tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Først til august. Jeg synes der er laaaaang tid til, men det er nu gamet... Vi kan ikke komme med denne dag da ÆO ligger i den uge vi er i Italien. :(

 

Argh, øv! :(

 

Super ærgerligt I ikke kunne nå denne gang :( Jeg kan godt forstå du synes der er lang tid til! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er så ærgerligt. Vi må få det bedste ud af det mens vi venter... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde og udfordrede kvinder. Jeg har opdateret Juni Termin med en kort beskrivelse. Endte med veer og et kejsersnit før det planlagte. Sikke noget. Sidder nu med min ømme ødelagte krop og verdens dejligste lille pige. Alle behandlinger, skuffelser og smerter....det er det hele værd. Jeg skriver mere når jeg ikke er doped og hjemme igen. Kram og tanker herfra til jer alle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre fra dig Solvej. Stort tillykke med det lille vidunder :kuller :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde og udfordrede kvinder. Jeg har opdateret Juni Termin med en kort beskrivelse. Endte med veer og et kejsersnit før det planlagte. Sikke noget. Sidder nu med min ømme ødelagte krop og verdens dejligste lille pige. Alle behandlinger, skuffelser og smerter....det er det hele værd. Jeg skriver mere når jeg ikke er doped og hjemme igen. Kram og tanker herfra til jer alle.

Stort tillykke med jeres lille prinsesse, hvor er det bare fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde og udfordrede kvinder. Jeg har opdateret Juni Termin med en kort beskrivelse. Endte med veer og et kejsersnit før det planlagte. Sikke noget. Sidder nu med min ømme ødelagte krop og verdens dejligste lille pige. Alle behandlinger, skuffelser og smerter....det er det hele værd. Jeg skriver mere når jeg ikke er doped og hjemme igen. Kram og tanker herfra til jer alle.

 

Stort tillykke med din lille prinsesse :loveshower :lovershower

 

Glæder mig til at høre mere om det, og måske også til at se et billede af det lille vidunder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skønt at høre fra dig Janne :kram2

Kæmpe stort tillykke med jeres nye lille prinsesse. Glæder mig til at høre mere :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååårhhh lille pige fin pige kæmpe tillykke og sikken en omgang  :kiss  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay lille update:

scanning viste 3 æg, en på 15 mm og 2 på 9 som måske ikke når med udviklingen, igen blev der lagt op til at aflyse forsøg ( det var en ny læge som ikke mere er fast i fertilitetsverdenen) han syntes at de faste læger skulle afgøre på mandag om jeg skulle i en anden behandling men som jeg sagde at jeg har vidst prøvet det der kan tilbydes i det offentlige, de afviger jo ikke en tøddel fra den standartbehandling der nu er sat...

desuden, trods manglende baby, så har min succes rate med hensyn til fin slimhinde og æg i alle ægblærer (få æg men fine)  har været høj i forhold til gennemsnittet og de har delt sig hver gang minus en gang hvor vi mener at der har været en kommunikationsbrist mellen Hillerød  og Riget at det skulle havde været icsi men blev til ivf.. 

nå men nu fortsætter jeg med menopur og håber at på mandag at de andre æg er kommet med for vi tænker at tage chancen på et æg ligesom sidst... men altså for filan hvor får jeg lange n..... af at de ikke går lidt dybere ind i den individuelle behandling og prøver noget mere ligesom i det private..  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay lille update:

scanning viste 3 æg, en på 15 mm og 2 på 9 som måske ikke når med udviklingen, igen blev der lagt op til at aflyse forsøg ( det var en ny læge som ikke mere er fast i fertilitetsverdenen) han syntes at de faste læger skulle afgøre på mandag om jeg skulle i en anden behandling men som jeg sagde at jeg har vidst prøvet det der kan tilbydes i det offentlige, de afviger jo ikke en tøddel fra den standartbehandling der nu er sat...

desuden, trods manglende baby, så har min succes rate med hensyn til fin slimhinde og æg i alle ægblærer (få æg men fine)  har været høj i forhold til gennemsnittet og de har delt sig hver gang minus en gang hvor vi mener at der har været en kommunikationsbrist mellen Hillerød  og Riget at det skulle havde været icsi men blev til ivf.. 

nå men nu fortsætter jeg med menopur og håber at på mandag at de andre æg er kommet med for vi tænker at tage chancen på et æg ligesom sidst... men altså for filan hvor får jeg lange n..... af at de ikke går lidt dybere ind i den individuelle behandling og prøver noget mere ligesom i det private..  :blink

 

Hold da op! Hurra for måske 3 æg og god slimhinde - men nøj, hvor må det være frustrende med de meldinger, I får. Jeg kan godt forstå, hvis I er ved at gå ud af jeres gode skind! Jeg hepper som vanligt med alt hvad jeg har på, at det er guldægget og guldbabyen, der pt er i produktion!! Det lykkedes jo trods alt (næsten) sidste gang, så jeg tror på, at du kommer hele vejen i mål denne gang trods få æg og fantasiløse standardbehandlinger :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op! Hurra for måske 3 æg og god slimhinde - men nøj, hvor må det være frustrende med de meldinger, I får. Jeg kan godt forstå, hvis I er ved at gå ud af jeres gode skind! Jeg hepper som vanligt med alt hvad jeg har på, at det er guldægget og guldbabyen, der pt er i produktion!! Det lykkedes jo trods alt (næsten) sidste gang, så jeg tror på, at du kommer hele vejen i mål denne gang trods få æg og fantasiløse standardbehandlinger :yay :yay

ja Sparks :kiss jeg tager JAHATTEN på og hepper at vi går hele vejen nu  :D  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber æggene udvikler sig helt efter bogen og bliver store og fede ;) Øv en kedelig melding, forhåbentlig har de andre en anden holdning. Ikke flere trælse beskeder til jer :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja kan den læge så tie stille :D vi glæder os til at tage klaphatten på og heppe :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay lille update:

scanning viste 3 æg, en på 15 mm og 2 på 9 som måske ikke når med udviklingen, igen blev der lagt op til at aflyse forsøg ( det var en ny læge som ikke mere er fast i fertilitetsverdenen) han syntes at de faste læger skulle afgøre på mandag om jeg skulle i en anden behandling men som jeg sagde at jeg har vidst prøvet det der kan tilbydes i det offentlige, de afviger jo ikke en tøddel fra den standartbehandling der nu er sat...

desuden, trods manglende baby, så har min succes rate med hensyn til fin slimhinde og æg i alle ægblærer (få æg men fine)  har været høj i forhold til gennemsnittet og de har delt sig hver gang minus en gang hvor vi mener at der har været en kommunikationsbrist mellen Hillerød  og Riget at det skulle havde været icsi men blev til ivf.. 

nå men nu fortsætter jeg med menopur og håber at på mandag at de andre æg er kommet med for vi tænker at tage chancen på et æg ligesom sidst... men altså for filan hvor får jeg lange n..... af at de ikke går lidt dybere ind i den individuelle behandling og prøver noget mere ligesom i det private..  :blink

Jeg hepper på dine 3 æg når at blive gode tykke som de skal. 

Men ja det er da mega frustrerende de ikke lige tænker lidt ud af boksen og gør noget når man nu trods alt kan. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak dejlige damer for hep  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altid hep herfra :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay lille update:

scanning viste 3 æg, en på 15 mm og 2 på 9 som måske ikke når med udviklingen, igen blev der lagt op til at aflyse forsøg ( det var en ny læge som ikke mere er fast i fertilitetsverdenen) han syntes at de faste læger skulle afgøre på mandag om jeg skulle i en anden behandling men som jeg sagde at jeg har vidst prøvet det der kan tilbydes i det offentlige, de afviger jo ikke en tøddel fra den standartbehandling der nu er sat...

desuden, trods manglende baby, så har min succes rate med hensyn til fin slimhinde og æg i alle ægblærer (få æg men fine)  har været høj i forhold til gennemsnittet og de har delt sig hver gang minus en gang hvor vi mener at der har været en kommunikationsbrist mellen Hillerød  og Riget at det skulle havde været icsi men blev til ivf.. 

nå men nu fortsætter jeg med menopur og håber at på mandag at de andre æg er kommet med for vi tænker at tage chancen på et æg ligesom sidst... men altså for filan hvor får jeg lange n..... af at de ikke går lidt dybere ind i den individuelle behandling og prøver noget mere ligesom i det private..  :blink

Dejligt med 3 store og fine æg, jeg hepper videre :glad

Mon de andre æggebasser er vokset sig større, så de også kan være i spil til at blive lavet til baby?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

de er vokset så de er med i spil  :loveshower så pregnyl i aften og ÆU onsdag og forhåbentlig ÆO fredag  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

de er vokset så de er med i spil  :loveshower så pregnyl i aften og ÆU onsdag og forhåbentlig ÆO fredag  :loveshower

Jubiii - ih, det bliver en spændende uge!!!! :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare godt Silke! :yay så kan de bare komme an :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

de er vokset så de er med i spil  :loveshower så pregnyl i aften og ÆU onsdag og forhåbentlig ÆO fredag  :loveshower

Hvor er det bare pisse godt :yay :yay

Det bliver da bare en mega spændende uge :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super godt Silke!!! Heppe heppe heppe onsdag og fredag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

alles jeres dejlige hep har indtil nu givet os tre fine æg så nu må vi se om det fungerer  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

alles jeres dejlige hep har indtil nu givet os tre fine æg så nu må vi se om det fungerer  :)

 

Jaaahhh :yay Tre super æg!! Så hepper jeg lige til fredag, hvor der forhåbentlig er mindst et lækkert befrugtet guldæg til ÆO :yay :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

alles jeres dejlige hep har indtil nu givet os tre fine æg så nu må vi se om det fungerer  :)

Hvor dejligt med 3 fine æg :yay

Jeg hepper videre, så du kan få et fint guldæg op på fredag :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER