Guest

Test uge 21

181 indlæg i dette emne

Tak Solvej. Ja må indrømme, at jeg glæder mig til det er ude af kroppen.

Skønt at du ikke har så mange bivirkninger tilbage. Og nu er testdag så småt begyndt at være tæt på for dig :) Glæder mig til at høre hvordan det gik...

Ja en uge tilbage og pt tror jeg ikke den er der. Det er som om brysterne er punkteret igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja en uge tilbage og pt tror jeg ikke den er der. Det er som om brysterne er punkteret igen.

 

 

Øv! men, men man skal aldrig sige aldrig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! men, men man skal aldrig sige aldrig ;)

Jo tror allerede jeg er ude af gruppen allerede. Der har været blod her til aften og ret ondt i underlivet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo tror allerede jeg er ude af gruppen allerede. Der har været blod her til aften og ret ondt i underlivet.

 

 

Nej Solvej. Det er jeg virkelig ked af at høre. Øv altså!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej Solvej. Det er jeg virkelig ked af at høre. Øv altså!!

Også mig. Spasser krop, kun ni dage efter insemination. Har store mens smerter nu. Skod. Næste gang er sidste forsøg, kan ikke klare tanken om det måske ikke lykkedes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen blod i dag, var godt nok også meget lidt i går. Åh jeg blir vanvittig. Vi holder pause efter denne mdr. Jeg kan ikke rigtig mere psykisk. Så må vi gemme sidste forsøg til efter sommerferien.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen blod i dag, var godt nok også meget lidt i går. Åh jeg blir vanvittig. Vi holder pause efter denne mdr. Jeg kan ikke rigtig mere psykisk. Så må vi gemme sidste forsøg til efter sommerferien.

åh det gør mig ondt Solvej80  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen blod i dag, var godt nok også meget lidt i går. Åh jeg blir vanvittig. Vi holder pause efter denne mdr. Jeg kan ikke rigtig mere psykisk. Så må vi gemme sidste forsøg til efter sommerferien.

Øv, det er jeg ked af at læse Solvej, Jeg håber det lykkes ved sidste forsøg efter sommerferien... knuz :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen blod i dag, var godt nok også meget lidt i går. Åh jeg blir vanvittig. Vi holder pause efter denne mdr. Jeg kan ikke rigtig mere psykisk. Så må vi gemme sidste forsøg til efter sommerferien.

 

Forstår jer til fulde.

Hvis ikke at det lykkes i denne omgang for jer, håber jeg, at I må få en super dejlig sommer, uden nogen forpligtigelse. Andet end at gøre lige det I har lyst til. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæresten og jeg er blevet enige om, at hvis ikke det går i denne omgang, vil vi tage det sidste forsøg inden sommerferien. Vi holder sommerferie rigtig sent i år, og vil derfor kunne nå at få en afklaring, om det er lykkedes den sidste gang eller ej. Det er ekstremt vigtigt for mig, sommerferien kan afholdes uden at man skal holde styr på tankerne hvis/hvis ikke. Det er tidspunktet hvor man skal koble helt af, og lade op. Drikke lidt rødvin hvis man har lyst, og træne uden forbehold. Det vil give omkring 2 måneders fri leg :) som kan være tiltrængt.

 

Vi er temmelig afklaret med, at vi højst sandsynligt får brug for det sidste IUI forsøg, og muligvis også uden held. Men vi havde fra starten sat os op til, at vores vej frem nok vil være IVF, grundet min alder og erfaringerne fra sidste omgang IUI for 5 år siden. Så stress niveauet hos mig, er i denne omgang relativt fornuftigt, selv om man håber og beder til, at der er gevinst hver gang man har været til behandling.

 

Så hvis der bliver tale om IVF forsøg hos os, vil vi starte op i efteråret omkring september.

 

Hvordan går det egentlig med alle jer andre skønne tøzer her i uge 21 gruppen?? Er jo lidt nysgerrig for, hvilke forventninger I har til ugens resultater ;)

 

Hej fra mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de søde hilsner alle sammen.

Stine, du har ret mht sommerferien måske jeg skal genoverveje så man kan slappe af der. Syntes bare det er mega hårdt. Jeg tror nu på at med den omgang sædceller, at du er så meget gravid:-) Hvis det nu ender som du skriver er der så ikke ventetid på at få plads?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæresten og jeg er blevet enige om, at hvis ikke det går i denne omgang, vil vi tage det sidste forsøg inden sommerferien. Vi holder sommerferie rigtig sent i år, og vil derfor kunne nå at få en afklaring, om det er lykkedes den sidste gang eller ej. Det er ekstremt vigtigt for mig, sommerferien kan afholdes uden at man skal holde styr på tankerne hvis/hvis ikke. Det er tidspunktet hvor man skal koble helt af, og lade op. Drikke lidt rødvin hvis man har lyst, og træne uden forbehold. Det vil give omkring 2 måneders fri leg :) som kan være tiltrængt.

Vi er temmelig afklaret med, at vi højst sandsynligt får brug for det sidste IUI forsøg, og muligvis også uden held. Men vi havde fra starten sat os op til, at vores vej frem nok vil være IVF, grundet min alder og erfaringerne fra sidste omgang IUI for 5 år siden. Så stress niveauet hos mig, er i denne omgang relativt fornuftigt, selv om man håber og beder til, at der er gevinst hver gang man har været til behandling.

Så hvis der bliver tale om IVF forsøg hos os, vil vi starte op i efteråret omkring september.

Hvordan går det egentlig med alle jer andre skønne tøzer her i uge 21 gruppen?? Er jo lidt nysgerrig for, hvilke forventninger I har til ugens resultater ;)

Hej fra mig.

Lyder som en god ide med sommerferien. Dejligt i har lagt en plan sammen.

Her er der intet håb for en positiv test i uge 21. Manden var først hjemme da ÆL testen var negativ. Så vi tager den i næste cyklus og så bliver der forbud for at tage på forretningsrejse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en god ide med sommerferien. Dejligt i har lagt en plan sammen.

Her er der intet håb for en positiv test i uge 21. Manden var først hjemme da ÆL testen var negativ. Så vi tager den i næste cyklus og så bliver der forbud for at tage på forretningsrejse.

 

Ja du må give ham stuearrest indtil  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de søde hilsner alle sammen.

Stine, du har ret mht sommerferien måske jeg skal genoverveje så man kan slappe af der. Syntes bare det er mega hårdt. Jeg tror nu på at med den omgang sædceller, at du er så meget gravid:-) Hvis det nu ender som du skriver er der så ikke ventetid på at få plads?

 

Det er der nok. Vi skal have en samtale med Copenhagen Fertility Center når vi ved noget mere. Men da vi allerede er hos dem i denne omgang, vil jeg regne med at de kan informere os om hvornår og hvordan der er plads :)

 

Solvej når du skriver at du gerne vil have en pause, synes jeg det lyder helt fornuftigt. Kan huske sidst vi var i gang, at jeg simpelthen ikke kunne mere. Var kørt fuldstændig ned, og var ked  af det og dybt frustreret. Det tog mig jo så et godt stykke tid at mane mig op igen. Men hvis I venter med det sidste forsøg til efter ferien, har du haft mulighed for at slappe af, og få tankerne lidt væk, og bare hygge med familien. Så kan du vende tilbage og være klar på en runde mere, med fornyet energi. Bare en tanke herfra....

 

Ønsker dig alt det bedste  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er der nok. Vi skal have en samtale med Copenhagen Fertility Center når vi ved noget mere. Men da vi allerede er hos dem i denne omgang, vil jeg regne med at de kan informere os om hvornår og hvordan der er plads :)

Solvej når du skriver at du gerne vil have en pause, synes jeg det lyder helt fornuftigt. Kan huske sidst vi var i gang, at jeg simpelthen ikke kunne mere. Var kørt fuldstændig ned, og var ked af det og dybt frustreret. Det tog mig jo så et godt stykke tid at mane mig op igen. Men hvis I venter med det sidste forsøg til efter ferien, har du haft mulighed for at slappe af, og få tankerne lidt væk, og bare hygge med familien. Så kan du vende tilbage og være klar på en runde mere, med fornyet energi. Bare en tanke herfra....

Godt I er det samme sted! Men jeg tror stadig på du ikke kommer så langt.

Tak for din tanke det var også det vil selv snakkede om. Vi giver hele projektet til og med oktober. Derefter blir der simplethen for stor forskel på børnene. Den store vil så være ni og den lille fire hvis det lykkes.

Ønsker dig alt det bedste :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen symptomer hos jer?

Virker her som om mens er lige på trapperne. Ondt i lænden og mens smerter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen symptomer hos jer?

Virker her som om mens er lige på trapperne. Ondt i lænden og mens smerter.

 

Ikke endnu. Der er en hel uge til uge 21, så ingen symptomer eller andet der kan tolkes på ;) 

Regner med mens dag omkring den 20-21 maj. Så forsøger nok at lave en lille hygge test i næste weekend.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen symptomer hos jer?

Virker her som om mens er lige på trapperne. Ondt i lænden og mens smerter.

Her er der ingen Symptomen endnu. Men det er også kun 5 dage siden ÆL. Spændende med dig, hvornår er det nu du tester?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede self i morges to dage før forventet mens, eller 12 dage efter insemination om man vil... og blod prøve er først mandag hvis ingen mens. Over tid som der en meget meget meget svag anden streg, men gjorde der også sidste mdr. Det er pga ÆL sprøjten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede self i morges to dage før forventet mens, eller 12 dage efter insemination om man vil... og blod prøve er først mandag hvis ingen mens. Over tid som der en meget meget meget svag anden streg, men gjorde der også sidste mdr. Det er pga ÆL sprøjten.

Ohh så frusterende når man ikke er helt sikker. Håber at du får en afklaring snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede self i morges to dage før forventet mens, eller 12 dage efter insemination om man vil... og blod prøve er først mandag hvis ingen mens. Over tid som der en meget meget meget svag anden streg, men gjorde der også sidste mdr. Det er pga ÆL sprøjten.

åh det er lige til at blive :wacko af :-) sidder også her og gået en dag over tid men med let menslignende fornemmelservog meget ømme babbelutter dog atypisk for mig.. men jeg tror det er nedreguleringsmedicin der trækker min cyklus i langdrag  :blink tester dog imorgen 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh det er lige til at blive :wacko af :-) sidder også her og gået en dag over tid men med let menslignende fornemmelservog meget ømme babbelutter dog atypisk for mig.. men jeg tror det er nedreguleringsmedicin der trækker min cyklus i langdrag :blink tester dog imorgen

Lyder sq da lovende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder sq da lovende!

tror nu mens kommer men hvornår er det du har tetstdag ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror nu mens kommer men hvornår er det du har tetstdag ?

 

Ja for søren...det lyder da lovende. Altså med de ømme babelutter hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der præcis en uge til testdag for mig. Og kan mærke at jeg begynder at blive spændt. Og kunne ikke nærer mig for at teste en enkelt gang....total blanko haha. Så kan man lære det!!

Men føler mig heller ikke gravid. Ligesom dig Tusnelda, har jeg ømme bryster, men det plejer de at være op til mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER