Guest

Test uge 21

181 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg kobler mig lige på her. Jeg skulle i terorien have ÆL i går, har murren i underlivet men alle ÆL-tests er negative Har læst herinde, at nogle kvinder bare har svært ved at ramme en positiv test, men jeg synes, at det er lidt øv. Har taget tests siden i lørdags.

Har i prøvet det?

Jeg gik også til blodprøvetagning i meeeget lang tid, inden jeg kom i behandling. De kunne heller ikke finde ud af hvornår det var :( 

Så kan følge at man bliver frustreret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så blev det også min tur til inseminering i dag. Hold op hvor har jeg ondt i maven her til aften. Der bliver da holdt noget af en fest deroppe :/

 

Men super godt nyt. Havde som sagt tre fine æg, der var i fuld gang med at løsne sig, og manden afleverede en overraskende god prøve på hele 45 mill.

Så håber virkelig at der er noget der bider sig fast...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog en ÆL test i eftermiddag og den var meget svagt positiv, så jeg håber, at den er der i morgen. Nu er manden så taget til kbh med arbejde indtil torsdag, så jeg ringede og beordrede ham hjem senest i morgen. Så kan vi forhåbentlig nåes (vi var også sammen i går).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog en ÆL test i eftermiddag og den var meget svagt positiv, så jeg håber, at den er der i morgen. Nu er manden så taget til kbh med arbejde indtil torsdag, så jeg ringede og beordrede ham hjem senest i morgen. Så kan vi forhåbentlig nåes (vi var også sammen i går).

 

Han må skynde sig hjem, så I kan nå at putte under dynen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det også min tur til inseminering i dag. Hold op hvor har jeg ondt i maven her til aften. Der bliver da holdt noget af en fest deroppe :/

Men super godt nyt. Havde som sagt tre fine æg, der var i fuld gang med at løsne sig, og manden afleverede en overraskende god prøve på hele 45 mill.

Så håber virkelig at der er noget der bider sig fast...

Hold da op sikke en bunke så lykkes det da helt sikkert!! Vi havde kun 14 mill.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha...helt sikkert de små fyre M&M :)

Du har testdag i uge 20?

Tja ved ikke rigtig officielt er der blodprøve den 19 men tester nok den 15 i uge 20.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja ved ikke rigtig officielt er der blodprøve den 19 men tester nok den 15 i uge 20.

 

Uha det bliver spændende!! 

Sender lige lidt  :bd  :bd  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op sikke en bunke så lykkes det da helt sikkert!! Vi havde kun 14 mill.

 

Sidst havde vi også en prøve med 20 mill, som vi syntes var rigtig godt. Men manden har holdt pause fra spinning og landevejs cykling. Så måske det har en større effekt end antaget?!

Men at prøven skulle være så god, var der vist ingen der havde set komme. Han har været rævestolt hele aftenen :) Og mente jeg skulle købe en gruppebillet hjem i S-toget, til hele hæren (mænd!!) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidst havde vi også en prøve med 20 mill, som vi syntes var rigtig godt. Men manden har holdt pause fra spinning og landevejs cykling. Så måske det har en større effekt end antaget?!

Men at prøven skulle være så god, var der vist ingen der havde set komme. Han har været rævestolt hele aftenen :) Og mente jeg skulle købe en gruppebillet hjem i S-toget, til hele hæren (mænd!!) :)

Sejt!! Min var stolt over at have fordoblet siden siden ved at holde sig fra bacon kaffe og cola. Hun sagde alt over 10 mill var bonus. Men 45 og så tre æg, du bliver da bare så gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt!! Min var stolt over at have fordoblet siden siden ved at holde sig fra bacon kaffe og cola. Hun sagde alt over 10 mill var bonus. Men 45 og så tre æg, du bliver da bare så gravid.

 

Uhhh hvor jeg håber at du får ret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare hyggeligt at du gider at følge os herinde Tusnelda. Hvornår kan du komme i gang igen?

sorry havde ikke set dit spørgsmål :-) på torsdag scanning og opstarts menopause medicin osv, groft udregnet er det nok i første del af juni at jeg skal have taget ÆU og ÆO :-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det også min tur til inseminering i dag. Hold op hvor har jeg ondt i maven her til aften. Der bliver da holdt noget af en fest deroppe :/

 

Men super godt nyt. Havde som sagt tre fine æg, der var i fuld gang med at løsne sig, og manden afleverede en overraskende god prøve på hele 45 mill.

Så håber virkelig at der er noget der bider sig fast...

aj hvor er det spændende jeg krydser alt hvad je kan krydse  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sorry havde ikke set dit spørgsmål :-) på torsdag scanning og opstarts menopause medicin osv, groft udregnet er det nok i første del af juni at jeg skal have taget ÆU og ÆO :-) 

 

Hvor bliver det bare spændende Tusnelda!! Glæder mig helt vildt til at høre hvordan det kommer til at gå for dig....hepper allerede  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor bliver det bare spændende Tusnelda!! Glæder mig helt vildt til at høre hvordan det kommer til at gå for dig....hepper allerede  :loveshower

i lige måde  :rolleyes jeg holder lige øje med dine 2 streger  :)  :)  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå en uge er gået i morgen siden inseminationen. Har stikken i underlivet sådan jævnt over dagen. Hold op jeg holder næsten ikke ud at vente halvanden uge endnu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke bemærket at mine blodårer er blevet mere tydelige, men det er nok fordi man stort set kan se alle mine blodårer altid....ikke altid lige spændende at kunne følge alle blodårene ud i brysterne og ned af armene.... Så håber bestemt ikke det bliver værre haha.

Bare vent du er gravid, så bliver det værre på brysterne :-) Man får så mange spændende ting.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå en uge er gået i morgen siden inseminationen. Har stikken i underlivet sådan jævnt over dagen. Hold op jeg holder næsten ikke ud at vente halvanden uge endnu!

 

Allerede en uge inde...skønt!! Det bliver vildt spændende :) Er lidt misundelig hehe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forsøger at være heeeelt afslappet denne gang, og har lovet mig selv at jeg tager en dag ad gangen uden at over analysere (det lyder meget cool ik')  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forsøger at være heeeelt afslappet denne gang, og har lovet mig selv at jeg tager en dag ad gangen uden at over analysere (det lyder meget cool ik')  :P

vildt coll og højst sandsynligt vildt usandt HAHAHAHA  :D  :D  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forsøger at være heeeelt afslappet denne gang, og har lovet mig selv at jeg tager en dag ad gangen uden at over analysere (det lyder meget cool ik') :P

Fantastisk:-):-):-):-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har været en mærkelig omgang dette her :unsure  Men tak for alle bivirkningerne ÆL sprøjte  :blink

 

Søndag: ÆL sprøjte

Mandag: Vild migræne - gik i seng.

Tirsdag: IUI- med der tilhørende kraftige smerter.

Onsdag: Lidt mindre smerter - og den sædvanlige nat uden søvn, hvor man ligger og vender sig 1000 gange. (fik 2 t.)

Torsdag: Træthed i hele kroppen. Underlige drømme! Skal åbenbart have tvillingerne Kathrine og Kasper (eller noget)   :wacko

Fredag: Træt, træt, træt. Føler jeg er ved at blive småsyg. Det er de mærkeligste lugte jeg fanger. Syntes der lugtede af cannabis på arbejdet (som om)

 

Glæder mig som en sindssyg til at alle bivirkningerne forsvinder. Men der er jo nok en uges tid til endnu. Er det ikke noget med at den holder sig i kroppen omkring 10 dage?

 

Hilsen den begyndende små psykotiske Stine74  :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har været en mærkelig omgang dette her :unsure  Men tak for alle bivirkningerne ÆL sprøjte  :blink

 

Søndag: ÆL sprøjte

Mandag: Vild migræne - gik i seng.

Tirsdag: IUI- med der tilhørende kraftige smerter.

Onsdag: Lidt mindre smerter - og den sædvanlige nat uden søvn, hvor man ligger og vender sig 1000 gange. (fik 2 t.)

Torsdag: Træthed i hele kroppen. Underlige drømme! Skal åbenbart have tvillingerne Kathrine og Kasper (eller noget)   :wacko

Fredag: Træt, træt, træt. Føler jeg er ved at blive småsyg. Det er de mærkeligste lugte jeg fanger. Syntes der lugtede af cannabis på arbejdet (som om)

 

Glæder mig som en sindssyg til at alle bivirkningerne forsvinder. Men der er jo nok en uges tid til endnu. Er det ikke noget med at den holder sig i kroppen omkring 10 dage?

 

Hilsen den begyndende små psykotiske Stine74  :shooter

Hahahhaha nå men det bliver da spændende om det er cannabisrygende kasper og Kathrine der kommer til verdenen om 9 måneder  :D  :D  :D  :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahhaha nå men det bliver da spændende om det er cannabisrygende kasper og Kathrine der kommer til verdenen om 9 måneder  :D  :D  :D  :wacko

 

Haha ja det må man sige!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din stakkel Stine, ha haa. Jo ca ti dages tid. Jeg har kun trætheden tilbage, lidt stikken i underlivet og en smule ømme bryster.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din stakkel Stine, ha haa. Jo ca ti dages tid. Jeg har kun trætheden tilbage, lidt stikken i underlivet og en smule ømme bryster.

 

Tak Solvej. Ja må indrømme, at jeg glæder mig til det er ude af kroppen.

Skønt at du ikke har så mange bivirkninger tilbage. Og nu er testdag så småt begyndt at være tæt på for dig :) Glæder mig til at høre hvordan det gik...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER