enkelt lille frø derinde med fin hjertelyd, og med dens mål skulle jeg være 8+2 i dag, nu blev det pludselig mere virkeligt, kan slet ikke få armene ned :yay

Wuhuuuuuu, stort tillykke :7himmel  :loveshower  :kuller  :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aflyst, aflyst, aflyst :boo Jeg synes overhovedet ikke det er sjovt mere. 1 ICSI aflyst pga overstimuleing og nu er vores 1 fryseforsøg aflyst, fordi ÆO falder på en søndag. :boo Arh, hvor jeg synes verdenen er det dumt sted!!! :boo

SHIT, hvor er det bare pisseuretfærdigt!!! :boo :boo Kan GODT forstå du synes verden er uretfærdig lige nu! :kram2

Jeg er i det offentlige i Dronninglund. :boo Æl-test var positiv i søndags - regnede da med at de kunne skyde dagen en smule... Ellers er fryseæg da noget LORT - beklager mit sprog. :klap

Jeg forstår heller ikke helt hvorfor det ikke kan rykkes lidt og tilpasses, det lyder da vildt ufleksibelt og usikkert - hvad hvis ens æl altid lige rammer en weekend eller en helligdag eller noget tredje, fjerde, femte.

Det er jeg helt uforstående overfor, især ud fra det jeg har fået at vide på Herlev (med det lille forbehold at jeg måske har hørt/husker forkert)

Jeg ringer til dem i morgen og snakker med dem omkring, hvad vi kan gøre fremover. Mega uheldig :box

Har tjekket kalenderen og dette passer vidst med, at næste gang ÆO er i uge 26 og der har vi lige sagt "ja tak" til en betaling ferie til Italien og så rammer vi bagefter ind i sommerferie. Så det vil sige AUGUST :boo

Har du fået ringet til dem i dag, så? :kram2

Shit, det med aflyst/mislykket forsøg nu og så sommerferie, så være nødsaget til at vente til august er altså også bare mit skræmmescenarie lige nu. Håber VIRKELIG for jer, at I finder en løsning, så du ikke skal vente endnu længere tid :kiss :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev jeg scannet, så vild en oplevelse altså, er helt høj nu :loveshower

Alt så så fint ud inde i hulen, der ligger en enkelt lille frø derinde med fin hjertelyd, og med dens mål skulle jeg være 8+2 i dag, nu blev det pludselig mere virkeligt, kan slet ikke få armene ned :yay

Åh, T I L L Y K K E med den skønne scanning :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog en snak med sygeplejersken og hun mente, der ikke var noget at gøre. Sådan var det bare - basta. Der var for stor usikkerhed, hvis de tog på 6. dagen... Så nævnte jeg at Katrine, som er i Skejby får lagt op på 6. dagen. Og det undrede mig derfor meget, at de ikke kunne gøre det samme. Følte dog ikke hun troede på mig, da de bruger samme procedure på Skejby. Hun lovede dog at snakke med lægen. Timerne kig og jeg blev mere og mere nervøs. Men så ringede hun endelig! Hun havde snakket med lægerne og de havde valgt at lytte til mig, og ringede derfor til Skejby. Så hun kunne med glæde fortælle, at Skejby tæller på en anden måde end de har gjort. Og nu har jeg tid til ÆO lørdag :kuller  :kuller :kuller  

 

Der var lige en, der råbte højt på job i dag :loveshower  Manden knep en lille tåre, da jeg ringede hjem og gav den gode nyhed !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog en snak med sygeplejersken og hun mente, der ikke var noget at gøre. Sådan var det bare - basta. Der var for stor usikkerhed, hvis de tog på 6. dagen... Så nævnte jeg at Katrine, som er i Skejby får lagt op på 6. dagen. Og det undrede mig derfor meget, at de ikke kunne gøre det samme. Følte dog ikke hun troede på mig, da de bruger samme procedure på Skejby. Hun lovede dog at snakke med lægen. Timerne kig og jeg blev mere og mere nervøs. Men så ringede hun endelig! Hun havde snakket med lægerne og de havde valgt at lytte til mig, og ringede derfor til Skejby. Så hun kunne med glæde fortælle, at Skejby tæller på en anden måde end de har gjort. Og nu har jeg tid til ÆO lørdag :kuller  :kuller :kuller  

 

Der var lige en, der råbte højt på job i dag :loveshower  Manden knep en lille tåre, da jeg ringede hjem og gav den gode nyhed !!

 

Hold op en absurd historie!!!! :o :o Men hvor er det godt, at du insisterede, og at de fulgte op på det :) :) Super fedt med ÆO lørdag - nu sker der snart noget godt, hurra!!! :yay :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog en snak med sygeplejersken og hun mente, der ikke var noget at gøre. Sådan var det bare - basta. Der var for stor usikkerhed, hvis de tog på 6. dagen... Så nævnte jeg at Katrine, som er i Skejby får lagt op på 6. dagen. Og det undrede mig derfor meget, at de ikke kunne gøre det samme. Følte dog ikke hun troede på mig, da de bruger samme procedure på Skejby. Hun lovede dog at snakke med lægen. Timerne kig og jeg blev mere og mere nervøs. Men så ringede hun endelig! Hun havde snakket med lægerne og de havde valgt at lytte til mig, og ringede derfor til Skejby. Så hun kunne med glæde fortælle, at Skejby tæller på en anden måde end de har gjort. Og nu har jeg tid til ÆO lørdag :kuller  :kuller :kuller  

 

Der var lige en, der råbte højt på job i dag :loveshower  Manden knep en lille tåre, da jeg ringede hjem og gav den gode nyhed !!

Det var da en skøn nyhed at komme ind til :kuller :kuller

Jeg er så klar til at heppe på lørdag kan du tro :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog en snak med sygeplejersken og hun mente, der ikke var noget at gøre. Sådan var det bare - basta. Der var for stor usikkerhed, hvis de tog på 6. dagen... Så nævnte jeg at Katrine, som er i Skejby får lagt op på 6. dagen. Og det undrede mig derfor meget, at de ikke kunne gøre det samme. Følte dog ikke hun troede på mig, da de bruger samme procedure på Skejby. Hun lovede dog at snakke med lægen. Timerne kig og jeg blev mere og mere nervøs. Men så ringede hun endelig! Hun havde snakket med lægerne og de havde valgt at lytte til mig, og ringede derfor til Skejby. Så hun kunne med glæde fortælle, at Skejby tæller på en anden måde end de har gjort. Og nu har jeg tid til ÆO lørdag :kuller :kuller :kuller

Der var lige en, der råbte højt på job i dag :loveshower Manden knep en lille tåre, da jeg ringede hjem og gav den gode nyhed !!

Hold nu kæft, hvor er det absurd! :o :blink

Hvor er det DEJLIGT og SKØNT at I får et forsøg alligevel :glad

Jeg er SÅ glad på jeres vegne :glad :glad

Hvor er det altså godt, at du holdt på dit! Prøv at tænk, hvis du ikke havde kendt til Katrine :blink Puha, hvor er det fedt at man kan snakke med folk i samme situation som en selv herinde :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så fedt at snakke med folk i samme situation. Hvis jeg ikke kendte Katrine ville jeg aldrig have ringet og insisteret på, at andre steder gør de det på 6. dagen. Så hun er total lifesafer :kuller

Tak for hep og gode tanker alle 3... Er helt oppe og køre :balloon  :balloon :balloon  Hele min krop holder en lille fest :yay  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så fedt at snakke med folk i samme situation. Hvis jeg ikke kendte Katrine ville jeg aldrig have ringet og insisteret på, at andre steder gør de det på 6. dagen. Så hun er total lifesafer :kuller

Tak for hep og gode tanker alle 3... Er helt oppe og køre :balloon :balloon :balloon Hele min krop holder en lille fest :yay

Godt du ringede. Det er jo fuldstændigt absurd! Heppe koret er SÅ klar lørdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram Så håber jeg ægget overlever. :yay men skulle det ikke overleve, så er jeg glad for, at det er nu og ikke til august.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram Så håber jeg ægget overlever. :yay men skulle det ikke overleve, så er jeg glad for, at det er nu og ikke til august.

aj hvor fantastisk Didda hepper vildt lørdag  :loveshower  :loveshower  :loveshower  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal ikke sige nej til en baby-hungrende kvinde, som Didda :SM :biglove så fedt søde :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha takket være dig, så turde jeg godt at gå til dem :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha takket være dig, så turde jeg godt at gå til dem :kram2

:kram2 du er sej, du stiller lidt kritiske spørgsmål til dem :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan Didda! Respekt. Super fedt at I kan komme til på 6. dagen. Kæmpe hep og alt godt herfra :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan Didda! Respekt. Super fedt at I kan komme til på 6. dagen. Kæmpe hep og alt godt herfra :yay

Det er mega fedt :loveshower  Glæder mig sådan. Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER