Guest Felixmor

De første indkøb

257 indlæg i dette emne

Med mørklægningsgardin på værelset sover han som en sten med det på. Må indrømme jeg ikke overvejer det. Men i starten ser bebsen jo kun sort og hvid :)

Hmm så var det åbenbart bare mig der var pylret, det kommer nok til at ske igen :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm så var det åbenbart bare mig der var pylret, det kommer nok til at ske igen :p

Du skal da også gøre det du har det bedst med. Og de ser rigtig lækkert ud det du har købt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

0rqEPik.jpg

97AazE0.jpg

Så fik jeg taget billede af det nye sengetøj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

0rqEPik.jpg

97AazE0.jpg

Så fik jeg taget billede af det nye sengetøj :)

HVOR ER DET LÆKKERT!!!! Like, like, like :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HVOR ER DET LÆKKERT!!!! Like, like, like :)

 

Er også ret begejstret selv :D, har haft det lagt på babydynen og gået lidt rundt med det, og har nu pakket det hele rigtig fint sammen igen sådan så jeg kan pakke det ud igen senere :P...

Det er da også ret vildt at du har fået købt barnevogn! :), det er altså vildt stort at vi efterhånden er så langt henne! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også ret begejstret selv :D, har haft det lagt på babydynen og gået lidt rundt med det, og har nu pakket det hele rigtig fint sammen igen sådan så jeg kan pakke det ud igen senere :P...

Det er da også ret vildt at du har fået købt barnevogn! :), det er altså vildt stort at vi efterhånden er så langt henne!

Jeg var lige inde og kigge på deres hjemmeside... Ååårh hvor er de lækre ALLE farverne man kan vælge... :) men hvor ser du det med 20%?

Ha ha du er ligesom mig... Det gør jeg også. Pakker ud og pyldrer lidt om tingene og pakker ind på PRÆCIS Samme måde for siden at kunne pakke ud IGEN ;)

Vi er jo næsten halvvejs, det er faktisk lidt skræmmende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var lige inde og kigge på deres hjemmeside... Ååårh hvor er de lækre ALLE farverne man kan vælge... :) men hvor ser du det med 20%?

Ha ha du er ligesom mig... Det gør jeg også. Pakker ud og pyldrer lidt om tingene og pakker ind på PRÆCIS Samme måde for siden at kunne pakke ud IGEN ;)

Vi er jo næsten halvvejs, det er faktisk lidt skræmmende :)

 

Det var desværre kun sidste weekend det varede :(, men kan skrive hvis det sker igen? Får deres nyhedsbrev :).. 

Ja lige præcis :D, elsker pænt indpakkede ting 

Ja, det er ret uhyggeligt :), men glæder mig også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi købt nogle gode ting på vores Hamborgtur, herunder en masse Petit Bateau på outlet (elsker deres bodyer med lukning foran), et legetæppe og en del Avent sutteflasker(skal ikke amme og de er så meget billigere end i DK). Og så fik jeg også lige købt puslebord på Dba i en perfekt størrelse, så det kan stå på badeværelset. Så skønt! Nu mangler jeg - udover småting- tremmeseng med hvad der hører til og højstol og kombivogn (ender med en emmaljunga Edge duo kombi).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi købt nogle gode ting på vores Hamborgtur, herunder en masse Petit Bateau på outlet (elsker deres bodyer med lukning foran), et legetæppe og en del Avent sutteflasker(skal ikke amme og de er så meget billigere end i DK). Og så fik jeg også lige købt puslebord på Dba i en perfekt størrelse, så det kan stå på badeværelset. Så skønt! Nu mangler jeg - udover småting- tremmeseng med hvad der hører til og højstol og kombivogn (ender med en emmaljunga Edge duo kombi).

Vi er da nødt til at se billeder :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er da nødt til at se billeder :D

Jeg er på mobilen, så beklager:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:oops jeg har impulsshoppet IGEEEEN!!!!

Jeg er "kommet til" at købe endnu en pusletaske - denne gang dog en rigtig én: Gaida fra ByStroom

:oops :oops :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:oops jeg har impulsshoppet IGEEEEN!!!!

Jeg er "kommet til" at købe endnu en pusletaske - denne gang dog en rigtig én: Gaida fra ByStroom

:oops :oops :oops

Synes den ser fin ud. Hvilken farve?

Jeg elsker min bystroom pusletaske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:oops jeg har impulsshoppet IGEEEEN!!!!

Jeg er "kommet til" at købe endnu en pusletaske - denne gang dog en rigtig én: Gaida fra ByStroom

:oops :oops :oops

Ha :D er det nr.3 så? :p den der fulgte med barnevognen, den med dødningehovedet, og så den nye :p.. (og skal vi ikke se billeder? :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha :D er det nr.3 så? :p den der fulgte med barnevognen, den med dødningehovedet, og så den nye :p.. (og skal vi ikke se billeder? :D)

Guuud ja, det er sgu da nummer 3... :oops HAHA, jeg var overbevist om det KUN var nummer 2 :)

Lover billeder men først i morgen, har ikke tid idag / endnu desværre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes den ser fin ud. Hvilken farve?

Jeg elsker min bystroom pusletaske :)

Jeg købte den i sort, tænkte at det kunne min mand godt overleve :)

Holder den lige så godt som jeg har hørt på trods af det er kunstskind?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte den i sort, tænkte at det kunne min mand godt overleve :)

Holder den lige så godt som jeg har hørt på trods af det er kunstskind?

Min er fra januar 13 så den er ikke så gammel endnu men den ser ny ud :) jeg savnede en taske der ikke skreg pusletaske efter mig og har ikke valgt den største. Jeg har en gaia og ko. hvis jeg har brug for pladsen.

http://bystroom.dk/pusletasker-39/fiona-95/fiona-black-606.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er fra januar 13 så den er ikke så gammel endnu men den ser ny ud :) jeg savnede en taske der ikke skreg pusletaske efter mig og har ikke valgt den største. Jeg har en gaia og ko. hvis jeg har brug for pladsen.

http://bystroom.dk/pusletasker-39/fiona-95/fiona-black-606.html

Ha pudsigt, den du linker til har jeg haft kigget på idag også. Så fiiiin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er fra januar 13 så den er ikke så gammel endnu men den ser ny ud :) jeg savnede en taske der ikke skreg pusletaske efter mig og har ikke valgt den største. Jeg har en gaia og ko. hvis jeg har brug for pladsen.

http://bystroom.dk/pusletasker-39/fiona-95/fiona-black-606.html

Ha pudsigt, den du linker til har jeg haft kigget på idag også. Så fiiiin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige hentet disse 8 dele mærke tøj for 125 kr.

ufTbLah.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag købt det tøj Asger skal have på hjem fra sygehuset :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag købt det tøj Asger skal have på hjem fra sygehuset :yay

Billeder... :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag købt det tøj Asger skal have på hjem fra sygehuset :yay

Ja det må vi se :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ud over dragten fik Asger også:

En lækker fleece jakke

iDMQ2sJ.jpg

En hjelm til halv pris fra Katvig

zYzEmwb.jpg

Et par futter

afApFnD.jpg

Og Felix fik en ny trøje med maskiner fra småfolk

xjzIndB.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ud over dragten fik Asger også:

En lækker fleece jakkeiDMQ2sJ.jpg

En hjelm til halv pris fra KatvigzYzEmwb.jpg

Et par futterafApFnD.jpg

Og Felix fik en ny trøje med maskiner fra småfolkxjzIndB.jpg

Det er virkelig fine ting :) er det melton futter? Sådan nogen købte jeg også da jeg var i storcenteret sidst, fordi jeg synes jeg kunne huske at have læst herinde de skulle være rigtig gode :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er virkelig fine ting :) er det melton futter? Sådan nogen købte jeg også da jeg var i storcenteret sidst, fordi jeg synes jeg kunne huske at have læst herinde de skulle være rigtig gode :)

Ja det er melton fløjls futter. Vi gik over til skind futter da han begyndte at gå men har været rigtig glade for melton :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER