Guest

Smalltalk november 2014

1,710 indlæg i dette emne

Så har vi været til Nakkefold og set 1 stk sund, rask og meget fotogen lille baby. Lav risiko for DS og termin blev rykket 5 dage frem til 10/11. Så er i dag 13+1. 208wnz8.jpg

Ej hvor fantastisk. Stort tillykke. Hvor er det et fint skanningsbillede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har vi været til Nakkefold og set 1 stk sund, rask og meget fotogen lille baby. Lav risiko for DS og termin blev rykket 5 dage frem til 10/11. Så er i dag 13+1.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en skøn bebs, ligner den ligger med armene over hovedet og tænker "her er jeg meget godt tilpas" ;) 

 

Lægen fortalte mig at NF er op til 13+6, så 13+0 er sikkert helt fint. Selvom jeg nu også selv ville være gået til at spænding hvis jeg skulle vente en hel uge mere ;) 

 

Vores bebs var ikke særlig fotogen og ville ikke have scannet sin navnestreng, så vi måtte skubbe lidt. Men så hoppede den ellers også derudad. Jeg blev sat en dag frem, så min termin er nu d. 16. november 

 

Må lige se om jeg kan blive lidt mere aktiv herinde, her er så hyggeligt. Og det er et skønt afbræk fra eksamenslæsningen. ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med veloverstået NF. Ihhhh, jeg glæder mig til min om en uge. Til den tid er jeg 13+1 ud fra inseminationsdatoen, så den falder også sent...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var super skønt, at se den lille igen og dejligt at den var så medgørlig.. <3 Jeg havde gået og været lidt bekymret fordi at jeg havde en hulens masse symptomer de første 8 uger og så stoppede de bare ret pludseligt - eller aftog i hvert fald væsentligt. Så det var en hel fantastisk følelse at se liv og glade dage derinde.. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre om alle jer der har været til gode NF'er. Jeg har lige bestilt en købsscanning i dag hvor vores store pige skal med og have et kig indenfor, er spændt på hvad hun siger til det, men også om hvad det bliver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var super skønt, at se den lille igen og dejligt at den var så medgørlig.. <3 Jeg havde gået og været lidt bekymret fordi at jeg havde en hulens masse symptomer de første 8 uger og så stoppede de bare ret pludseligt - eller aftog i hvert fald væsentligt. Så det var en hel fantastisk følelse at se liv og glade dage derinde.. :-)

Jeg oplevede præcis det samme som dig, at symptomerne forsvandt eller blev mindsket ved uge 8. Jeg har og er da også stadig nervøs, men nu er kvalmen kommet tilbage, ikke hele tiden, men kommer sådan en gang om dagen.. Og noget må der være når jeg allerede har bækkenløsning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplevede præcis det samme som dig, at symptomerne forsvandt eller blev mindsket ved uge 8. Jeg har og er da også stadig nervøs, men nu er kvalmen kommet tilbage, ikke hele tiden, men kommer sådan en gang om dagen.. Og noget må der være når jeg allerede har bækkenløsning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøønt!!

 

Også til dig tops.

 

Vi har først fået tid til NF når jeg er 13+0 er det ikke ret sent??

 

jeg havde tid da jeg skulle være 12+4, men blev sagt frem til 13+0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til Nakkefold og set 1 stk sund, rask og meget fotogen lille baby. Lav risiko for DS og termin blev rykket 5 dage frem til 10/11. Så er i dag 13+1.

208wnz8.jpg

 

Tillykke med den fine nf, dejligt billede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay jeg må bare vente i spænding var nervøs for om de havde regnet en smule forkert :)

Ihh det er skønt med jeres billeder:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige helt nede at kysse bunden. Jeg har måtte sygemelde mig pga. Mit dumme bækken..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 :( æv, Ninnad, det var godt nok tidligt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( æv, Ninnad, det var godt nok tidligt :kram2

Meget tidlig, har heldigvis den bedste chef som siger jeg skal tænke på mig selv og min familie.. Men kamel at skulle sluge, det er længe jeg skal gå og ikke må lave det store..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt oppe og flyve i dag. Vi har været til nakkefoldsscanning i dag og bette har det godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke, Ninnad :yay Satser på at gøre dig kunsten efter i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt oppe og flyve i dag. Vi har været til nakkefoldsscanning i dag og bette har det godt vi så en livlig lille baby som faktisk vinkede Den vendte og drejede sig, super fed oplevelse.. Blev sat 1 dag tilbage så har termin d. 28. Nov.

 

Stort tillykke, det er en fantastisk oplevelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke, Ninnad :yay Satser på at gøre dig kunsten efter i morgen :)

 

Held og lykke i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt oppe og flyve i dag. Vi har været til nakkefoldsscanning i dag og bette har det godt vi så en livlig lille baby som faktisk vinkede Den vendte og drejede sig, super fed oplevelse.. Blev sat 1 dag tilbage så har termin d. 28. Nov.

Stort tillykke.

Vi var til nakkefoldsscanning i fredags, og hvor var det bare en kæmpe lettelse, overvældende og helt fantastisk.

Jeg tror det er det smukkeste jeg nogen sinde har set.

Bebsen er så livlig og lille og fin. Jeg er helt forelsket.

Min termin blev ændret med fire dage, så jeg har nu termin 20. november.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle kommende november-mødre :)

 

Vi var til vores første scanning i onsdags, hvor vores termin blev rykket tre uger frem i tiden  :blink

Så nu får vi ikke et december-barn alligevel, men en dejlig lille november-baby  :loveshower

 

Så jeg vil lige melde min ankomst herinde hos jer - jeg glæder mig til at lære jer bedre at kende!

 

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 Sikke et hop i har lavet jer der NadiaPD.  Velkommen til gruppen :yiepie


Er så spændt, på torsdag bliver det vores tur til nakkefold!

 

? Har i valgt at vente med at offentliggøre graviditeten til efter NF?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke et hop i har lavet jer der NadiaPD. Velkommen til gruppen :yiepie

Er så spændt, på torsdag bliver det vores tur til nakkefold!

? Har i valgt at vente med at offentliggøre graviditeten til efter NF?

Altså det aller nærmeste familie og venner fortalte vi det til.

Vi var jo i behandling og måtte lyve over for dem der vidste hvornår svaret skulle forelægge.

Men offentliggjorde det så lige efter nf.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle kommende november-mødre :)

Vi var til vores første scanning i onsdags, hvor vores termin blev rykket tre uger frem i tiden :blink

Så nu får vi ikke et december-barn alligevel, men en dejlig lille november-baby :loveshower

Så jeg vil lige melde min ankomst herinde hos jer - jeg glæder mig til at lære jer bedre at kende!

:balloons

Hold da op nadiaDP, det var noget af er spring.

Men velkommen til ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle kommende november-mødre :)

Vi var til vores første scanning i onsdags, hvor vores termin blev rykket tre uger frem i tiden :blink

Så nu får vi ikke et december-barn alligevel, men en dejlig lille november-baby :loveshower

Så jeg vil lige melde min ankomst herinde hos jer - jeg glæder mig til at lære jer bedre at kende!

:balloons

Velkommen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke et hop i har lavet jer der NadiaPD. Velkommen til gruppen :yiepie

Er så spændt, på torsdag bliver det vores tur til nakkefold!

? Har i valgt at vente med at offentliggøre graviditeten til efter NF?

Vi fortalte det meget tidlig til familie og venner omkring uge 6. Vi er så dårlige til at lyve og manden var så pave stolt at han ikke kunne holde mund

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER