Guest Felixmor

De første indkøb

257 indlæg i dette emne

Vi fik også først vores barnevogn hjem efter, at Maja var blevet født :) vi havde dog fået liften hjem en uges tid før jeg fødte og sengetøj og det hele var fundet frem inden vi tog på fødegangen, men sengen blev først redt, da vi kom hjem fra sygehuset :) angående barnevogn tænker jeg, at det er lidt noget andet når det er barn nummer 2 eller flere og man allerede har barnevognen pga. det første barn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op :p.. mødre der nedlægger veto simpelthen, min mor er heller ikke overtroisk, men hun selvfølgelig også ret ung :) (46) tror ikke engang hun ved det skulle være et problem :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så vil jeg da håbe det ikke passer for har netop hentet barnevogn hjem  :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så vil jeg da håbe det ikke passer for har netop hentet barnevogn hjem  :oops

 

Vores stod i forgangen fra uge 20, og han trives i bedste velgående :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også, at hvis der går noget galt, så er det nok ikke fordi barnevognen står i nærheden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op :p.. mødre der nedlægger veto simpelthen, min mor er heller ikke overtroisk, men hun selvfølgelig også ret ung :) (46) tror ikke engang hun ved det skulle være et problem :p

Ja hun nedlagde veto fordi hun 4 gange har måtte føde et barn i 8. Måned, der allerede var gået til i 7-8 måned, desværre. Så hun er SÅ nervøs for at vi køber ting og redder seng/vugge og får barnevogn hjem for tidligt etc.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hun nedlagde veto fordi hun 4 gange har måtte føde et barn i 8. Måned, der allerede var gået til i 7-8 måned, desværre. Så hun er SÅ nervøs for at vi køber ting og redder seng/vugge og får barnevogn hjem for tidligt etc.

Åhh nej :( det var da en væmmelig historie, så forstår jeg godt man bliver overtroisk! Du må hellere gør som hun siger så, om ikke andet for at hjælpe hendes nervøsitet

Min oldemor fødte også et barn dødt, og fik af vide at det var hendes skyld det var kvalt i navlestrengen fordi hun havde løftet armene for meget over hovedet. Hun var panisk overfor at min mor gjorde det da hun var gravid med mig. Og hun ville garanti være det samme overfor mig hvis ikke hun var død forrig år :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også, at hvis der går noget galt, så er det nok ikke fordi barnevognen står i nærheden :)

 

nej det tænker jeg også :-)

(men der er jo ikke nogen grund til at udfordre skæbnen ) :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået kassen med babytøj ned. Så skal jeg have tjekket hvad jeg mangler så jeg kan få det shoppet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juhuu har idag købt min pusletaske... Det er ikke en "ægte" pusletaske, men en taske jeg ELSKER og med mange rum... :kuller :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juhuu har idag købt min pusletaske... Det er ikke en "ægte" pusletaske, men en taske jeg ELSKER og med mange rum... :kuller :yay

Det er bare skønt at få købt lidt :)

Så føler man, at man er igang med forberedelserne :yay

Jeg bestilte min pusletaske i weekenden, og går bare og venter utålmodigt på posten :)

Hvilken har du købt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare skønt at få købt lidt :)

Så føler man, at man er igang med forberedelserne :yay

Jeg bestilte min pusletaske i weekenden, og går bare og venter utålmodigt på posten :)

Hvilken har du købt?

Jamen har købt en beigefarvet taske i ægte skind med et start simili-dødningehovede på (TYPISK MIG)

Og der er ekstra taske etc indeni.

Fik den for 250,- og sat ned fra 699,- :yay

Hvad har du bestilt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen har købt en beigefarvet taske i ægte skind med et start simili-dødningehovede på (TYPISK MIG)

Og der er ekstra taske etc indeni.

Fik den for 250,- og sat ned fra 699,- :yay

Hvad har du bestilt?

Hehe, alternativ pusletaske, men fedt at du fandt lige din stil og så endda på tilbud :D

Jeg har købt en Storksak, fordi den bare er så fin og rummelig, og jeg har lyst til at bruge den bagefter som alm taske.

Den er så lige over budget, men fandt en hjemmeside, der gav 10 %, hvis man tilmeldte sig deres nyhedsbrev.

Så den gik fra 1849 til 1684 mener jeg.

De ringede så lige fra firmaet og sagde, at den er i restordre, men hun tilbød mig den quiltede model i stedet til samme pris.

Den koster normalt 2399 så dobbelt op på :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, alternativ pusletaske, men fedt at du fandt lige din stil og så endda på tilbud :D

Jeg har købt en Storksak, fordi den bare er så fin og rummelig, og jeg har lyst til at bruge den bagefter som alm taske.

Den er så lige over budget, men fandt en hjemmeside, der gav 10 %, hvis man tilmeldte sig deres nyhedsbrev.

Så den gik fra 1849 til 1684 mener jeg.

De ringede så lige fra firmaet og sagde, at den er i restordre, men hun tilbød mig den quiltede model i stedet til samme pris.

Den koster normalt 2399 så dobbelt op på :yay :yay

Jeg har noget med tasker, og mon ikke manden nedlægger veto når han ser den for i virkeligheden skal han jo også bruge den, når han er ude med Lille...

Men så er det jo bare et "EEEJ DET TÆNKTE JEG IKKE LIGE PÅ"-køb

Har du billede af din? Tror nemlig lidt det er samme udgave jeg først ville købe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi to.

Eeeelsker tasker!

Tror ikke min mand har tænkt på, at han også kommer til at rende rundt med den, men synes altså ikke, den er så slem til mænd.

Håber billedet er lagt rigtigt ind, for det driller, når jeg gør det på mobilen.

post-8056-0-12844100-1398863283_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi to.

Eeeelsker tasker!

Tror ikke min mand har tænkt på, at han også kommer til at rende rundt med den, men synes altså ikke, den er så slem til mænd.

Håber billedet er lagt rigtigt ind, for det driller, når jeg gør det på mobilen.

Det er den samme, den er lige til at dø over. Den er SÅÅÅÅÅ lækker :kuller

Hér er min "indtil videre" pusletaske, eller til manden kommer til at tænke over han også skal bruge den ;)

post-3487-0-86470000-1398864520_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juhuu har idag købt min pusletaske... Det er ikke en "ægte" pusletaske, men en taske jeg ELSKER og med mange rum... :kuller :yay

Fedt! Hvilken taske har du købt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orv bare hvis i andre også vil vide det, så er der 20% på alt (ikke allerede nedsat) på purebaby.dk.. Jeg har lige købt det eneste sengetøj jeg virkelig ville have til bebs, men som jeg havde afskrevet, det var altså for dyrt! Men nu gjorde jeg det alligevel :P..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orv bare hvis i andre også vil vide det, så er der 20% på alt (ikke allerede nedsat) på purebaby.dk.. Jeg har lige købt det eneste sengetøj jeg virkelig ville have til bebs, men som jeg havde afskrevet, det var altså for dyrt! Men nu gjorde jeg det alligevel :P..

Billede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billede :)

 

Får det nok hjem på tirsdag vil jeg gætte på, så kan i se det rigtigt :), men det er det her http://www.purebaby.dk/sovemiljo/babysengetoj-i-okologisk-bomuld-9-varianter.html i creme/blå og creme/grå :).. Er ikke særlig vild med sengetøj med dyr på, og synes det er overraskende svært at finde neutralt sengetøj til babyer (stimuleres de ikke af farver?) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har dette sæt fra Molo men godt nok i junior

7qYuNoK.jpg

Elsker farverne og de har holdt rigtig flot.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt et par heldragter mere til lillebror

qTJMoVj.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har dette sæt fra Molo men godt nok i junior

7qYuNoK.jpg

Elsker farverne og de har holdt rigtig flot.

Det er også ret fint :) men er det ikke stimulerende for bebs at ligge i så mange farver? Eller er det bare mig der tænker over åndssvage ting? :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også ret fint :) men er det ikke stimulerende for bebs at ligge i så mange farver? Eller er det bare mig der tænker over åndssvage ting? :p

Med mørklægningsgardin på værelset sover han som en sten med det på. Må indrømme jeg ikke overvejer det. Men i starten ser bebsen jo kun sort og hvid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER