Guest

Smalltalk november 2014

1,710 indlæg i dette emne

Ah, så kan det være det er dét jeg har læst :)

Og er det ikke også noget med at de ikke må gøre decideret ondt?

Ja lige præcis

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja lige præcis Jeg tror gerne det må spænde, men så heller ikke mere. Men det er sjovt, jeg kan slet ikke mærke mine, jeg kan bare se det på maven at den bliver hård og tit skæv

Nå, det var da alligevel ret vildt. Er det din første graviditet? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, det var da alligevel ret vildt. Er det din første graviditet? :)

Ja, det er det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhaaa!! Så er glukosebelastning overstået.. Jeg er slet ikke fan!! Men tallene var fine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhaaa!! Så er glukosebelastning overstået.. Jeg er slet ikke fan!! Men tallene var fine

Det var dejligt med gode tal :)

 

Jeg frygter virkelig også når jeg skal afsted  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg døjede meget med plukkeveer (og blev sygemeldt af samme årsag) i min sidste graviditet. Denne her gang har jeg haft plukkeveer siden uge 10, men dog så få og så "milde" at jeg stadig er i arbejde.

Herhjemme er der fuld gang i maven. Jeg tror jeg skal have mig en MEGET aktiv lille pige. Hun kan ikke bare mærkes - det kan rent faktisk ses på maven, når hun slår kolbøtter - og det gør hun mange gange om dagen, HVER dag! Det er den dejligste følelse.. ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg døjede meget med plukkeveer (og blev sygemeldt af samme årsag) i min sidste graviditet. Denne her gang har jeg haft plukkeveer siden uge 10, men dog stadig så få og så "milde" at jeg stadig er i arbejde.

Herhjemme er der fuld gang i maven. Jeg tror jeg skal have mig en MEGET aktiv lille pige. Hun kan ikke bare mærkes - det kan rent faktisk ses på maven, når hun slå kolbøtter - og det gør mange gange om dagen, HVER dag! Det er den dejligste følelse.. ❤️

EJ, hvor lyder det dejligt!!! Kan man ikke uploade videoklip herinde? Det gad jeg virkelig godt at se  ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiii, så er vi hoppet igen :).

Her har der også den sidste uges tid kunnet ses uden på maven når den lille fodboldspiller har været i gang, det er så hyggeligt at se på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

EJ, hvor lyder det dejligt!!! Kan man ikke uploade videoklip herinde? Det gad jeg virkelig godt at se ^_^

Jeg har prøvet lidt at fange det på video, men det er ikke så tydeligt endnu. Kan prøve og så skal jeg nok lægge det op, hvis det lykkedes..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet lidt at fange det på video, men det er ikke så tydeligt endnu. Kan prøve og så skal jeg nok lægge det op, hvis det lykkedes..

Det må du meget gerne :) Jeg må leve lidt igennem jer andre, når jeg selv har ekstra sul på maven og derfor skal vente lidt længere med alle de her ting  ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må du meget gerne :) Jeg må leve lidt igennem jer andre, når jeg selv har ekstra sul på maven og derfor skal vente lidt længere med alle de her ting ^_^

Det lykkedes! Fra en vildt mærkelig vinkel, men det var mest tydeligt nedefra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lykkedes! Fra en vildt mærkelig vinkel, men det var mest tydeligt nedefra. Hvis du ikke lige selv kan se det, så er det på (din) venstre side af navlen..

View My Video

Woooow!! Ej en vild video. Jeg måtte lige vise den til min mand. Nu glæder han sig endnu mere til han kan mærke/se det på mig..

Tusinde tak fordi du delte den  :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Woooow!! Ej en vild video. Jeg måtte lige vise den til min mand. Nu glæder han sig endnu mere til han kan mærke/se det på mig..

Tusinde tak fordi du delte den :super

Skulle lige til at spørge om du kunne se den. Jeg kan nemlig ikke se den fra mobilen. :-)

Det er super skønt. Håber også din mand snart kan få lov så. Der er lidt at glæde sig til..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget har i taget på? Jeg er 19+0 i dag og har taget omkring 1 kg på. Jeg var normalvægtig inden graviditeten, synes dig selv jeg lige havde lidt ekstra på sidebenene men det er væk nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget har i taget på? Jeg er 19+0 i dag og har taget omkring 1 kg på. Jeg var normalvægtig inden graviditeten, synes dig selv jeg lige havde lidt ekstra på sidebenene men det er væk nu.

Jeg er ret slank af bygning, men ikke for tynd, og jeg har vel taget 2 kg på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er normalt slank af bygning. Har taget små 4 kilo på. Tog 20 kg på da jeg ventede min store pige, Hannah, så jeg ved hvad der venter mig. Og jeg spiser ikke mere end normalt - tværtimod. :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for beregneren. Det var smart :) jeg kan se at jeg faktisk vejer 3 kg for lidt i forhold til hvad jeg minimum skulle have taget på, men det går sikkert nok. Måske kommer der en masse kilo på om et par uger. Jeg spiser bare heller ikke mere end jeg plejer. Synes ikke jeg har større appetit.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var meget overvægtig, og jeg har taget ca. 0,5-1kg på. Min vægt svinger lidt for tiden.

 

Er der andre der har svært ved at spise den mængde de plejede? Jeg synes ikke jeg kan få noget mad ned, når jeg spiser, og bliver mæt lynhurtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har et alt for højt BMI og havde indtil for noget tid siden taget knapt 3 kg på, men nu er der vist kommet et par kg mere grundet flytning. Vi har nærmest ikke bestilt andet end at spise junk, og nu hvor vi har ferie, så ryger der et par is ned. Men det er i overkanten meget, jeg har taget på, så jeg skal til at være MEGET obs og få bevæget mig en del, når jeg er færdig med ferie :rolleyes

 

Her har der ikke været de store kvalmeproblemer længe, og dermed har det heller ikke været svært at få noget mad ned. Jeg spiser nok generelt en smule mindre om aftenen end før graviditeten, men til gengæld desværre mere usundt... :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har et alt for højt BMI og havde indtil for noget tid siden taget knapt 3 kg på, men nu er der vist kommet et par kg mere grundet flytning. Vi har nærmest ikke bestilt andet end at spise junk, og nu hvor vi har ferie, så ryger der et par is ned. Men det er i overkanten meget, jeg har taget på, så jeg skal til at være MEGET obs og få bevæget mig en del, når jeg er færdig med ferie :rolleyes

 

Her har der ikke været de store kvalmeproblemer længe, og dermed har det heller ikke været svært at få noget mad ned. Jeg spiser nok generelt en smule mindre om aftenen end før graviditeten, men til gengæld desværre mere usundt... :badgirl

Det er du bestemt heller ikke alene om!!

 

Jeg synes ikke jeg laver andet, end at spise usundt, og tror næsten ikke der har været et tidspunkt, hvor jeg ikke er kommet til at bukke under for diverse cravings - selvfølgelig altid af usund karakter  :blush

 

Men dog uden særlig meget vægtøgning, hvilket jeg selvfølgelig er stooor fan af. Gad vide om det er graviditeten, der gør at jeg bare kan æde som jeg vil. Dét er altså ikke skidt  :D

 

Jeg var forresten i svømmehallen forleden, og det kan altså virkelig anbefales. Det var SKØNT at være i vandet, når man til daglig render rundt og bærer på mere end hvad nødvendigt er. Og så belaster det selvfølgelig heller ikke de dele af kroppen, som man måske render rundt og har ondt i (dit ben?).  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er du bestemt heller ikke alene om!!

 

Jeg synes ikke jeg laver andet, end at spise usundt, og tror næsten ikke der har været et tidspunkt, hvor jeg ikke er kommet til at bukke under for diverse cravings - selvfølgelig altid af usund karakter  :blush

 

Men dog uden særlig meget vægtøgning, hvilket jeg selvfølgelig er stooor fan af. Gad vide om det er graviditeten, der gør at jeg bare kan æde som jeg vil. Dét er altså ikke skidt  :D

 

Jeg var forresten i svømmehallen forleden, og det kan altså virkelig anbefales. Det var SKØNT at være i vandet, når man til daglig render rundt og bærer på mere end hvad nødvendigt er. Og så belaster det selvfølgelig heller ikke de dele af kroppen, som man måske render rundt og har ondt i (dit ben?).  :)

 

Det er sgu ikke dårligt bare at kunne æde uden at tage på. I want that! ;) Ja, svømmehal ville nok være godt, men jeg HADER svømmehaller, så det kommer nok ikke til at ske så længe jeg kan gå og cykle. Heldigvis er jeg ovre fibersprængningen, så jeg er ikke besværet (endnu) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sgu ikke dårligt bare at kunne æde uden at tage på. I want that! ;) Ja, svømmehal ville nok være godt, men jeg HADER svømmehaller, så det kommer nok ikke til at ske så længe jeg kan gå og cykle. Heldigvis er jeg ovre fibersprængningen, så jeg er ikke besværet (endnu) :)

Nej, jeg er også godt tilfreds lige pt  :rolleyes  Men skal vi vædde med at det kommer tilbage og bider mig i røven, og jeg om en måned har taget ti kilo på  :D

 

Ej, hvis du hader at tage i svømmehallen, så er det nok ikke lige dét du skal  :D

Men når nu i er flyttet i hus, så har i vel for pokker da også lige plads til en pool i haven. Hvorfor skulle man ellers bo i hus?!  :whistling  :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg er også godt tilfreds lige pt  :rolleyes  Men skal vi vædde med at det kommer tilbage og bider mig i røven, og jeg om en måned har taget ti kilo på  :D

 

Ej, hvis du hader at tage i svømmehallen, så er det nok ikke lige dét du skal  :D

Men når nu i er flyttet i hus, så har i vel for pokker da også lige plads til en pool i haven. Hvorfor skulle man ellers bo i hus?!  :whistling  :lol

 

Ha ha, aaarrrhhhhh, pool er nok lidt overkill. Men nu har jeg de næste 2 1/2 måned adgang til elcykel og dermed er bakkerne ikke irriterende = ikke de store undskyldninger for at lade være med at cykle, og herunder cykle 7 km til arbejde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så vildt. Både min mand og jeg har lige det maven bevæge dig fordi lille pigen sparkede. Man kunne virkelig se hvor hun sparkede henne flere gange. Så vildt. Det troede jeg virkelig ikke vi ville kunne når jeg er 19+2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER