ninnad

Test gruppe uge 7

321 indlæg i dette emne

Så har jeg testet...

Har desuden fået dårlig mave og kvalme...

Nå ja og så to streger på testen :bunny :help :o :gravid :o :wub

Jeg er jo kun 4+1 idag, så det kan jo snildt nå at gå galt endnu, men jeg har faktisk en fornemmelse af at den bliver siddende!

TILYKKE :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg testet...

Har desuden fået dårlig mave og kvalme...

Nå ja og så to streger på testen :bunny :help :o :gravid :o :wub

Jeg er jo kun 4+1 idag, så det kan jo snildt nå at gå galt endnu, men jeg har faktisk en fornemmelse af at den bliver siddende!

Hvor fantastisk !! Tillykke med de to streger !! Håber den hænger godt fast!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg testet...

Har desuden fået dårlig mave og kvalme...

Nå ja og så to streger på testen :bunny :help :o :gravid :o :wub

Jeg er jo kun 4+1 idag, så det kan jo snildt nå at gå galt endnu, men jeg har faktisk en fornemmelse af at den bliver siddende!

Tillykke.. Hvor er det skønt med en mere med 2 streger..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay nu er jeg bare endnu mere forvirret.. Udover manglende mens og pludselig humørsvigninger og alle de andre symptomer er min temperatur fortsat højt og endda steget yderlig til nu 37,5... Synes jeg bliver mere og mere forvirret over tingene..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg testet...

Har desuden fået dårlig mave og kvalme...

Nå ja og så to streger på testen :bunny :help :o :gravid :o :wub

Jeg er jo kun 4+1 idag, så det kan jo snildt nå at gå galt endnu, men jeg har faktisk en fornemmelse af at den bliver siddende!

Kæmpe stort tillykke :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg testet...

Har desuden fået dårlig mave og kvalme...

 

 

Nå ja og så to streger på testen :bunny  :help  :o   :gravid  :o  :wub

 

Jeg er jo kun 4+1 idag, så det kan jo snildt nå at gå galt endnu, men jeg har faktisk en fornemmelse af at den bliver siddende!

 

Stoooooooort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oversigt over testere i uge 7 :bd

Gravid: :gravid Mens: :numse Venter: :prik

Mandag 10-2:

Pb_14 :numse

Tirsdag 11-2:

LO 1987 :numse

Onsdag 12-2:

ninnad :prik

Torsdag 13-2:

Snublefod :numse

ønskebebs :prik

solovej80 :gravid

Fredag 14-2:

lykke2013 :numse

poupsy :prik

babylykke :gravid

Lørdag 15-2:

Natc :gravid

Søndag 16-2:

Linomus :prik

enirt and

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske.. Jeg dur bare ikke til det her :( Jeg har ikke lavet andet end at :boo siden kl. 10 :huh Generelt føler jeg mig bare rigtig sårbar og ramt og overvejer, om ikke det er et tegn til, at vi ikke skal have flere børn. Det kan godt være, at lægen får et kald i morgen, det eneste han behøver er jo sådan set at bestille en blodprøve, som jeg kan få taget på job også kan jeg ringe for svar dagen efter- eller få en kollega til at tjekke for mig i systemet i løbet af eftermiddagen :blush

 

Der er aldrig tegn til om man skal have flere børn. Det er kun bump på vejen, du skal nok komme over dem, jeg har selv haft en hel del af dem i alle tre omgange, kender godt til det du skriver. Løbet er ikke kørt endnu med denne, du har ikke mens og jeg kan se dine streger. Men kan sq godt forstå bekymringen for der sker det samme som sidst. Hvis det nu skulle ende med det, så har I bevist at I kan blive gravide, så sidder den helt sikkert fast næste gang. Syntes jeg har set flere tråde om babyklister i den situation. Stort krammer, masser af baby støv og held og lykke i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay nu er jeg bare endnu mere forvirret.. Udover manglende mens og pludselig humørsvigninger og alle de andre symptomer er min temperatur fortsat højt og endda steget yderlig til nu 37,5... Synes jeg bliver mere og mere forvirret over tingene..

Jeg håber, at du tryller de magiske II frem de kommende dage :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay nu er jeg bare endnu mere forvirret.. Udover manglende mens og pludselig humørsvigninger og alle de andre symptomer er min temperatur fortsat højt og endda steget yderlig til nu 37,5... Synes jeg bliver mere og mere forvirret over tingene..

Det lyder altså vældig meget som om der er bid. Hvis du er 4+0 i dag, er det da også ganske muligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder altså vældig meget som om der er bid. Hvis du er 4+0 i dag, er det da også ganske muligt :)[/quote

]

Jeg håber, at du tryller de magiske II frem de kommende dage :kram2

Hehe jeg tror desværre ikke der er bid, selvom jeg da troede på det tidligere, men har nu rigtig mange mens kramper og tænkte det kunne være lidt :hump vil sætte gang i mens og undskyld men bagefter var der lidt lyserødt på papiret så tror den meget snart dukker op.. :( :(

Men altid noget den ikke er mere forsinket, hvis den altså snart for alvor går i gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ame="Susanne" post="541028" timestamp="1392573994"]Det lyder altså vældig meget som om der er bid. Hvis du er 4+0 i dag, er det da også ganske muligt :)[/quote

]

Hehe jeg tror desværre ikke der er bid, selvom jeg da troede på det tidligere, men har nu rigtig mange mens kramper og tænkte det kunne være lidt :hump vil sætte gang i mens og undskyld men bagefter var der lidt lyserødt på papiret så tror den meget snart dukker op.. :( :(

Men altid noget den ikke er mere forsinket, hvis den altså snart for alvor går i gang :)

Jeg håber stadig for dig :kram2 

Men vished og en rimelig stabil cyklus, trods alt - det er i dag for 14 dage siden du have ÆL, ikke?? 

 

Jeg har haft samme tanke omkring :hump og mens! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber stadig for dig :kram2 

Men vished og en rimelig stabil cyklus, trods alt - det er i dag for 14 dage siden du have ÆL, ikke?? 

 

Jeg har haft samme tanke omkring :hump og mens!

Det var det i går, altså at jeg testede positiv så kan jo godt ske at ÆL i dag var 14 dage siden :)

Hehe ja det var det jeg tænkte, at det kunne være det vil sætte lidt fut i tingende.. Hehe nu er kramperne allerede væk igen..

Men mon ikke den snart dukker op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det troede jeg også altså at det ville hjælpe. det plejer det jo. men jeg var heller ikke øm eller havde smerter som jeg plejer at have omkring mens.Men en negativ test og ingen symtomer taler vidst for sig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det troede jeg også altså at det ville hjælpe. det plejer det jo. men jeg var heller ikke øm eller havde smerter som jeg plejer at have omkring mens.Men en negativ test og ingen symtomer taler vidst for sig selv.

Øv bøv.. Altså mit er heller ikke overhovedet startet endnu.. Der var kun lidt lyserødt på papiret da han "undskyld" trak sig ud..og så var der mens kramper i 10 min og det var det.. Men det betyder nok at den er her i løbet af natten :) hvornår var det du skulle have haft din?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak alle sammen ! :glad  :glad  Ihh hvor er det altså vildt !!

 

Jeg håber at nogle af jer der stadig venter på svar, snart får afklaring - og selvfølgelig helst med II ! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens!! Dejligt nok, når det ikke kan være anderledes. Men synes satme ikke det er fair, at jeg/vi skal have 2 bio på 2 mdr. I rap!! (Faktisk kun med 1 måneds mellemrum)- og jeg har testet TIL TIDEN!

Aner ikke hvordan jeg skal gribe næste måned an :(

Tillykke til jer der er :gravid og pøj pøj til jer andre :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens!! Dejligt nok, når det ikke kan være anderledes. Men synes satme ikke det er fair, at jeg/vi skal have 2 bio på 2 mdr. I rap!! (Faktisk kun med 1 måneds mellemrum)- og jeg har testet TIL TIDEN!

Aner ikke hvordan jeg skal gribe næste måned an :(

Tillykke til jer der er :gravid og pøj pøj til jer andre :bd :bd

Øv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens!! Dejligt nok, når det ikke kan være anderledes. Men synes satme ikke det er fair, at jeg/vi skal have 2 bio på 2 mdr. I rap!! (Faktisk kun med 1 måneds mellemrum)- og jeg har testet TIL TIDEN!

Aner ikke hvordan jeg skal gribe næste måned an :(

Tillykke til jer der er :gravid og pøj pøj til jer andre :bd :bd

Først et kæmpe :kram hvor er det bare urimeligt!!! Sindssygt uretfærdigt!!!

Men nu kan i da i det mindste komme videre.. Og nu er der også vished.. Måske i skal lade vær og prøve en enkel måned og bare prøve og slappe af og nyde hinanden og tage den med ro.. For så får i det måske lidt mere på afstand og så er i klar til og kunne prøve igen..

Men det skal selvfølgelig være helt op til jer.. Men det var mere en ide for jer.. Men som sagt igen det skal være noget i afgør.. I kan jo også bare prøve igen men det mere hvis det er for hårdt og risikere at stå i samme situation igen om en måned.. Stor :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens!! Dejligt nok, når det ikke kan være anderledes. Men synes satme ikke det er fair, at jeg/vi skal have 2 bio på 2 mdr. I rap!! (Faktisk kun med 1 måneds mellemrum)- og jeg har testet TIL TIDEN!

Aner ikke hvordan jeg skal gribe næste måned an :(

Tillykke til jer der er :gravid og pøj pøj til jer andre :bd :bd

Øv havde håbet til det sidste at den var der :kram2

Der er ko en mening med at kroppen frastøder den men 2 i rap er der ikke fair.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv bøv.. Altså mit er heller ikke overhovedet startet endnu.. Der var kun lidt lyserødt på papiret da han "undskyld" trak sig ud..og så var der mens kramper i 10 min og det var det.. Men det betyder nok at den er her i løbet af natten :) hvornår var det du skulle have haft din?

Skulle have haft mens i fredags. Nu er min cyklus på 35 dage. Den har ikke været så lang de sidste 10 måneder. 31-33 dage har min cyklus været på de sidste 5 cykluser. Mærkeligt!! Tænker også at det da må være på vej. Hvor er det typisk når har regnet med at det kom så man kan få taget den blodprøve på 3-5 cyklusdag. Kom nuuu!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens!! Dejligt nok, når det ikke kan være anderledes. Men synes satme ikke det er fair, at jeg/vi skal have 2 bio på 2 mdr. I rap!! (Faktisk kun med 1 måneds mellemrum)- og jeg har testet TIL TIDEN!

Aner ikke hvordan jeg skal gribe næste måned an :(

Tillykke til jer der er :gravid og pøj pøj til jer andre :bd :bd

Dejligt for jer med afklaring.. Men det er da uretfærdig at i skal have den oplevelse lige efter hinanden.. Krydser fingre for at næste cyklus er jeres cyklus..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle have haft mens i fredags. Nu er min cyklus på 35 dage. Den har ikke været så lang de sidste 10 måneder. 31-33 dage har min cyklus været på de sidste 5 cykluser. Mærkeligt!! Tænker også at det da må være på vej. Hvor er det typisk når har regnet med at det kom så man kan få taget den blodprøve på 3-5 cyklusdag. Kom nuuu!!

Ej hvor sjovt selvom det ikke er sjovt men det er præcis det samme med mig :) jeg skal også have taget de prøver.. Hvornår er i indkaldt til??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens!! Dejligt nok, når det ikke kan være anderledes. Men synes satme ikke det er fair, at jeg/vi skal have 2 bio på 2 mdr. I rap!! (Faktisk kun med 1 måneds mellemrum)- og jeg har testet TIL TIDEN!

Aner ikke hvordan jeg skal gribe næste måned an :(

Tillykke til jer der er :gravid og pøj pøj til jer andre :bd :bd

Øv øv øv, det er ikke fair. Eneste positive er at du åbenbart er meget fertil nu. Og sikkert er hurtig gravid igen. Prøv evt der babyklister næste mdr. Virtuelle krammere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sjovt selvom det ikke er sjovt men det er præcis det samme med mig :) jeg skal også have taget de prøver.. Hvornår er i indkaldt til??

vi er kun nået til blodprøven hos Frauenarzt. har ikke fået henvisning til fertilitetsklinikken (endnu ). det er lidt sjovt vi begge venter på det!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER