Guest

Smalltalk november 2014

1,710 indlæg i dette emne

Jeg ved ikke om det er mig der er helt tabt bag en vogn, men jeg har set at jer, der har jeres egen graviditetstråd, opdaterer overskriften tilsvarende med hvad jeres nyeste indlæg handler om. Og det fatter jeg sleeet ikke hvordan i gør  :blink  Er der nogen af jer der kan hjælpe?  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke om det er mig der er helt tabt bag en vogn, men jeg har set at jer, der har jeres egen graviditetstråd, opdaterer overskriften tilsvarende med hvad jeres nyeste indlæg handler om. Og det fatter jeg sleeet ikke hvordan i gør :blink Er der nogen af jer der kan hjælpe? :D

Du bruger fuld editor i dit allerførste indlæg, der kan man ændre overskriften ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om det er mig der er helt tabt bag en vogn, men jeg har set at jer, der har jeres egen graviditetstråd, opdaterer overskriften tilsvarende med hvad jeres nyeste indlæg handler om. Og det fatter jeg sleeet ikke hvordan i gør  :blink  Er der nogen af jer der kan hjælpe?  :D

 

 

Du bruger fuld editor i dit allerførste indlæg, der kan man ændre overskriften ;)

 

 

Hvad er egen graviditetstråd? Jeg er vidst endnu mere tabt bag en vogn  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du bruger fuld editor i dit allerførste indlæg, der kan man ændre overskriften ;)

Aaaarh, hvor pokker! TAAK! Jeg var ved at blive syg i hovedet, haha. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er egen graviditetstråd? Jeg er vidst endnu mere tabt bag en vogn  :)

Jeg kan da lige linke til min. Der er en hel masse af os, der skriver vores egne opdateringer løbende. Det fandt jeg også først ud af for lidt tid siden  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan da lige linke til min. Der er en hel masse af os, der skriver vores egne opdateringer løbende. Det fandt jeg også først ud af for lidt tid siden  :D

 

Det vil jeg meget gerne se, tak :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så har jeg været til md scanning i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til md scanning i dag . Hun bekræftede at vi venter en dreng og alt var lige som det skulle være. Dejligt at se den lille pjews igen og få at vide at alt er ok. Hvor går tiden bare hurtig, jeg er allerede halvvejs på torsdag... Vildt.

 

Tillykke med det - ja, det går sgu hurtigt. Og sikke meget, man skal rende til (især når man som mig har et højt BMI). I sidste uge var jeg til diætist, i dag var jeg til 1.jordemodersamtale, onsdag skal jeg til glukosebelastning, og torsdag næste uge venter så MD, lægesamtale, stofskiftelægesamtale og diætistsamtale. Phew, det er sgu svært at klemme det dersens arbejde og flytning ind midt i alt det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til md scanning i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til md scanning i dag . Hun bekræftede at vi venter en dreng og alt var lige som det skulle være. Dejligt at se den lille pjews igen og få at vide at alt er ok. Hvor går tiden bare hurtig, jeg er allerede halvvejs på torsdag... Vildt.

 

Tillykke med den lille prins. Dejligt alt var som det skulle være

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :). Det var super dejligt at få vished om at det hele var som det skulle være.

Og ja snublefod, der er meget man skal til hele tiden, men det hører jo med til :).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg også begyndt at kunne mærke liv. Det virkelig en fantastisk fornemmelse. Det er dog stadig ret blidt så lidt svært for kæresten at mærke det. Er 19+3.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt Frk. Lind det bliver mere og mere som tiden går

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man mærker også hurtigere liv når man er 2 gangs gravid eller mere har jeg læst :)

Og vores lille dreng synes åbenbart far sku mærke ham igår også. Så lige efter jeg havde skrevet, gik vi i seng også mærkede min kæreste 3-4 små puf fra maven. Han blev helt vildt glad over at ku mærke ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ret dejligt, at der nu er en februar gruppe, det betyder jo at der er kortere tid til at vi skal se vores små skønne babyer :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det blir så skønt når vi når november måned, for første gang glæder jeg mig lidt til at sommeren er ovre ;) Synes det er en lang ventetid... Vi skal dog til MD på mandag, glæder mig så meget til at se vores lille dreng igen <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke, at tiden er gået vildt hurtigt, men alligevel er det nu lidt mærkeligt pludselig at være næsten halvvejs....og at der er 3 terminsgrupper efter vores egen. Wauw :wub Nu hvor sommerferien nærmer sig med hastige skridt, har jeg også på fornemmelsen, at de næste måneder kommer til at gå meget hurtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke, at tiden er gået vildt hurtigt, men alligevel er det nu lidt mærkeligt pludselig at være næsten halvvejs....og at der er 3 terminsgrupper efter vores egen. Wauw :wub Nu hvor sommerferien nærmer sig med hastige skridt, har jeg også på fornemmelsen, at de næste måneder kommer til at gå meget hurtigt :)

Ja det er for vildt.. Men også skønt at tænke på at vi kommer tættere og tættere på nov. Mine hverdage snegler sig afsted, fordi jeg går sygemeldt men weekenderne flyver afsted, så glæder mig til sommerferien..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi fået overstået misdannelsesscanningen - og alt var som det skulle være :loveshower

Så skønt at få lov at se ham igen - meget livlig og der blev både pillet næse og pillet ved diller. Haha....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi fået overstået misdannelsesscanningen - og alt var som det skulle være :loveshower

Så skønt at få lov at se ham igen - meget livlig og der blev både pillet næse og pillet ved diller. Haha....

 

Ha ha, far må være stolt! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha. Det er han faktisk. Der blev grinet en del for han rakte også "lange" finger til os. Virkelig sjovt. Fik dog ik noget godt billede i profil denne gang. Lidt øv. Man han ville ikk den lille.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi fået overstået misdannelsesscanningen - og alt var som det skulle være :loveshower

Så skønt at få lov at se ham igen - meget livlig og der blev både pillet næse og pillet ved diller. Haha....

Dejligt han har det godt i sin babyhule.. Han er da en rigtig dreng der lige skal tjekke om ormen stadig er der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til alle der er kommet ud med gode svar fra MD, det må være skønt. Jeg glæder mig til torsdag i næste uge, hvor det (forhåbentlig) er min tur.

Til gengæld kan jeg nu også mærke babyen. Det startede i fredags, og jeg har mærket den hver dag. Det er godt nok en helt fantastisk følelse.

Min kæreste har desværre ikke mærket det endnu, men jeg håber det snart sker. ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER