ninnad

Test gruppe uge 7

321 indlæg i dette emne

Så har jeg også testet- negativ :( Så jeg regner med mens kommer i dag eller i morgen..

EDIT! Måske er der faktisk en meget, meget svag streg :huh Den kom indenfor tid, synes dog den er svær at fange på billede..

OKlxUmw.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg også testet- negativ :( Så jeg regner med mens kommer i dag eller i morgen..

EDIT! Måske er der faktisk en meget, meget svag streg :huh Den kom indenfor tid, synes dog den er svær at fange på billede..

OKlxUmw.jpg

Jeg kan godt se den :loveshower

Håber den udvikler sig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også testet- negativ :( Så jeg regner med mens kommer i dag eller i morgen..

EDIT! Måske er der faktisk en meget, meget svag streg :huh Den kom indenfor tid, synes dog den er svær at fange på billede..

OKlxUmw.jpg

Jeg kan også se den. Håber den udvikler sig denne gang :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også testet- negativ :( Så jeg regner med mens kommer i dag eller i morgen..

EDIT! Måske er der faktisk en meget, meget svag streg :huh Den kom indenfor tid, synes dog den er svær at fange på billede..OKlxUmw.jpg

Hold da op!! Kan sagtens se den.. Nøj hvor er det spænende... Uhhhh håber den udvikler sig!!! Så blev torsdagen pludselig meget mere interessant :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også testet- negativ :( Så jeg regner med mens kommer i dag eller i morgen..

EDIT! Måske er der faktisk en meget, meget svag streg :huh Den kom indenfor tid, synes dog den er svær at fange på billede..

OKlxUmw.jpg

Jeg kan også godt se den. Uha det er spændende, håber den er der!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så vil jeg gerne bede om en gravid mave ud for mig.... Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiii❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så vil jeg gerne bede om en gravid mave ud for mig.... Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiii❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Jaaaaa.. Stort tillykke med spiren.. Sætter den gravide mave ind i aften..:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jahhhhhh!!!! Så er der da lidt held i denne uge alligevel.. Vi skulle åbenbart vente til sidst på ugen :)

Tillykke :)

Jeg tror godt nok jeg kommer til og teste i morgen selvom jeg har rigtig mange mens smerter her fra morgnene af.. Så tror ikke rigtig på det og mine bryster er så ømme at jeg er nød til og gå med sports bh.. Så tror den kommer i weekenden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jahhhhhh!!!! Så er der da lidt held i denne uge alligevel.. Vi skulle åbenbart vente til sidst på ugen :)

Tillykke :)

Jeg tror godt nok jeg kommer til og teste i morgen selvom jeg har rigtig mange mens smerter her fra morgnene af.. Så tror ikke rigtig på det og mine bryster er så ømme at jeg er nød til og gå med sports bh.. Så tror den kommer i weekenden :(

Jeg købte en dyr i Matas for ikke blive skør over de der streger, og den kunne teste fire dage før. Gik i seng i går med mens lignende smerter og vågnede også med det... Meeeeeen boom så var den der "gravid"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til babylykke :glad og det bliver spændende om ønskebebs også har fået gevinst alligevel (jeg kan godt ane en streg) :goodluck Det bliver også spændende at høre fra dig, Linomus :) :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en dyr i Matas for ikke blive skør over de der streger, og den kunne teste fire dage før. Gik i seng i går med mens lignende smerter og vågnede også med det... Meeeeeen boom så var den der "gravid"

Nøj hvor fedt altså.. Det må være så stort.. Ja prøver bare ikke og gejle mig selv for meget op for så bliver jeg så skuffet men jeg tror bare ikke det kan lykkes natural for os.. Men dejligt at vi nu skal i gang med behandling så man ved man får hjælp men frygter det sku også lidt.. Frygter at de siger det hele ser skidt ud osv :( :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå din frygt.... Men de er så dygtige idag.... Er sikker på det kommer ❤️❤️❤️❤️❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også testet- negativ :( Så jeg regner med mens kommer i dag eller i morgen..

EDIT! Måske er der faktisk en meget, meget svag streg :huh Den kom indenfor tid, synes dog den er svær at fange på billede..

OKlxUmw.jpg

Jeg kan da sagtens se den :loveshower

(Tænk at du ikke så den til at starte med :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så vil jeg gerne bede om en gravid mave ud for mig.... Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiii❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kæmpe stort tillykke :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan da sagtens se den :loveshower

(Tænk at du ikke så den til at starte med :D )

Haha - :ditto Præcis det jeg ville skrive :D 

 

TILLYKKE :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til alle de kommende mamas ! :loveshower

her er der stadig ingen mens og testdag i morgen. Venter dog nok til søndag for at give mens en chance. Nu har jeg jo også allerede snydt een gang :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEG ELSKER BK :lovebk Jeg er på fra mobilen og kan ikke finde ud af at multiquote efter der er kommet opdatering :blush

Først tak piger :yay :kram jeg HÅBER, at der sker en udvikling til på lørdag- jeg havde jo en positiv ÆL-test onsdag D. 29. Januar, så jeg tænker jo ÆL burde have været der torsdag/fredag, så det er selvfølgelig lidt usikkerhed..

Jeg var virkelig sikker på, at der ikke var spor, så jeg vendte ryggen til testen (ville lige tage et bind på, så jeg var klar ;)) også synes jeg, at jeg så noget- men jeg har freaking øjenbetændelse, så ser praktisk taget kun med et øje :blink (ligner mig meget godt :D) også kunne jeg se stregen, men synes jo godt nok den er meget svag..

Bum bum.. :D Håber jeg hopper med i oktober terminen :bd

Og hvor er det skønt at stå op nogle timer senere og IKKE få atvide, at man da har set syner :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ønskebebs, jeg kan også sagtens se stregen!! :bd :bd :bd Håber den udvikler sig og bliver siddende! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEG ELSKER BK :lovebk Jeg er på fra mobilen og kan ikke finde ud af at multiquote efter der er kommet opdatering :blush

Først tak piger :yay :kram jeg HÅBER, at der sker en udvikling til på lørdag- jeg havde jo en positiv ÆL-test onsdag D. 29. Januar, så jeg tænker jo ÆL burde have været der torsdag/fredag, så det er selvfølgelig lidt usikkerhed..

Jeg var virkelig sikker på, at der ikke var spor, så jeg vendte ryggen til testen (ville lige tage et bind på, så jeg var klar ;)) også synes jeg, at jeg så noget- men jeg har freaking øjenbetændelse, så ser praktisk taget kun med et øje :blink (ligner mig meget godt :D) også kunne jeg se stregen, men synes jo godt nok den er meget svag..

Bum bum.. :D Håber jeg hopper med i oktober terminen :bd

Og hvor er det skønt at stå op nogle timer senere og IKKE få atvide, at man da har set syner :D

Ja du skal med over i oktober terminen sammen med alle os andre. Håber :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også testet- negativ :( Så jeg regner med mens kommer i dag eller i morgen..

EDIT! Måske er der faktisk en meget, meget svag streg :huh Den kom indenfor tid, synes dog den er svær at fange på billede..OKlxUmw.jpg

Den teststreg er tydeligere end min var i fredags :glad jeg tror på den :glad den ser da også væsentlig mere tydelig ud end dem du kunne fremtrylle i sidste måned?

Tillykke med :gravid :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den teststreg er tydeligere end min var i fredags :glad jeg tror på den :glad den ser da også væsentlig mere tydelig ud end dem du kunne fremtrylle i sidste måned?

Tillykke med :gravid :loveshower

Både og, jeg synes faktisk de var mere tydelige.. Men har jo så slettet billederne af dem :rolleyes men der er selvfølgelig billeder af dem herinde... ;) Jeg må lige prøve ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :D

Jeg er desværre ude, mens i dag en dag for tidligt :(

Men tyder endelig på at min cyklus er ved at blive stabil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også testet- negativ :( Så jeg regner med mens kommer i dag eller i morgen..

EDIT! Måske er der faktisk en meget, meget svag streg :huh Den kom indenfor tid, synes dog den er svær at fange på billede..

 

Jeg kan også se stregen! Eeej håber og krydser for udvikling! :loveshower :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå... Sagaen fortsætter og jeg ved stadig ikke hvad jeg skal tro :( Jeg tog en digital test her til morgen- og en strimmeltest, bare sådan for at se, om der var en udvikling :blushtWWZsJn.jpg

CB er jeg ligesom ikke i tvivl om :D Men jeg synes godt nok ikke det er meget udvikling der er på Strimmeltesten :unsure :(

Til sammenligning af Strimmeltesten er her billedet fra søndag TOd7Upk.jpg

Tror jeg må prøve at ringe til lægen og høre, hvad han siger.

  

:huh :huh

Øhh.. Ja.. Jeg ved sgu ikke helt, jeg tog en test for lidt siden, umiddelbart negativ, men der er en MEGET svagt streg nr. 2, tvivler dog stærkt på, at det er noget der holder mens væk...

Prøver med et billede... sui9Cft.jpg

Kan I se noget? :unsure

Hælder mest til, at jeg ønsketænker :rolleyes Og hvis det skulle være, så er det nok mest en bio...

Jeg tillader mig lige at hente dine tests fra sidste cyklus herind :)

Synes at den du har taget i dag er væsentlig tydeligere end dem du tog i sidste cyklus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tillader mig lige at hente dine tests fra sidste cyklus herind :)

Synes at den du har taget i dag er væsentlig tydeligere end dem du tog i sidste cyklus :)

Du er en sveske :kiss Tak søde Nitzen :kram2

Du har da ret.. Hmm.. LAD DET SÅ BLIVE LØRDAG :bd :D

Også hit med bare en lille smule symptomer, der er INGEN! Kun lidt spændthed i maven, også udflåd, har godt nok troet mens var kommet et par gange i løbet af de seneste timer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER