Guest

Test uge 21

181 indlæg i dette emne

Jeg ved jeg er tidligt ude, men jeg regner med at det er der vi er aktivt med som test monstre ;)

Flere der er med?

Testhold:

Solvej 80

Mariaelley (fredag)

Poupsy

Stine 74

Lullumortilen

Majs (lørdag)

May the :bd be With us ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha Maja tæller du mon ned :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha Maja tæller du mon ned :D

Hvor HAR du dog den ide fra? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde slet ikke set du har lavet en test gruppe :D Ihh hvor bliver det spændende Maja :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jammen jeg havde en nitte i uge 17, og er startet pergotime for anden gang i dag, går også ind i tiende mdr. Så denne gang insemination skal den være der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også under fanerne for at skulle teste igen i uge 21.

 

vi køre på 4 måned nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får også mens igen i uge 21. Behøver egentlig ikke at melde mig ind i gruppen. Denne gang fik jeg mens før jeg nåede at teste og det får jeg sikkert også næste gang. Tror ikke helt længere på at vi kan selv. 15. cyklus vi starter på nu ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får også mens igen i uge 21. Behøver egentlig ikke at melde mig ind i gruppen. Denne gang fik jeg mens før jeg nåede at teste og det får jeg sikkert også næste gang. Tror ikke helt længere på at vi kan selv. 15. cyklus vi starter på nu ...

Arg så kan vi da heppe på dig frem til august. Det var også længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle.

 

Som Solvej80 lykkedes det ikke i uge 17. Startet op på pergotime i dag. Så jeg tager en runde mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle.

 

Som Solvej80 lykkedes det ikke i uge 17. Startet op på pergotime i dag. Så jeg tager en runde mere :)

Hep hep, vi tager den bare i runde 2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep, vi tager den bare i runde 2

 

Haha! det kan du tro vi gør  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arrgh dag to på Pergotime. Oppustet mave, tudetur, stor tudetur og svimmelhed. Lækkert. Er spændt på hvad Gonalen så smækker oven i. Baby du har bare at være der om tre uger. Ved godt jeg knækker mig i tre mdr. når hormonkuren her er ovre og du er herinde.....Men du er SÅ velkommen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arrgh dag to på Pergotime. Oppustet mave, tudetur, stor tudetur og svimmelhed. Lækkert. Er spændt på hvad Gonalen så smækker oven i. Baby du har bare at være der om tre uger. Ved godt jeg knækker mig i tre mdr. når hormonkuren her er ovre og du er herinde.....Men du er SÅ velkommen.

 

Spørger nok lidt naivt her....men Gonalen, hvad er det? Jeg tager nemlig kun pergo som det er nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spørger nok lidt naivt her....men Gonalen, hvad er det? Jeg tager nemlig kun pergo som det er nu.

Det vidste jeg heller ikke hvad var før i torsdags. Så vidt jeg forstod gør det slimhinden bedre til æg modtagelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arrgh dag to på Pergotime. Oppustet mave, tudetur, stor tudetur og svimmelhed. Lækkert. Er spændt på hvad Gonalen så smækker oven i. Baby du har bare at være der om tre uger. Ved godt jeg knækker mig i tre mdr. når hormonkuren her er ovre og du er herinde.....Men du er SÅ velkommen.

Er du startet med glonalen også?

Ihhh hvor jeg glæder mig til at skulle tage alle de hormoner også. Ikke fordi bivirkningerne lyder så fantastiske, men synes efterhånden ventetiden har været lang nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som det ser ud nu. Er jeg med på en tester fredag i uge 21 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du startet med glonalen også?

Ihhh hvor jeg glæder mig til at skulle tage alle de hormoner også. Ikke fordi bivirkningerne lyder så fantastiske, men synes efterhånden ventetiden har været lang nok.

Den starter jeg på tirsdag, onsdag og torsdag og så scanning igen. Ja det er godt at komme igang også på trods af bivirkninger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den starter jeg på tirsdag, onsdag og torsdag og så scanning igen. Ja det er godt at komme igang også på trods af bivirkninger.

Er det begge sprøjter man tager ?

Scanning fredag ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal allerede til scanning torsdag. Glæder mig til at komme i gang igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det begge sprøjter man tager ?

Scanning fredag ?

Nej scanning torsdag efter det sidste stik med Gonal og der siger hun så hvornår jeg skal tage ægløsnings sprøjten og hvornår vi skal insemineres.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal allerede til scanning torsdag. Glæder mig til at komme i gang igen

Spændende! Kan jeg godt forstå du gør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste tablet slugt. Nu er det bare at vente til på torsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var helt urolig for at jeg ikke selv ville kunne være med, men jo jo - hvilken dag er dog uvis, da jeg har haft en uregelmæssig cyklus. Men hvis mens ikke er kommet lørdag tester jeg der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg opdateret listen!

:bd :bd :bd

Til alle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt Stine, så er det bare at vente. Og godt du er med Majs.

Jeg mangler kun en morgen med Gonal og har i dag topppet med akupunktur. Føler virkelig baby er så klar til det denne omgang. Skal scannes i morgen, er spændt! For der sker hvertfald ting og sager i æggestokkene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER