tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Det er mega fedt :loveshower  Glæder mig sådan. Tak :kiss

Det bliver bare så spændende - Hep hep hep :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fået at vide, at jeg skal tage cirone lørdag morgen inden ÆO. Men så kom jeg jo i tanke om, at jeg skal møde med fyldt blære. Er der andet jeg har glemt siden sidst??? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået at vide, at jeg skal tage cirone lørdag morgen inden ÆO. Men så kom jeg jo i tanke om, at jeg skal møde med fyldt blære. Er der andet jeg har glemt siden sidst??? :help

nææhh det tror jeg er det hele  :) hold op hvor er det bare spændende og godt gået at du fik det du kæmpede for, læste lige forhistorien  :yay nu skal der bare være en  :baby1  til jer  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hjælp og rosende ord :kiss Håber virkelig det lykkes :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det giver god mening at lytte til hvad andre gør herinde.

Dengang vi prøvede med at få vores søn havde jeg aldrig hørt om prednisolon og undersøgte det da jeg mistede nogle gange og fik mod protester lov samtidigt med jeg tog progesteron frem til uge 10-11 . Det gjorde vi endte med at få en søn :forelsket:

Godt at det lykkes dig at få æo alligevel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for din historie. Jeg håber det resulterer i en søn eller datter :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg lagt et flot æg op :glad så nu skal et godt rugearbejde igang... :glad Jeg er gravid :gravid i hvert fald indtil andet er bevidst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg lagt et flot æg op :glad så nu skal et godt rugearbejde igang... :glad Jeg er gravid :gravid i hvert fald indtil andet er bevidst

:7himmel  :balloon  :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg lagt et flot æg op :glad så nu skal et godt rugearbejde igang... :glad Jeg er gravid :gravid i hvert fald indtil andet er bevidst

Weeeee heppe heppe heppe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg lagt et flot æg op :glad så nu skal et godt rugearbejde igang... :glad Jeg er gravid :gravid i hvert fald indtil andet er bevidst

:loveshower  :balloons  :balloon hep hep hep 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg lagt et flot æg op :glad så nu skal et godt rugearbejde igang... :glad Jeg er gravid :gravid i hvert fald indtil andet er bevidst

Hurra!!! Hep hep hep :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen. Det var virkelig en helt speciel oplevelse :kuller nu skal spiren "bare" blive siddende indtil februar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg lagt et flot æg op :glad så nu skal et godt rugearbejde igang... :glad Jeg er gravid :gravid i hvert fald indtil andet er bevidst

Hvor dejligt at høre :glad :gravid :loveshower

Så skal de næste 14 dages tid bare gå :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg lagt et flot æg op :glad så nu skal et godt rugearbejde igang... :glad Jeg er gravid :gravid i hvert fald indtil andet er bevidst

Uhhh....sender dig lige en spand klister, så æggebassen bliver siddende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver så spændene, hvad testen siger :yay

Tak Stine... Hvordan går det med jer??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået tid til NF d. 15. Juni, er lidt nervøs men også spændt :yay

Udover det har jeg tid til en samtale med en læge på sygehuset d. 12. Juni, da jeg så sent som for to år siden havde en blødning i hjernen, og derfor skal vi nok snakke med ham om kejsersnit, da jeg kan risikerer nye blødninger ved for højt blodtryk osv, så det er jeg meget spændt på.

Hvordan mon det går jer andre herinde? Kan sku ikke helt følge med :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået tid til NF d. 15. Juni, er lidt nervøs men også spændt :yay

Udover det har jeg tid til en samtale med en læge på sygehuset d. 12. Juni, da jeg så sent som for to år siden havde en blødning i hjernen, og derfor skal vi nok snakke med ham om kejsersnit, da jeg kan risikerer nye blødninger ved for højt blodtryk osv, så det er jeg meget spændt på.

Hvordan mon det går jer andre herinde? Kan sku ikke helt følge med :D

Åh det bliver spændende! Det skal nok gå godt.

Også spændende med læge samtalen. Jeg kan i næste uge fortælle hvordan det er med sådan et PKS

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det bliver spændende! Det skal nok gå godt.

Også spændende med læge samtalen. Jeg kan i næste uge fortælle hvordan det er med sådan et PKS

Uhh hvor bliver det bare spændende :yay

Så får du snart lov at få lille prinsessen ud i armene :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det bliver spændende! Det skal nok gå godt.

Også spændende med læge samtalen. Jeg kan i næste uge fortælle hvordan det er med sådan et PKS

Hold da op janne du skal føde lige om lidt :loveshower  :kiss

 

Jeg har fået tid til NF d. 15. Juni, er lidt nervøs men også spændt :yay

Udover det har jeg tid til en samtale med en læge på sygehuset d. 12. Juni, da jeg så sent som for to år siden havde en blødning i hjernen, og derfor skal vi nok snakke med ham om kejsersnit, da jeg kan risikerer nye blødninger ved for højt blodtryk osv, så det er jeg meget spændt på.

Hvordan mon det går jer andre herinde? Kan sku ikke helt følge med :D

 

 

Hvor er det spændende Lykke  :kiss  :loveshower   det går pludselig stærkt synes jeg med nf allerede  :)

Jeg er bare i nedregulering og opstarter menopur på fredag, jeg holder lidt lav profil og prøver ikke at lade behandling fylde så meget og bare lade tiden gå  :) det fungerer meget godt egentlig  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op janne du skal føde lige om lidt :loveshower  :kiss

 

Hvor er det spændende Lykke  :kiss  :loveshower   det går pludselig stærkt synes jeg med nf allerede  :)

Jeg er bare i nedregulering og opstarter menopur på fredag, jeg holder lidt lav profil og prøver ikke at lade behandling fylde så meget og bare lade tiden gå  :) det fungerer meget godt egentlig  :)

 

Spændende at høre fra dig :) Hvis det fungerer med lav profil så fortsæt endeligt.

Vi tænker dog stadig på dig og håber og krydser for et godt forløb denne gang :goodluck

Giv endeligt et lille pip herinde en gang i mellem, hvis du har lyst :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op janne du skal føde lige om lidt :loveshower  :kiss

 

Hvor er det spændende Lykke  :kiss  :loveshower   det går pludselig stærkt synes jeg med nf allerede  :)

Jeg er bare i nedregulering og opstarter menopur på fredag, jeg holder lidt lav profil og prøver ikke at lade behandling fylde så meget og bare lade tiden gå  :) det fungerer meget godt egentlig  :)

Blev også helt chokeret i går, da jeg modtog en masse tider. Både til lægesamtale, NF, 1. Jordemoder samtale og 20 ugers scanning, men føler nu lige jeg skal have overstået NF først, før jeg kan tænke på de andre ting. Skal jo lige være helt sikker på, at alt er som det skal være :)

Spændende du allerede skal i gang med menopur fredag, det er jo lige om lidt :yay

Men forstår godt, at du bare tager det stille og rolig, og prøver ikke at lade det fylde alt i ens tanker og hverdag, er også sikker på, at man så finder mere ro i sig selv.

Du er i hvert fald i mine tanker :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tænker på dig Tusnelda...

Endnu engang tillykke med tid til NF :yay

PKS? Hvad står det for? :help

Jeg har fået lagt æg op i lørdag, så ruger for fulde hammer og håber sådan det lykkes :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op janne du skal føde lige om lidt :loveshower :kiss

Hvor er det spændende Lykke :kiss :loveshower det går pludselig stærkt synes jeg med nf allerede :)

Jeg er bare i nedregulering og opstarter menopur på fredag, jeg holder lidt lav profil og prøver ikke at lade behandling fylde så meget og bare lade tiden gå :) det fungerer meget godt egentlig :)

Ja jeg får også lidt koldsved ved tanken om tre børn....men glæder mig også meget. Håber ikke det gør alt for ondt sådan et snit.

Jeg skal nok følge med herinde med dig når du opdaterer. Jeg håber virkelig det lykkes for jer nu. Men kan godt forstå du ikke vil lade det fylde for meget. Hepper hænderne er klar når du er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tænker på dig Tusnelda...

Endnu engang tillykke med tid til NF :yay

PKS? Hvad står det for? :help

Jeg har fået lagt æg op i lørdag, så ruger for fulde hammer og håber sådan det lykkes :kuller

Det er planlagt kejsersnit...

Vi hepper på dit æg og rugningen. Så er der ikke så længe til testdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nååå, så blev jeg klogere ;) Hvor er det altså spændene :yay

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER