Guest

Test uge 21

181 indlæg i dette emne

Godmorgen alle i skønne tøzer.

Så tog jeg en morgentest. Fuldstændig blank....så tror jeg venter til weekenden med at teste næste gang :)

Var måske ÆL sprøjten i går så? Min er også blank. Men du har tid endnu. Jeg tror stadig på det!

Go' dag derude!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har haft murren i 4 dage nu men ikke smerter, der kan vel godt være murren hvis nu der bliver brygget :rolleyes

Bestemt murren er godt. Men er svært begge dele kan føles som både gevinst og nitte . Nu hvor jeg er ude så sender jeg alt hep til jer andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bestemt murren er godt. Men er svært begge dele kan føles som både gevinst og nitte . Nu hvor jeg er ude så sender jeg alt hep til jer andre.

hov der er noget jeg har misset ? ude allerede ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hov der er noget jeg har misset ? ude allerede ?

Negativ test og mens forventet i morgen. Til gengæld har jeg vundet en hemoride. Tak for snot hva. Har jeg ikke haft siden efter første barn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ test og mens forventet i morgen. Til gengæld har jeg vundet en hemoride. Tak for snot hva. Har jeg ikke haft siden efter første barn.

 

Så er der da lidt håb endnu...kan jo være at du tester sent posotiv?? Hæmoride...øv for den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

Godmorgen alle i skønne tøzer.

Så tog jeg en morgentest. Fuldstændig blank....så tror jeg venter til weekenden med at teste næste gang :)

Var måske ÆL sprøjten i går så? Min er også blank. Men du har tid endnu. Jeg tror stadig på det!

Go' dag derude!

 

 

Tror ikke på at det er ÆL. Men jeg bevarer troen og optimismen lidt endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan mærke mens smerter allerede og spændinger i dutterne. Så er ret overbevist om at jeg får mens næste torsdag.

 

Næste torsdag, som i uge 21? Så er du da godt nok begyndt tidligt på mens symptomer. Er du sikker på at det ikke kan være noget andet  ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mjaa fordi det er jo helt vildt nemt at tænke på noget andet (håber ironien skinner igennem )  :blink har du set hvad jeg har skrevet i tråden ivf og solskinshistorier..eller hvad jeg nu kaldte den ? 

 

Haha....jojo ironien er til at få øje på! Nej jeg har ikke læst din tråd, men hopper da straks af sted :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der da lidt håb endnu...kan jo være at du tester sent posotiv?? Hæmoride...øv for den!

Nej tror ikke. Alle de andre tre gange har været ingen tvivl før mens. Men ved nr tre meget svag men den holdte heller ikke fast.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ test og mens forventet i morgen. Til gengæld har jeg vundet en hemoride. Tak for snot hva. Har jeg ikke haft siden efter første barn.

så slet ikke dit svar sorry.. jamen en hæmoride er da også en gave  :wacko  åh hvor jeg håber du har taget fejl .manuel babydust til dig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke på at det er ÆL. Men jeg bevarer troen og optimismen lidt endnu :)

Nåååå mente ÆLsprøjten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåååå mente ÆLsprøjten.

 

Hehe...ja det vidste jeg. Men tror stadig ikke at der var noget tilbage. Havde testet fuldstændig blankt på en test lige inden..og tester stadig blank, så håbet forsvinder stille og roligt. Skal til en konfirmation i morgen, og det ville have været rart at vide, om jeg kunne tillade mig lidt eller ej. Men det må jeg så vente med. 

Har stadig meget ømme bryster, og egentlig ikke så mange mens symptomer, så lige nu aner jeg ikke hvor jeg står. Er begyndt at blive en smule frustreret - specielt med tanke på at testene ikke giver det svageste udslag...Suk!!

Trøster mig med, at den svage streg kom efter at testen havde ligget et stykke tid. Men hold op hvor er jeg bare nervøs nu...Mandag er min 28 dag. Så må vi se hvilken vej vinden blæser...Men lige nu har jeg lidt svært ved at nyde Storbededagsferien, og nyder aftenen med et glas rødvin, for at dulme nerverne lidt.

 

Jeg kan mærke at min psyke suser rundt øjeblikket, og jeg ikke aner hvad jeg skal gøre af mig selv. Sad seriøst og småtudede til et facebook klip i dag, og blev pisse sur på en leverandør for ikke at leve op til vore forretnings aftale. Plejer sgu at være temmelig afbalanceret, men kunne simpelthen ikke holde facaden. Nogen gode råd til at adsprede min sindssyge hjerne?  :bask

 

Håber at I begge er ved godt mod, trods nitte i denne måned. Som skrevet i anden tråd krydser jeg alt jeg har, for at den sidder lige i skabet for jer i næste omgang. Sender lige et kæmpe  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næste torsdag, som i uge 21? Så er du da godt nok begyndt tidligt på mens symptomer. Er du sikker på at det ikke kan være noget andet ;)

Mandag er også min 28 CD. Sådan var det desværre også sidste måned med så tidlige mens smerter. To før mens er dutterne helt vildt ømme og dagen før kan man lugte det. Så er ret sikker på det ender med mens på torsdag, selv jeg gerne vil have lov at håbe lidt endnu og teste onsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe...ja det vidste jeg. Men tror stadig ikke at der var noget tilbage. Havde testet fuldstændig blankt på en test lige inden..og tester stadig blank, så håbet forsvinder stille og roligt. Skal til en konfirmation i morgen, og det ville have været rart at vide, om jeg kunne tillade mig lidt eller ej. Men det må jeg så vente med.

Har stadig meget ømme bryster, og egentlig ikke så mange mens symptomer, så lige nu aner jeg ikke hvor jeg står. Er begyndt at blive en smule frustreret - specielt med tanke på at testene ikke giver det svageste udslag...Suk!!

Trøster mig med, at den svage streg kom efter at testen havde ligget et stykke tid. Men hold op hvor er jeg bare nervøs nu...Mandag er min 28 dag. Så må vi se hvilken vej vinden blæser...Men lige nu har jeg lidt svært ved at nyde Storbededagsferien, og nyder aftenen med et glas rødvin, for at dulme nerverne lidt.

Jeg kan mærke at min psyke suser rundt øjeblikket, og jeg ikke aner hvad jeg skal gøre af mig selv. Sad seriøst og småtudede til et facebook klip i dag, og blev pisse sur på en leverandør for ikke at leve op til vore forretnings aftale. Plejer sgu at være temmelig afbalanceret, men kunne simpelthen ikke holde facaden. Nogen gode råd til at adsprede min sindssyge hjerne? :bask

Håber at I begge er ved godt mod, trods nitte i denne måned. Som skrevet i anden tråd krydser jeg alt jeg har, for at den sidder lige i skabet for jer i næste omgang. Sender lige et kæmpe :kram

Åh ha Stine. Jeg kan kun sige jeg har det nogenlunde som du skriver. Jeg tager også gerne imod råd. Her snakker vi om at bygge om og så har jeg tilmeldt flere kurser. Men alligevel fylder baby mest. Jeg ville tage et glas eller to, og så vand for resten til festen. Jeg havde mens opstart i går så smed den test ud jeg netop havde laget. Samlede den op igen senere da der ikke kom mere og der var tydeligt en streg to. Tog en i morges som var blank. Jeg bliver sindssyg også. Note to self kig ikke på test over tid. Sender knusser tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hhmmm gode råd fra skruktosse til andre skruktosser, det kan kun gå godt hahahaha  :blink

Så Solvej du har en insemination til ? og Stine du skal i ivf behandling hvis i ikke får 2 streger, er det husket korrekt ? 

 

Nu har jeg pøvet at blive gravid i 3 år og det er endt med 4 hunde  :wacko DONT GO DOWN THAT ROAD :D  :D  :D  :D (det var et råd i IKKE skal tage ) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig lige på banen herinde :)

Jeg har meget uregelmæssig cyklus, så forventer mens fra nu og så de næste 2-3 uger. Jeg har dog besluttet mig for at jeg først må teste d. 24, håber den er positiv :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig lige på banen herinde :)

Jeg har meget uregelmæssig cyklus, så forventer mens fra nu og så de næste 2-3 uger. Jeg har dog besluttet mig for at jeg først må teste d. 24, håber den er positiv :bd

 

Velkommen :)

Ja for søren, det kunne da være fedt hvis der var gevinst....sender lidt  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hhmmm gode råd fra skruktosse til andre skruktosser, det kan kun gå godt hahahaha  :blink

Så Solvej du har en insemination til ? og Stine du skal i ivf behandling hvis i ikke får 2 streger, er det husket korrekt ? 

 

Nu har jeg pøvet at blive gravid i 3 år og det er endt med 4 hunde  :wacko DONT GO DOWN THAT ROAD :D  :D  :D  :D (det var et råd i IKKE skal tage )

ha ha kanon med hundende, den fik jeg til baby runde et efter et år. Ikke flere...

ja tager alligevel mit sidste forsøg. Har nu meldt mig til en uddannelse der slutter maj15 og meldt mig på fanen til forfremmelse. Sksl fokusere på noget andet. Derfor får min mand password hertil og så ses vi om fire uger. Det hjalp sidste gang. Held og lykke søde skønne kvinder. Vi ses næste cyklus når vi er gravide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ha ha kanon med hundende, den fik jeg til baby runde et efter et år. Ikke flere...

ja tager alligevel mit sidste forsøg. Har nu meldt mig til en uddannelse der slutter maj15 og meldt mig på fanen til forfremmelse. Sksl fokusere på noget andet. Derfor får min mand password hertil og så ses vi om fire uger. Det hjalp sidste gang. Held og lykke søde skønne kvinder. Vi ses næste cyklus når vi er gravide.

pøj pøj og vi ses  :)  :)  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er alt for lidt aktiv herinde!

Kære søde piger

It aint over till the RED lady sings ;)

Da jeg blev gravid med Mie havde jeg KUN mens murren før test. Ingen ømme bryster, ingen hormonella udbrud, ingen tegn what so ever!

Efter test pletblødte jeg, men ikke mere end lidt rødt på papiret. Så mist ikke håbet, rust jer mod negativ men afskriv ikke noget før der er brug for bind/tampon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå piger her er jeg rigtig spændt på at teste, snyde testede få dage efter ÆL og den var naturligvis negativ :rolleyes men manden min overtalte mig. Nu venter jeg på nogle teste fra en anden BK bruger som har fået dem fra en anden BK bruger begge testede positivt så :goodluck for lykke tests ;)

Jeg over analyserer alt, lige fra en bums på næsen til virkelighedstro drømme :p men det der har gjort mig mest optimistisk er øget tissetrang!!!

Før jeg fik Mie havde jeg en meget lille blære og kunne ikke holde mig en hel nat, men her efter jeg har haft maven fuld af baby har min blære udvidet sig til størrelsen på en hest!!!

Lige indtil for ca 5 dage siden. Så kunne jeg pludselig huske hvad tisseTRANG var. Sådan helt til krydsede ben og tårer i øjnene.

Ellers er der småting der kan indikere graviditet men måske hovedsageligt fordi jeg tænker over der:

Jeg er VANVITTIG sulten, eller ikke sulten men kæft jeg kan æde som en blåhval, jeg har ingen bund. Det startede onsdag aften hvor jeg var på Sunset med datteren og spiste en stor menu som plejer være rigeligt, men datterens Burger blev da også lige kværnet.

Tørsten er større end normal.

Jeg lugter mere af sved.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå piger her er jeg rigtig spændt på at teste, snyde testede få dage efter ÆL og den var naturligvis negativ :rolleyes men manden min overtalte mig. Nu venter jeg på nogle teste fra en anden BK bruger som har fået dem fra en anden BK bruger begge testede positivt så :goodluck for lykke tests ;)

Jeg over analyserer alt, lige fra en bums på næsen til virkelighedstro drømme :P men det der har gjort mig mest optimistisk er øget tissetrang!!!

Før jeg fik Mie havde jeg en meget lille blære og kunne ikke holde mig en hel nat, men her efter jeg har haft maven fuld af baby har min blære udvidet sig til størrelsen på en hest!!!

Lige indtil for ca 5 dage siden. Så kunne jeg pludselig huske hvad tisseTRANG var. Sådan helt til krydsede ben og tårer i øjnene.

Ellers er der småting der kan indikere graviditet men måske hovedsageligt fordi jeg tænker over der:

Jeg er VANVITTIG sulten, eller ikke sulten men kæft jeg kan æde som en blåhval, jeg har ingen bund. Det startede onsdag aften hvor jeg var på Sunset med datteren og spiste en stor menu som plejer være rigeligt, men datterens Burger blev da også lige kværnet.

Tørsten er større end normal.

Jeg lugter mere af sved.

HAHAHAHA fedt det kunne godt tyde på at der brygges noget godt  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå piger her er jeg rigtig spændt på at teste, snyde testede få dage efter ÆL og den var naturligvis negativ :rolleyes men manden min overtalte mig. Nu venter jeg på nogle teste fra en anden BK bruger som har fået dem fra en anden BK bruger begge testede positivt så :goodluck for lykke tests ;)

Jeg over analyserer alt, lige fra en bums på næsen til virkelighedstro drømme :P men det der har gjort mig mest optimistisk er øget tissetrang!!!

Før jeg fik Mie havde jeg en meget lille blære og kunne ikke holde mig en hel nat, men her efter jeg har haft maven fuld af baby har min blære udvidet sig til størrelsen på en hest!!!

Lige indtil for ca 5 dage siden. Så kunne jeg pludselig huske hvad tisseTRANG var. Sådan helt til krydsede ben og tårer i øjnene.

Ellers er der småting der kan indikere graviditet men måske hovedsageligt fordi jeg tænker over der:

Jeg er VANVITTIG sulten, eller ikke sulten men kæft jeg kan æde som en blåhval, jeg har ingen bund. Det startede onsdag aften hvor jeg var på Sunset med datteren og spiste en stor menu som plejer være rigeligt, men datterens Burger blev da også lige kværnet.

Tørsten er større end normal.

Jeg lugter mere af sved.

Smiler..ja det tyder på at der kunne være noget under vejs :)

Engang imellem kunne det være rart at man havde været det igennem en gang før, så man har lidt mere fakta at støtte sig til, til trods for at hver graviditet er forskellig.

 

Jeg tester stadig blankt...men skal først have mens mandag, så der er da lidt tid at løbe på endnu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ha ha kanon med hundende, den fik jeg til baby runde et efter et år. Ikke flere...

ja tager alligevel mit sidste forsøg. Har nu meldt mig til en uddannelse der slutter maj15 og meldt mig på fanen til forfremmelse. Sksl fokusere på noget andet. Derfor får min mand password hertil og så ses vi om fire uger. Det hjalp sidste gang. Held og lykke søde skønne kvinder. Vi ses næste cyklus når vi er gravide.

Hej søde solvej :) hvordan kan du vide dig sikker på du ikke er gravid? Er mens da allerede kommet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smiler..ja det tyder på at der kunne være noget under vejs :)

Engang imellem kunne det være rart at man havde været det igennem en gang før, så man har lidt mere fakta at støtte sig til, til trods for at hver graviditet er forskellig.

Jeg tester stadig blankt...men skal først have mens mandag, så der er da lidt tid at løbe på endnu..

:bd til dig, håber inderligt for jer der trylles en positiv test frem.

Ja det er en fordel at vide hvad ens krop gjorde sidst, for gener er forskellige fra person til person.

Jeg var meget ramt psykisk og det var nok det værste, jeg var ekstra sensitiv og alt gik lige ind på nervecentret og stressede voldsomt.

Kvalmen husker jeg tydeligt og madlede men andre har det i meget højere grad end mig, jeg følte mig transport syg i større eller mindre grad fra uge 6-12 men 6 uger er jo når alt kommer til alt ikke længe, det føles bare sådan når man står i det.

Jeg husker slet ikke at mine bryster var ømme, men det har nok meget at gøre med helvedes amningen jeg "kørte" i 3 mdr bagefter, for det var MEGET værre og så glemmer jeg nok det andet lidt!

Tissetrang havde jeg hele tiden men det blev være gennem graviditeten.

Alt det andet kom jo først senere i graviditeten og slet ikke noget der var tydeligt de første par mdr. Så det kan jeg ikke bruge til så meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER