ninnad

Test gruppe uge 7

321 indlæg i dette emne

Hold nu op jeg er en knold til det her, nu lykkedes det. Hvad syntes I?

 

Velkommen tilbage - du har været savnet for mit vedkommende :)

 

Jeg synes godt at kunne se en streg - men nu er jeg jo slet ikke trænet i at se streger på graviditetstests :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har stadigvæk ikke fået mens :yay , har heller ikke haft så meget murren i maven.. Blev revet med at de fantastiske 2 streger som dukkede op her i gruppen, og testede i formiddags. Den var negativ.. Ved snart ikke hvad jeg skal tro.. tolker og tolker.. :help

Ingen mens er nærmest det vigtigste :kram2

Solvej80 har jo en super flot test :bd Min er mere tvivlsom, i min optik, men tror også vi er ret tilbageholdende med vild jubel før vi kan se, at mens holder sig væk- og at testen er helt tydelig i sit sprog ;)

Har du en ide om, hvornår du havde ÆL? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op jeg er en knold til det her, nu lykkedes det. Hvad syntes I?

Tillykke :glad Den er da så positiv :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser altså lovende ud :bd

Tak søde :kram2

Åhhh.. Jeg HÅBER sådan det går godt og det ikke er en snyder :( Vil så gerne med i den oktober TG, med det store BABYBOOM :O :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det vil dælme være for ledt.. Det kan man ikk.. Det er for ondt hvis man får to af to gange i streg.. Så det har det bare ikke og være.. :bd :bd

Jeg er helt nervøs for og teste i morgen for tror virkelig den er negativ med alle de mens smerter jeg har haft i dag :(

Jeg håber bestemt ikke, at det er en snyder, men vi er godt nok skeptiske herhjemme og meget tilbageholdende- vi håber på udvikling på lørdag :bd

Og jeg hepper på dig :bd :bd

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber bestemt ikke, at det er en snyder, men vi er godt nok skeptiske herhjemme og meget tilbageholdende- vi håber på udvikling på lørdag :bd

Og jeg hepper på dig :bd :bd

:kram

Håber virkelig sådan for jer.. Jeg har lige testet og den er klar negativ :( og tror også mens er på trapperne.. :( :( har i hvert fald en del murren i underlivet..

Men dejligt og kunne se frem til behandling nu.. Så alle mine spørgsmål der fylder kan blive besvaret :) og så håber vi at det kan lykkes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

et styk negativ test , så regner med at mens melder sin ankomst senere i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kram2

Åhhh.. Jeg HÅBER sådan det går godt og det ikke er en snyder :( Vil så gerne med i den oktober TG, med det store BABYBOOM :O :loveshower

Ja det er jo helt vildt :) vi bliver en kæmpe tg og det er fantastisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber virkelig sådan for jer.. Jeg har lige testet og den er klar negativ :( og tror også mens er på trapperne.. :( :( har i hvert fald en del murren i underlivet..

Men dejligt og kunne se frem til behandling nu.. Så alle mine spørgsmål der fylder kan blive besvaret :) og så håber vi at det kan lykkes

:( :kram

Dejligt du kan se positivt på det, I skal nok snart stå med II :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

et styk negativ test , så regner med at mens melder sin ankomst senere i dag.

Øv :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, at jeg har vrangen vendt ud på mig selv :( Jeg tog en test til morges, den lignede den fra i går- så ikke en vildt tydelig streg! Jeg burde første have testet i morgen, sådan generelt set, når jeg ved, at mens både kan komme i dag (og i går). Jeg håber virkelig ikke det er en snert af en bio, som jeg har fået fanget :( Hvis jeg er 4+0 i dag (udfra tanken om ÆL fredag d. 31. Januar) så burde testen vel være mere tydelig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke alle, der kan lave en tydelig streg endnu ved 4+0, så der er håb endnu, ønskebebs :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke alle, der kan lave en tydelig streg endnu ved 4+0, så der er håb endnu, ønskebebs :kram2

Tak for kram :kram2 Det trænger/trængte jeg til!

Er I spændte på blodprøver osv. I dag? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, at jeg har vrangen vendt ud på mig selv :( Jeg tog en test til morges, den lignede den fra i går- så ikke en vildt tydelig streg! Jeg burde første have testet i morgen, sådan generelt set, når jeg ved, at mens både kan komme i dag (og i går). Jeg håber virkelig ikke det er en snert af en bio, som jeg har fået fanget :( Hvis jeg er 4+0 i dag (udfra tanken om ÆL fredag d. 31. Januar) så burde testen vel være mere tydelig?

Først lige et kæmpe :kram fra mig.. Puha kan godt forstå at det er vildt hårdt for dig, særligt når du var det igennem sidste måned også :(

Men jeg synes også at selvom det er møg svært skal prøve og se om stregen ikke udvikler sig og vi krydser alt hvad vi kan og satser på det meget snart sker :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :kram2 Det trænger/trængte jeg til!

Er I spændte på blodprøver osv. I dag? :)

 

Ja, jeg fik svar på mine blodprøver i går, og de så fine ud. Men det var jo kun hepatitis, hiv og stofskiftesygdom, der blev udelukket. Men er meget spændt på den samtale! Men jeg bruger ventetiden på noget arbejde og i eftermiddag, skal jeg trille min niece en tur i barnevogn (min brors familie er sygdomsramt) inden det bliver tid til vores møde. Og efter mødet skal vi ud at spise :) Så det bliver en god dag. Håber du får en tydeligere nr. 2 streg i morgen :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke skyggen af blod endnu og smerterne i maven er fuldstændig aftaget.. Min mens plejer ellers at være meget præcis.. Når jeg har ÆL på dag 20 plejer min mens at komme på dag 34.. Nå må jo vente og se.. Hader og vente!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage - du har været savnet for mit vedkommende :)

Jeg synes godt at kunne se en streg - men nu er jeg jo slet ikke trænet i at se streger på graviditetstests :D

Tak i lige måde Det hjalp på mig at fokusere lidt på noget andet. Min test i dag var også godt positiv. Er lidt vildt. Er spændt på hvad gyn siger mandag når de er der igen.

Godt med dig Malene, læste du var kommet godt igang! Endelig nogen der gør noget hva.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :glad Den er da så positiv :gravid

Tak den var bedre i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, at jeg har vrangen vendt ud på mig selv :( Jeg tog en test til morges, den lignede den fra i går- så ikke en vildt tydelig streg! Jeg burde første have testet i morgen, sådan generelt set, når jeg ved, at mens både kan komme i dag (og i går). Jeg håber virkelig ikke det er en snert af en bio, som jeg har fået fanget :( Hvis jeg er 4+0 i dag (udfra tanken om ÆL fredag d. 31. Januar) så burde testen vel være mere tydelig?

Den er stadig positiv hvis der er en streg, nej ikke alle er tydelige nu heller ikke min. Mine andre blev det først en uge over tid. Sådan meget som test stregen. Jeg tror på dig:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke skyggen af blod endnu og smerterne i maven er fuldstændig aftaget.. Min mens plejer ellers at være meget præcis.. Når jeg har ÆL på dag 20 plejer min mens at komme på dag 34.. Nå må jo vente og se.. Hader og vente!!!

Hvornår tester du igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen mens er nærmest det vigtigste :kram2

Solvej80 har jo en super flot test :bd Min er mere tvivlsom, i min optik, men tror også vi er ret tilbageholdende med vild jubel før vi kan se, at mens holder sig væk- og at testen er helt tydelig i sit sprog ;)

Har du en ide om, hvornår du havde ÆL? :)

Synes slet ikke din ser tvivlsom ud. Tror jeg havde det den 29 eller 30. Beregnet udfra en app. Eneste mdr hvor jeg ikke talte noget fordi vi ventede på mens så jeg kunne få pillerne til inseminitation.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først lige et kæmpe :kram fra mig.. Puha kan godt forstå at det er vildt hårdt for dig, særligt når du var det igennem sidste måned også :(

Men jeg synes også at selvom det er møg svært skal prøve og se om stregen ikke udvikler sig og vi krydser alt hvad vi kan og satser på det meget snart sker :kram2

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår tester du igen?

Tror først jeg tester mandag hvis ikke den kommer i løbet af weekenden, for testede meget klart negativt i dag så synes jeg vil prøve og vente så længe som muligt.. Mine bryster er ellers voldsomt ømme og meget mere faste så der sker et eller andet så satser meget stærkt på mens snart ellers ved jeg godt nok ikke hvad der sker..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kram2

Åhhh.. Jeg HÅBER sådan det går godt og det ikke er en snyder :( Vil så gerne med i den oktober TG, med det store BABYBOOM :O :loveshower

Det fordi oktoberbørn er skøøøøøønne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kram2

Åhhh.. Jeg HÅBER sådan det går godt og det ikke er en snyder :( Vil så gerne med i den oktober TG, med det store BABYBOOM :O :loveshower

:glad jeg tror, håber og hepper på en oktober-baby til jer :) :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER