Elisamus

Ork jeg er forvirret og ked af det

24 indlæg i dette emne

Jeg ved ikke hvad jeg skulle kalde indlægget.

Jeg blev ringet op i går formiddag af min egen praktiserende læge fordi han sad og så på bl.a. Mit blodprøve svar fra fredag. Den 5/2 var min hcg mindre end 2 ergo ikke gravid, i går var det 4900 så jeg var meget gravid. Og han vil skyde mig til 6-7 uger henne... I går til middag fik jeg bare mens lign. Smerter men tænkte ikke videre over det da jeg var til stævne med en af mine heste hvor min veninde red, jeg var på wc og opdagede der var blod på papiret. Der gik der lidt panik i mig, så en hurtig Google, jep det ku være en mulig sa, så ringede til lægevagten og skulle komme ind, en 3. Veninde kørte mig derind. Heldigvis var mn bedste veninde på arbejde eller rettere lige fået fri sålunde ventede sammen med mig og var med til undersøgelsen. Lægen kunne ikke hverken be eller afkræfte en sa, jeg var noget øm i vestre side og hvde blødt men livmoder halsen var lukket, det vi ku gøre var at når både min veninde og jeg er bioanalytiker så kunne vi tage en hcg i morgen (altså i dag) og er den faldet har jeg tabt barnet red en steget som den skal er jeg stadig gravid, men blev smerterne værrer og blødte jeg mere skulle jeg ringe til lægevagten igen. Jeg kom hjem fik lidt at spise men var meget træt så fladt i søvn omkring 20.30 tiden og vågnede kl 22.30 med store smerter og blødte lidt. Jeg skulle derind igen. Igen kunne læge ikke sige eller gøre så meget men han lavede en henvisning til akut gyn afd. Til i dag kl 10, så planen er at få taget en hcg inden og bagefter op til gyn.

Kryds fingerefor at den bette spire er derinde endnu....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Krydser fingre for dig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså hvor frustrerende ikke at vide hvilket ben man skal stå på.. Håber på det bedste for dig.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser alt hvad jeg kan for dig, hvor må det være frustrerende!! :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig hjemme igen.

Først omkring min veninde der tog en hcg og fik den analyseret (godt at kende de rigtig mennesker) den var i dag 5001 og i fredags var den 4978...

Men lægen inde på gyn. Samt Sygeplejesken mente de så liv derinde. Der var et hul rum på 8 mm og den lille spire er ca 2mm så man kan godt forstå de ikke vil lægge hovedet på bloggen og sige mere end de gjorde. Men har en kontrol scanning d 24/3 og så tager vi den derfra... Så det var dejligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jo han skød mig til at være 5,5 uge henne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uha, sikke en gyser. Håber spiren bliver :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just me: det holder jeg os på, at de mener de så liv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er i søde alle sammen.

Jeg bløder stadigvæk og i dag føler jeg at jeg bløder mere end de andre dag, samt smerterne er sindssyge, gør det ikke bedre at jeg ligger med influenza så måtte melde mig syg fra arbejde. jeg har ikke sovet en ret meget i nat og våget hver time og hostet og hostet og kastet op pga mine hoste anfald. Så min appetit er lig 0... Jeg meldte mig os syg torsdag pga influenza og havde fri fredag... Min chef var ikke særlig glad så lovede jeg kom i morgen men hvis det er en sa, så er det bare ikke det fedeste at være på arbejde mens man styrt bløder (sådan følelse det hvertfald)

Jeg har taget panodil så nu kan jeg overleve smerterne. Jeg er kommet frem til at hvis jeg arbotere så måttedet være fordi det ikke skulle være nu. Overlever spiren så er vi glade og lykkelige over det,.. Jeg er ny uddannet som bioanalytiker og derfor er det nemt for mig at få taget hcg men jeg er ansat i et 7 mdr vikariat som slutter den 31/8 med det er en lille afd. Så vi er ikke så mange ansatte, der er kun 1 der ved det, og det er min gode ven N. Som jeg kender fra da vi gik på skole sammen. Så han har taget flere af mine blodprøver og ved at det er planlagt. Er egenlig pos kommet mig over at jeg havde ægløsning og blev gravid uden at have haft min mens...

Det var rart at få luftet ud, tak alle sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det svært! En masse kram herfra og god bedring.

 

Jeg håber på det bedste!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tabte barnet. Det kom med ud da jeg var på wc i eftermiddags, så var igen omkring akut gyn afd.

De sagde jeg havde tabt barnet men min krop havde klaret det hele selv... Fik lov til at blive der et par timer og få noget smerte stillede så nu er jeg hjemme igen, jeg har det okay. Sef er det mega træls men det skete af en grund... Tak fordi i lytter og kommer med kram...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram det gør mig ondt Jeg håber, din krop og sind kommer ovenpå snart, og at du snart får en ny og stærkere spire :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram :kram

husk at passe på dig selv :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af, masser af kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss og :kram til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er nyuddannet og jeg havde lige fået job pr 1/2 og blev kaldt til samtale i onsdag. jeg er blevet opsat pr 1/5. de siger at jeg ikke lever op til deres forventninger men jeg er sikker på at det sygdom jeg har haft (influenza og derefter SA) også har spillet ind i deres afgørelse selvom de benægter det. de er sikkert bekymret for om vi prøver igen... ej det er øv, og så stadig skal på arbejde hver dag. glæder mig dog over der er påske så jeg ikke skal på arbejde så mange dage igen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er nyuddannet og jeg havde lige fået job pr 1/2 og blev kaldt til samtale i onsdag. jeg er blevet opsat pr 1/5. de siger at jeg ikke lever op til deres forventninger men jeg er sikker på at det sygdom jeg har haft (influenza og derefter SA) også har spillet ind i deres afgørelse selvom de benægter det. de er sikkert bekymret for om vi prøver igen... ej det er øv, og så stadig skal på arbejde hver dag. glæder mig dog over der er påske så jeg ikke skal på arbejde så mange dage igen. 

Ej for pokker! Kan du ikke bede om at blive fritstillet - eller alternativt få en sygemelding fra din læge?

 

Jeg er rigtig ked af at høre, at graviditeten ikke holdt... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er nyuddannet og jeg havde lige fået job pr 1/2 og blev kaldt til samtale i onsdag. jeg er blevet opsat pr 1/5. de siger at jeg ikke lever op til deres forventninger men jeg er sikker på at det sygdom jeg har haft (influenza og derefter SA) også har spillet ind i deres afgørelse selvom de benægter det. de er sikkert bekymret for om vi prøver igen... ej det er øv, og så stadig skal på arbejde hver dag. glæder mig dog over der er påske så jeg ikke skal på arbejde så mange dage igen.

For h*** da også :( kan godt forstå det må være ubehageligt fortsat at skulle gå på arbejde. Ville også høre om du kan fritstilles og så bare bruge tiden på at søge nyt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det har jeg valgt ikke at bede om men bare bide i det sure æble og komme viddere. der er jo påske så tiden går hurtigt. grunden til at jeg ikke har bedt om at blvie fritstillet er dels lønnen og så at det ser bedre ud på cvet at jeg har været der tiden ud. 

men fuck det er øv og træls. mig og kæresten har lige haft 7 års dag og i hele vores forhold har sex bare været en pligt fra min side som skulle overståes, det har gjort ondt, jeg har endometriose osv. Men nu hvor projekt B. er begyndt så er sex noget helt andet, jeg har lyst til det næste hver dag, jeg nyder det meget mere, jeg kommer os hver gang og nogle gange flere gange under en samleje, så nu kan jeg ikke vente på at have haft 1. mens så vi kan have sex uden kondom for ærlig talt så ødelægger det lidt fornøjelsen i det... 

 

jeg har allerede sendt ansøgninger ud og hører noget fra det ene sted engang i næste uge, så kryds fingre piger....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER