tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Først og fremmest god bedring! :kram2 Det lyder som en fantastiskmulighed og det lyder til, at meget taler for... Tillykke med opstart :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

God bedring med ryggen :kram2

 

Tillykke med opstart :yay

 

Hvor er det spændende med jobbet - det lyder som en fantastisk mulighed :yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss tak for hep  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusnelda: Jeg syntes det lyder fantastisk med jobbet. Tag det. Nye søde kollegaer kommer der også der. Og tillykke med din datter, det må være meget stort når ens egen datter bliver voksen selv om jeg godt kan forstå du ville vente lidt med det. Det bliver spændende med dit menopur, det må være din tur nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ved godt det ikke er det rette sted at nævne jobskifte men tusinde tak for jeres go- for- it :kiss og det gør jeg, bliver sikkert gravid når jeg ikke er stresset og presset og skal "slukke ildebrande " hele tiden  :D  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ved godt det ikke er det rette sted at nævne jobskifte men tusinde tak for jeres go- for- it :kiss og det gør jeg, bliver sikkert gravid når jeg ikke er stresset og presset og skal "slukke ildebrande " hele tiden  :D  :D

:yay :yay :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay status nu med hold i ryggen:

opstart synarel og derefter menopur, jeg troede de ville gå tilbage til gonal-f fordi jeg lavede flere æg men lægen lagde det op til mig (fedt) at vælge og da jeg trods alt blev gravid på et menopur æg så valgte vi det igen  :)  :blink

udover det så er jeg blevet headhunted til nyt job,(min skønne chef er rykket i ny stilling og vil have mig med)  samme kommune men hvor jeg har en overordnet stilling hvor jeg skal undervise og og udvikle mit fag, så jeg skal ikke løbe stærkt og har weekend og helligdags fri, jeg skal møde kl 8 og ikke kl 7 og jeg kan også flexe, lønnen er sikkert ligeså lav som den nu er i mit fag men for første gang i de 10 år jeg har været uddannet, kan jeg have et normalt liv og fri ligesom min familie og ikke mindst min datter som altid har skulle passes efter hendes fars død. Jeg er stadig lidt i tvivl fordi jeg elsker mine kolleger der hvor jeg er og der er en masse akutsygepleje men på den anden side så er jeg træt af at være træt når jeg kommer hjem. idag ringer min datter(som passes af farfar og farmor pga weekendvagt) at hun har FÅET MENSTRUATION  :yay hvilket jeg havde håbet hun ventede med til hun mindst var 13 år (bliver 13 slut september) og så tænkte jeg bare pis, den første største dag i hendes liv og så er jeg ikke sammen med hende pga mit job.. mon ikke jeg skal tage det nye job?? inden jeg mister flere højdepunkter ??? Måtte bare lige dele det med jer...

God bedring med ryggen.

Spændende I er i gang igen, så skal der bare heppes løs nu :glad

Og også spændende med jobbet. Sikke mange ting der sker for dig, så dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring med ryggen.

Spændende I er i gang igen, så skal der bare heppes løs nu :glad

Og også spændende med jobbet. Sikke mange ting der sker for dig, så dejligt :)

Nææhhh der er kommet terminsdato på, det bliver verdens bedste jul  :kiss  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nææhhh der er kommet terminsdato på, det bliver verdens bedste jul  :kiss  :loveshower

Kom der faktisk med det samme, men kan jo være den bliver ændret, når jeg nu skal scannes på tirsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder spændene med scanning tirsdag! :yay Skriv ende efterfølgende :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ved godt det ikke er det rette sted at nævne jobskifte men tusinde tak for jeres go- for- it :kiss og det gør jeg, bliver sikkert gravid når jeg ikke er stresset og presset og skal "slukke ildebrande " hele tiden :D :D

:yay Det lyder virkelig godt!! Det er vejen mod graviditet :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder spændene med scanning tirsdag! :yay Skriv ende efterfølgende :kram2

Du kan tro, at I nok skal få lov at høre om det og se billeder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan tro, at I nok skal få lov at høre om det og se billeder :)

:loveshower  :balloons det er så spændende pøj pøj imorgen kære Lykke  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower  :balloons det er så spændende pøj pøj imorgen kære Lykke  :kiss

Tak skal du have, er også bare så spændt :yay

Har først tid kl. 14.45, bare så I ikke tror, at jeg har glemt jer herinde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du have, er også bare så spændt :yay

Har først tid kl. 14.45, bare så I ikke tror, at jeg har glemt jer herinde :D

AARRGGHH  det blive en lang da for jer  :D glæder mig til opdate  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AARRGGHH  det blive en lang da for jer  :D glæder mig til opdate  :)

Mega laaaaaaaang dag, men var nød til at tage en sen tid, for at herren havde mulighed for at komme med.

Tror ikke han ville være helt tilfreds, hvis jeg skulle derind selv :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega laaaaaaaang dag, men var nød til at tage en sen tid, for at herren havde mulighed for at komme med.

Tror ikke han ville være helt tilfreds, hvis jeg skulle derind selv :haha

Åh det bliver så spændende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår ham godt. Den oplevelse ville jeg heller ikke snydes for hvis det var mig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aflyst, aflyst, aflyst :boo Jeg synes overhovedet ikke det er sjovt mere. 1 ICSI aflyst pga overstimuleing og nu er vores 1 fryseforsøg aflyst, fordi ÆO falder på en søndag. :boo Arh, hvor jeg synes verdenen er det dumt sted!!! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aflyst, aflyst, aflyst :boo Jeg synes overhovedet ikke det er sjovt mere. 1 ICSI aflyst pga overstimuleing og nu er vores 1 fryseforsøg aflyst, fordi ÆO falder på en søndag. :boo Arh, hvor jeg synes verdenen er det dumt sted!!! :boo

What, kan de ikke åbne for dig, eller give dig den der sprøjte der udsætter din cyklus??? Det er da for helvede (undskyld sproget) for latterligt med weekend dage, i så fald kan man jo risikere at vente halve og hele år på ens cyklus falder sammen med deres åbningstider. Kan godt forstå du er ked af det, det er da også topmålet af latterlig uretfærdighed :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aflyst, aflyst, aflyst :boo Jeg synes overhovedet ikke det er sjovt mere. 1 ICSI aflyst pga overstimuleing og nu er vores 1 fryseforsøg aflyst, fordi ÆO falder på en søndag. :boo Arh, hvor jeg synes verdenen er det dumt sted!!! :boo

WHAAAT???!!!!! Hvor er du i behandling henne? Forstår ikke hvordan et hospital ikke kan have åbent alle ugens dage!!!!

Ej, hvor er det synd for dig altså!! :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i det offentlige i Dronninglund. :boo  Æl-test var positiv i søndags - regnede da med at de kunne skyde dagen en smule... Ellers er fryseæg da noget LORT - beklager mit sprog. :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i det offentlige i Dronninglund. :boo  Æl-test var positiv i søndags - regnede da med at de kunne skyde dagen en smule... Ellers er fryseæg da noget LORT - beklager mit sprog. :klap

 

Hvordan kan et offentligt hospital have lukket om søndagen????? Er i chok!!! Man bliver da heller ikke afvist, hvis man brækker armen en søndag :angry Det lyder helt i skoven!! Kan godt forstå, at du er vred og skuffet.

Tænker at du må have en samtale med dem om, hvordan I kan forhindre at dette sker igen? Fx at ægget ikke lægges op i naturlig cyklus, men stimuleret cyklus, så I bedre kan styre det... eller noget. Men damn, hvor er du dog uheldig!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ringer til dem i morgen og snakker med dem omkring, hvad vi kan gøre fremover. Mega uheldig :box

 

Har tjekket kalenderen og dette passer vidst med, at næste gang ÆO er i uge 26 og der har vi lige sagt "ja tak" til en betaling ferie til Italien og så rammer vi bagefter ind i sommerferie. Så det vil sige AUGUST :boo  :boo :boo  :boo  :boo  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER