Guest Felixmor

De første indkøb

257 indlæg i dette emne

 

Og så synes jeg lige i skulle se de her par ting, det her er et par små futter min mormor (Storms oldemor) har strikket til ham 

 

g3Cigb5.jpg

 

Og det her købte min mor til ham sidst de var på ferie :P. 

 

SgPvys9.jpg

 

Og et par bukser jeg selv har købt for lidt siden :) 

 

9TYT2wC.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og så synes jeg lige i skulle se de her par ting, det her er et par små futter min mormor (Storms oldemor) har strikket til ham 

 

g3Cigb5.jpg

 

Og det her købte min mor til ham sidst de var på ferie :P. 

 

SgPvys9.jpg

 

Og et par bukser jeg selv har købt for lidt siden :) 

 

9TYT2wC.jpg

Årh hvor er det de fineste ting du har købt :loveshower

Jeg vil også have en mormor der kan strikke (fortsat)... Hun kunne engang men er stoppet pga hænderne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er det de fineste ting du har købt :loveshower

Jeg vil også have en mormor der kan strikke (fortsat)... Hun kunne engang men er stoppet pga hænderne :)

Det er også skønt! Min mor strikker også fuldstændig åndssvagt meget tøj til Storm pt, kan tage lidt billeder senere når jeg skal hjem til dem :) det er nemlig så fint

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så glad for at jeg fik sagt til min mor hun ikke skulle sælge alt hun strikkede i små størrelser for jeg ville ha noget til mine børn. Så har en lille kasse med nogle forskellige små strikkede bluser og veste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så glad for at jeg fik sagt til min mor hun ikke skulle sælge alt hun strikkede i små størrelser for jeg ville ha noget til mine børn. Så har en lille kasse med nogle forskellige små strikkede bluser og veste.

Årh det lyder fint, der er bare intet så personligt som ting lavet med kærlighed, din mor er ikke mere vel? For så bliver det da lidt som en kærlighedserklæring at give bassen det på, et kram fra mormor i himlen :):kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det lyder fint, der er bare intet så personligt som ting lavet med kærlighed, din mor er ikke mere vel? For så bliver det da lidt som en kærlighedserklæring at give bassen det på, et kram fra mormor i himlen :):kram

Nej kræften tog hende i februar sidste år. Far er her heller ikk mere. Blodprop for 4 år siden. Og ingen bedsteforældre tilbage heller. (Skal altså ikk lyde som klynkeindlæg)

Er så glad for mine svigerforældre. Selvom det ikke er det samme

Og ja det bliver noget specielt at kunne give ham noget på fra mormor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forstår jeg godt må være noget helt specielt, :) og forstår virkelig godt at du er glad for at du fik hende til at gemme lidt ting :).. Du må tage billeder ved lejlighed så vi kan se det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille billedcollage af min mors strikkerier

post-2960-0-58944300-1405604513_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg kommenteret dem i din tråd, men kan da også lige skrive herinde :) der er godt nok nogen fine ting! Er ret vild med den blå i nederste venstre hjørne :) og fedt der både er til piger og drenge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg kommenteret dem i din tråd, men kan da også lige skrive herinde :) der er godt nok nogen fine ting! Er ret vild med den blå i nederste venstre hjørne :) og fedt der både er til piger og drenge :)

Ja er også glad for dem

Hun blev jo nød til at lave til begge da vi jo ikk ventede os mens hun levede. Så hun kendte jo hverken køn eller størrelse.

Selv er jeg ret vild med den hvide med røde og blå striber :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt det min mor har strikket er hvidt af samme årsag, hun købte garn før vi kendte køn ;).. har vist min mor billedet og mange af de ting hun har strikket er de samme opskrifter, blandt andet den med de røde og blå striber, bare i ensfarvet hvid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt det min mor har strikket er hvidt af samme årsag, hun købte garn før vi kendte køn ;).. har vist min mor billedet og mange af de ting hun har strikket er de samme opskrifter, blandt andet den med de røde og blå striber, bare i ensfarvet hvid :)

Den er strikket på en hel særlig måde, men kan tænke at din mor strikker fra drops ;) det gjorde min hvertfald :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep :p blandt andet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:oops er kommet til at shoppe IGEN! Denne gang en ammepude, sutteflaskesterilisator til microovnen og et sæt bestående af en tættekam og en lækker blød børste... Nu er der ikke mange punkter tilbage på LISTEN!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:oops er kommet til at shoppe IGEN! Denne gang en ammepude, sutteflaskesterilisator til microovnen og et sæt bestående af en tættekam og en lækker blød børste... Nu er der ikke mange punkter tilbage på LISTEN!!! :)

Lyder da godt :D hvilken ammepude :)?. Har fået en mail om at den pusletaske jeg ville have (og det skulle kun være den!) er kommet hjem, så den har jeg bestilt i dag :D, og har også fået kassen med resten af babytøjet, vil i se :p?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder da godt :D hvilken ammepude :)?. Har fået en mail om at den pusletaske jeg ville have (og det skulle kun være den!) er kommet hjem, så den har jeg bestilt i dag :D, og har også fået kassen med resten af babytøjet, vil i se :p?

Ja for filan, det vil vi :)

Har købt denne blot i "cappuccino" farvet / stribet i stedet for:

http://www.babysam.dk/ammepude-my-baby-pink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:oops er kommet til at shoppe IGEN! Denne gang en ammepude, sutteflaskesterilisator til microovnen og et sæt bestående af en tættekam og en lækker blød børste... Nu er der ikke mange punkter tilbage på LISTEN!!! :)

Jeg bruger mam flasker og har derfor ikke brug for en sterilisator :) dejligt med at listen er ved at være tom :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger mam flasker og har derfor ikke brug for en sterilisator :) dejligt med at listen er ved at være tom :)

Nu sejrer min nysgerrighed (igen)

Hvorfor skal der ikke bruges sterilisator til MAM flaskerne? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Så fik jeg taget billeder af det sidste babytøj :P

 

str 56

tøj.jpg

 

str 62
tøj2.jpg

 

 

post-5117-0-76980200-1406031610_thumb.jp

post-5117-0-68085200-1406031625_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og her er lidt af det min mor har strikket indtil nu :P

 

 

post-5117-0-66596200-1406031692_thumb.jp

post-5117-0-96305700-1406031704_thumb.jp

post-5117-0-39943200-1406031718_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og lidt mere :)

strik6.jpg

 

Tjek lige det mærke hun har sat på :P.. Det kommer på alt tøjet, synes det er noget så nuttet!

strik7.jpg

post-5117-0-29514500-1406031886_thumb.jp

post-5117-0-37406500-1406031893_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ fine ting :)

Og er vild med mærket, på de hjemmestrikkede ting :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ fine ting :)

Og er vild med mærket, på de hjemmestrikkede ting :D

Det er jeg også! Tror måske hun glæder sig en lille bitte smule :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER