ninnad

Test gruppe uge 7

321 indlæg i dette emne

Stadig ingen mens her.. :rolleyes

dog lidt ulmen i maven og en ide om at jeg kan lugte at mens er på vej. :unsure Hvis den ikke er dukket op i morgen aften tager jeg en test. :)

:bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:bd :bd

i lige måde ;)

:bd :bd :bd

Spændende for os begge i morgen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har testet igen. virkelig meget negativ og stadig ingen mens.... håber på i får en positiv test i dag !! Babydust!! Babydust!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har testet igen. virkelig meget negativ og stadig ingen mens.... håber på i får en positiv test i dag !! Babydust!! Babydust!!

Øv også :kram :kram

Vi må tænke, at håbet ikke er ude, så længe den røde dame ikke er her :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner stadig ikke, om jeg tør tænke og satse på en graviditet udfra disse tests

dVvUrVL.jpg

Mens er her stadig ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner stadig ikke, om jeg tør tænke og satse på en graviditet udfra disse tests dVvUrVL.jpg

Mens er her stadig ikke.

Jeg synes godt nok også den er svær og bedømme.. Hvor er det altså tarveligt at den ikke udvikler sig.. Men så længe mens ikke er dukket op er der stadig håb...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jøsses hvor det strammer og spænder i mavsen :huh :blink Og hold nu op, hvor har jeg meget luft i maven, desværre ikke af den milde, duftfrie, slags :blush

Er godt nok spændt på, om jeg står op til den røde dame i morgen eller om jeg skal teste..

Herhjemme begynder jeg og få mens smerter så tror mens kommer i løbet af i dag.. Når nu det ikke er to II streger jeg skal stå med er jeg nu lykkelig nok for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme begynder jeg og få mens smerter så tror mens kommer i løbet af i dag.. Når nu det ikke er to II streger jeg skal stå med er jeg nu lykkelig nok for det :)

Og det kan jeg sagtens følge dig i :kram2

Som det ser ud her, så vil jeg også bare gerne have, at mens kommer, eller stregerne bliver mere tydelige, så vi ved hvor vi står.

Tror mere og mere på, at kroppen er gået i kludder efter den bio :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det kan jeg sagtens følge dig i :kram2

Som det ser ud her, så vil jeg også bare gerne have, at mens kommer, eller stregerne bliver mere tydelige, så vi ved hvor vi står.

Tror mere og mere på, at kroppen er gået i kludder efter den bio :(

Ja det kan jeg dælme godt forstå at du gerne vil.. Det værste er sku og gå uden nogen som helst afklaring på noget.. Men vil teste ikke vise helt negativ hvis den "bare" var mærket efter sidste bio? Kan det ikke måske have været en ny bio? (Håber jeg virkelig ikke for jer, da vil være så uretfærdigt)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner stadig ikke, om jeg tør tænke og satse på en graviditet udfra disse tests

dVvUrVL.jpg

Hvis jeg ikke havde læst resten af dine status, ville jeg sige stort tillykke. Jeg syntes ikke der er tvivl om den er positiv og med manglende mens. Hvad med at ringe til læge eller gyn og få en blodprøve eller scanning?

Mens er her stadig ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan jeg dælme godt forstå at du gerne vil.. Det værste er sku og gå uden nogen som helst afklaring på noget.. Men vil teste ikke vise helt negativ hvis den "bare" var mærket efter sidste bio? Kan det ikke måske have været en ny bio? (Håber jeg virkelig ikke for jer, da vil være så uretfærdigt)

HcG var helt i bund (den var mindre end 2) den 23. Januar, så det burde ikke være den gamle bio der spøger på testene. En ny bio er det bedste bud, eller også at min krop simpelthen springer en mens over.. Det sker jo, dog har jeg aldrig selv prøvet det før <_< Så en bio er mit bud :(

Edit: GT var faktisk negative allerede inden mens kom sidste gang ved den bio. De blev jo svagere og svagere ret hurtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm, ønskebebs, den er sgu svær. Jeg tror, jeg ville kontakte lægen i morgen og evt. bede om at få taget blodprøve at HCG-niveau, hvis ikke der er kommet mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm, ønskebebs, den er sgu svær. Jeg tror, jeg ville kontakte lægen i morgen og evt. bede om at få taget blodprøve at HCG-niveau, hvis ikke der er kommet mens.

Enig. Det eneste sikre er vist at blive fulgt af nogle blodprøver :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm, ønskebebs, den er sgu svær. Jeg tror, jeg ville kontakte lægen i morgen og evt. bede om at få taget blodprøve at HCG-niveau, hvis ikke der er kommet mens.

Jeg overvejer, om det er planen- men synes sgu det er pinligt at ringe 1 måned senere med samme problematik.. Jeg er sikker på, at mens er her inden torsdag- så får jeg lov til at vente 1 uge, sidste gang var det 1 1/2 uge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer, om det er planen- men synes sgu det er pinligt at ringe 1 måned senere med samme problematik.. Jeg er sikker på, at mens er her inden torsdag- så får jeg lov til at vente 1 uge, sidste gang var det 1 1/2 uge!

Hehe ja forstår dig egentlig godt men du kan jo ikke gøre ved det.. Du fortæller jo bare at du tror du står i samme situation som sidst.. Men kan godt følge dig.. Kæmpe kæmpe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oversigt over testere i uge 7 :bd

Gravid: :gravid Mens: :numse Venter: :prik

Mandag 10-2:

Pb_14 :numse

Tirsdag 11-2:

LO 1987 :numse

Onsdag 12-2:

ninnad :prik

Torsdag 13-2:

Snublefod :numse

ønskebebs :gravid

solovej80 :gravid

Fredag 14-2:

lykke2013 :numse

poupsy :prik

babylykke :gravid

Lørdag 15-2:

Natc :prik

Søndag 16-2:

Linomus :prik

enirt and

I må lige rette mig hvis jeg har udfylst oversigten forkert, mistede overblikket.

Her er der stadig ikke kommet mens.. Har ikke flere gt. så det giver sig selv at jeg ikke kan teste og tror ikke jeg vil teste før onsdag, hvis mens ikke dukker op inden..

Det er da utroligt at vi er så mange ikke har fået mens og bare venter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner stadig ikke, om jeg tør tænke og satse på en graviditet udfra disse tests

dVvUrVL.jpg

Mens er her stadig ikke.

Den er dælme ikke nem.. Håber for jer at den er der og at den har sat sig fast :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er dælme ikke nem.. Håber for jer at den er der og at den har sat sig fast :rolleyes

Jeg tror det er en bio, så sæt bare mig på en venter og ikke gravid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oversigt over testere i uge 7 :bd

Gravid: :gravid Mens: :numse Venter: :prik

Mandag 10-2:

Pb_14 :numse

Tirsdag 11-2:

LO 1987 :numse

Onsdag 12-2:

ninnad :prik

Torsdag 13-2:

Snublefod :numse

ønskebebs :prik

solovej80 :gravid

Fredag 14-2:

lykke2013 :numse

poupsy :prik

babylykke :gravid

Lørdag 15-2:

Natc :prik

Søndag 16-2:

Linomus :prik

enirt and

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ja forstår dig egentlig godt men du kan jo ikke gøre ved det.. Du fortæller jo bare at du tror du står i samme situation som sidst.. Men kan godt følge dig.. Kæmpe kæmpe :kram

Måske.. Jeg dur bare ikke til det her :( Jeg har ikke lavet andet end at :boo siden kl. 10 :huh Generelt føler jeg mig bare rigtig sårbar og ramt og overvejer, om ikke det er et tegn til, at vi ikke skal have flere børn. Det kan godt være, at lægen får et kald i morgen, det eneste han behøver er jo sådan set at bestille en blodprøve, som jeg kan få taget på job også kan jeg ringe for svar dagen efter- eller få en kollega til at tjekke for mig i systemet i løbet af eftermiddagen :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske.. Jeg dur bare ikke til det her :( Jeg har ikke lavet andet end at :boo siden kl. 10 :huh Generelt føler jeg mig bare rigtig sårbar og ramt og overvejer, om ikke det er et tegn til, at vi ikke skal have flere børn. Det kan godt være, at lægen får et kald i morgen, det eneste han behøver er jo sådan set at bestille en blodprøve, som jeg kan få taget på job også kan jeg ringe for svar dagen efter- eller få en kollega til at tjekke for mig i systemet i løbet af eftermiddagen :blush

Århhhhh det er jeg ked af at hører!!! :kram

Kan fanme godt forstå det er møg hårdt og særligt to på to måneder hvis det er en bio igen!!! Man når jo og glæde sig!!

Nej synes bestemt ikke i skal opgive endnu!! Når den rigtige lillebror/lillesøster er den rigtige så bliver baby også derinde!! Er sikker på det nok skal lykkes for jer og det her er bestemt en kæmpe prøvelse for jer!!

Synes også du skal ringe og hvis de endda kan tage prøven på job vil det jo være super!! Og husk alt det du gik igennem for at få M og det var jo fordi i skulle have den mest perfekte baby sikkert og kan jo være det er det samme denne gang!! Er sikker på det lykkes jer :bd :bd :bd og :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu igen ingen mens smerter overhovedet.. Hvis ikke jeg vidste hvor jeg var i min cyklus havde jeg ikke gættet på det var mens tid nu..

Kan slet ikke føle noget.. Det i morges var så lidt og var max en halv time.. Nu har jeg ingen smerter og bare øget udflåd og hedeture og ømme bryster..

Det er lidt underligt for hver gang jeg har ÆL fra v. æggestok er det som om noget går galt!! Ihhhhhhhh!! Tror måske min venstre æggeleder ikke fungere 100%. Måske derfor jeg ikke får mens.. For havde jo en positiv ÆL test men kan være der er noget galt med æggelederen så ægget ikke kom afsted.!!! Ved det ikke men det er så mega frustrerende!! Men det finder jeg vel ud af til forundersøgelsen.. Er bare lidt træls når jeg skal have min mens for at få taget de blodprøver og de skulle gerne tages inden forundersøgelsen så håber dælme den kommer!!

Men nøj hvor er det typisk når man skal til og i behandling og så driller ens cyklus pludselig!! Århhhhhhhhhh!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg testet...

Har desuden fået dårlig mave og kvalme...

 

 

Nå ja og så to streger på testen :bunny  :help  :o   :gravid  :o  :wub

 

Jeg er jo kun 4+1 idag, så det kan jo snildt nå at gå galt endnu, men jeg har faktisk en fornemmelse af at den bliver siddende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg testet...

Har desuden fået dårlig mave og kvalme...

 

 

Nå ja og så to streger på testen :bunny  :help  :o   :gravid  :o  :wub

 

Jeg er jo kun 4+1 idag, så det kan jo snildt nå at gå galt endnu, men jeg har faktisk en fornemmelse af at den bliver siddende!

Jahhhhhhhhhhhhhh!!!!!! Nøj hvor godt!!!! Kæmpe stort tillykke med :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg testet...

Har desuden fået dårlig mave og kvalme...

 

 

Nå ja og så to streger på testen :bunny  :help  :o   :gravid  :o  :wub

 

Jeg er jo kun 4+1 idag, så det kan jo snildt nå at gå galt endnu, men jeg har faktisk en fornemmelse af at den bliver siddende!

Jaaaaaa! Tillykke søde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER