Guest Felixmor

De første indkøb

257 indlæg i dette emne

Det er jeg også til mig selv.

Kunne aldrig drømme om at købe brugt tøj til mig.

Det er vist bare en principsag.

Men min bror og svigerinde har købt en masse brugt til min nevø og det er bare de fineste ting.

Selvfølgelig et det muligt at få noget grimt og slidt, men jeg tager gerne chancen til de priser, og når baby vokser så hurtigt i starten, vil jeg ikke købe i dyre domme kun af nyt tøj.

Jamen det er jo helt rigtigt, de vokser jo lynhurtigt ud af det, hvilket også betyder det brugte tøj jo næsten ikke er brugt, meeeeeen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen det er jo helt rigtigt, de vokser jo lynhurtigt ud af det, hvilket også betyder det brugte tøj jo næsten ikke er brugt, meeeeeen

Kan sagtens følge dig.

Kommer også til at købe nyt til baby, men det er da ren juleaften at købe en stor sæk tøj og så åbne op og gå alting igennem uden at have det alt først :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu påtænker jeg at billede spamme jer fuldstændigt uhæmmet. Har lige ryddet op i Lille's skuffe og impulskøbene har vidst taget overhånd :oops

post-3487-0-47661000-1398095558_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køre / nattøj

post-3487-0-20685000-1398095643_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr en masse fantastisk tøj :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Name It på udsalg til ialt 50,-

post-3487-0-93795300-1398096084_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry for det skidte billede

post-3487-0-32575400-1398096231_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt hyggeligt til baby

post-3487-0-61466400-1398096360_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et newborn sæt

post-3487-0-99547600-1398096457_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En kørepose af en art...

post-3487-0-53443000-1398096582_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej hvor har du fået købt mange fine ting Eva!!!

Jeg har siden igår købt barnevogn (faktisk har jeg købt 2, men det er en rigtig dårlig historie! Og har sendt en mail om at annullere den ene) ammepude og babydyne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidst men ikke mindst de økologiske blebukser og hæklede sutsko fra Pure Baby.

Skoene fik jeg i gave af Christian om morgenen på vores bryllupsdag. Han havde købt to sæt fordi min mor en gang for maaaaange år siden havde sagt at der kunne komme tvillinger fra mig. Så baby to skulle ikke snydes, In case det nu skulle ske :kuller

Ikke flere billeder nu :) PROMISE

post-3487-0-26854600-1398096724_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej hvor har du fået købt mange fine ting Eva!!!

Jeg har siden igår købt barnevogn (faktisk har jeg købt 2, men det er en rigtig dårlig historie! Og har sendt en mail om at annullere den ene) ammepude og babydyne :)

Tusinde tak :) Det har vidst taget lidt overhånd det med at købe en enkelt ting til Lille... :) men det er købt gennem den tid vi har forsøgt projekt baby..

Hvorfor har du fået købt to barnevogne :) ??? Jeg vil også købe barnevogn :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi jeg ikke lige læste færdig og fik bestilt den forkerte... Fra en tysk hjemmeside.. Så der var totalt panik, men skyndte mig at sende en mail og får den forhåbentlig annulleret, altså den eneste forskel er hjulene, så det er ikke en katastrofe hvis ikke vil annullere eller det er røvdyrt at sende den tilbage :).. Men fandt så ud af de havde den rigtige ved babysam med 1000 kr rabat og tilbuddet gik kun til i går! Så den købte jeg også :p der er jeg i det mindste sikker på 30 dages returret :).. Så satser på at det går..

Den tyske jeg fik bestilt var i'coo pii og den jeg ville have var i'coo peak air (som var tænks testvinder af kombivogne) så nu må vi se hvad det ender med :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Apropos indkøb så var jeg i sidste uge til elliots lagersalg, der ligger i Hørsholm. De har lagersalg 1-2 gange om måneden og der var rigtig mange ting til den lille baby. Jeg fik købt en masse bodyer, trøjer og bukser fra Wheat, Minymo og Molo. Der var en del penge at spare. Man kan se på deres hjemmeside, hvornår de næste gang har lagersalg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et newborn sæt

Hvor er det bare en masse fint tøj, du har! I

Er helt vild med de huer med ører :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Apropos indkøb så var jeg i sidste uge til elliots lagersalg, der ligger i Hørsholm. De har lagersalg 1-2 gange om måneden og der var rigtig mange ting til den lille baby. Jeg fik købt en masse bodyer, trøjer og bukser fra Wheat, Minymo og Molo. Der var en del penge at spare. Man kan se på deres hjemmeside, hvornår de næste gang har lagersalg.

Det tjekker jeg op på med det samme... :)

Tak for tippet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi jeg ikke lige læste færdig og fik bestilt den forkerte... Fra en tysk hjemmeside.. Så der var totalt panik, men skyndte mig at sende en mail og får den forhåbentlig annulleret, altså den eneste forskel er hjulene, så det er ikke en katastrofe hvis ikke vil annullere eller det er røvdyrt at sende den tilbage :).. Men fandt så ud af de havde den rigtige ved babysam med 1000 kr rabat og tilbuddet gik kun til i går! Så den købte jeg også :p der er jeg i det mindste sikker på 30 dages returret :).. Så satser på at det går..

Den tyske jeg fik bestilt var i'coo pii og den jeg ville have var i'coo peak air (som var tænks testvinder af kombivogne) så nu må vi se hvad det ender med :p

Jeg kender slet ikke mærket, hedder selve mærket i'coo Pii?

men mon ikke du når at annullere den. Det håber jeg da for dig... :)

har du et billede af den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare en masse fint tøj, du har! I

Er helt vild med de huer med ører :)

:kiss tusinde tak... Bliver heeeelt kuldret når jeg står og "rydder op" (det er nok mest oprydning fordi jeg trænger til at pille ved babytøj :) )i det...

Jeg skal faktisk vende mig til de ører dér, men begynder så småt at synes det er ret cute :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss tusinde tak... Bliver heeeelt kuldret når jeg står og "rydder op" (det er nok mest oprydning fordi jeg trænger til at pille ved babytøj :) )i det...

Jeg skal faktisk vende mig til de ører dér, men begynder så småt at synes det er ret cute :)

Hehe, kan jeg godt forstå.

Det er så hyggeligt at pille ved baby tøj :kuller

Jeg er så utålmodig efter at gå shop amok ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, kan jeg godt forstå.

Det er så hyggeligt at pille ved baby tøj :kuller

Jeg er så utålmodig efter at gå shop amok ;)

Kan jeg godt forstå :)

Hvordan er det nu? Du kender heller ikke kønnet endnu, vel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi jeg ikke lige læste færdig og fik bestilt den forkerte... Fra en tysk hjemmeside.. Så der var totalt panik, men skyndte mig at sende en mail og får den forhåbentlig annulleret, altså den eneste forskel er hjulene, så det er ikke en katastrofe hvis ikke vil annullere eller det er røvdyrt at sende den tilbage :).. Men fandt så ud af de havde den rigtige ved babysam med 1000 kr rabat og tilbuddet gik kun til i går! Så den købte jeg også :p der er jeg i det mindste sikker på 30 dages returret :).. Så satser på at det går..

Den tyske jeg fik bestilt var i'coo pii og den jeg ville have var i'coo peak air (som var tænks testvinder af kombivogne) så nu må vi se hvad det ender med :p

Årh har lige Googlet den og den kender jeg godt. Vi prøvede den faktisk da vi diskuterede barnevogn vs. kombivogn, men den var simpelthen for lav til min ret så høje mand... Den er ret fin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender slet ikke mærket, hedder selve mærket i'coo Pii?

men mon ikke du når at annullere den. Det håber jeg da for dig... :)

har du et billede af den?

Mærket hedder i'coo :) det er den her jeg har købt i babysam http://www.babyjungle.dk/?s=produkterinfo&ID=1001 . Håber også de når at annullere den :) men altså, ellers er den eneste forskel at hjulene er lidt bedre på den der hedder peak air end på pii'en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mærket hedder i'coo :) det er den her jeg har købt i babysam http://www.babyjungle.dk/?s=produkterinfo&ID=1001 . Håber også de når at annullere den :) men altså, ellers er den eneste forskel at hjulene er lidt bedre på den der hedder peak air end på pii'en :)

Den er så fin, kan godt lide at den har et godt liggemål af en kombivogn at være og prisen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, det er nemlig også mine tanker, og så vandt den en tænk test af kombivogne, det tager jeg som et godt tegn :) og så tror jeg næsten det er billigere at købe en billig gammel barnevogn, der kan stå i vores "have" hvis vores baby nu elsker at sove udenfor, end at købe en ny lækker klapvogn når tiden til det kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER