ninnad

Test gruppe uge 7

321 indlæg i dette emne

Hej.. Jeg fik en næsten positiv ægløsningstest i dag, så regner stærkt med at den er positiv en af de kommende dage og at skulle teste i uge 7. Håber der er flere som er i samme båd:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også på i uge 7. Krydser fingre for at det bliver en god uge!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med på uge 7 - første gang efter PB er sat i gang, at jeg skal teste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med på denne uge! Mens skulle gerne blive væk den 9. feb... :rolleyes

 

:bd til jer andre.

 

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også på i uge 7. Krydser fingre for at det bliver en god uge!!

Ja krydser også alt der kan krydses.. Vi er i gang med 3 cyklus, lyder ikke af meget, men vi gik i gang i okt. og smed p-pillerne i juli.. Min krop har ikke rigtig fundet sig selv endnu, har nu en cyklus på 40 dage, meget lang cyklus, men kan acceptere det, hvis den ellers bare kan blive der..:-D Så håber det bliver denne gang!

Hvor længe har i prøvet??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med på uge 7 - første gang efter PB er sat i gang, at jeg skal teste :)[/quote

Jubii.. Krydser alt der kan krydses!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med på denne uge! Mens skulle gerne blive væk den 9. feb... :rolleyes

:bd til

Håber mens holder sig langt væk:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her er kun 2. cyklus vi prøver. Smed p-pillerne 11.dec. 2013. Sidste cyklus var på fine 29 dage. Så er spændt på hvad der sker denne gang, kan virkelig ikke vente!  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja krydser også alt der kan krydses.. Vi er i gang med 3 cyklus, lyder ikke af meget, men vi gik i gang i okt. og smed p-pillerne i juli.. Min krop har ikke rigtig fundet sig selv endnu, har nu en cyklus på 40 dage, meget lang cyklus, men kan acceptere det, hvis den ellers bare kan blive der..:-D Så håber det bliver denne gang!

Hvor længe har i prøvet??

min cyklus er i øjeblikket ca. 31 dage. jeg er også glad for at min cyklus er stabil på 31. smed pillerne 23. januar 2013. et år siden nu . i dag skal jeg til lægen hvor jeg håber at jeg får henvisning til fertilitetsklinikken. synes jeg er ved at blive en smule utålmodig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min cyklus er i øjeblikket ca. 31 dage. jeg er også glad for at min cyklus er stabil på 31. smed pillerne 23. januar 2013. et år siden nu . i dag skal jeg til lægen hvor jeg håber at jeg får henvisning til fertilitetsklinikken. synes jeg er ved at blive en smule utålmodig.

Håber for jer at de henviser jer til en fertilitetsklinik.. Det er da ikke til at blive ved med at holde til.. Jeg psyker helt klart mig selv, så et år for mig er længe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu står jeg med en meget positiv ÆL-test! Første gang jeg prøver disse teste. Har testet i en uges tid nu for at se udviklingen. Der er blevet :hump ca. hver/hver anden dag i sidste uge, men er det først fra nu af det "gælder"? hihi.. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slet ikke nogen der skal teste i uge 6?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Har lige taget en ægløsningstest, den var ikke positiv, men også mere utydelig end igår.. Meget mærkeligt, måske den så var positiv i lørdags, hvor jeg ikke fik testet.. Føgler bare jeg har ægløsning det spænder og niver i understellet og (undskylder detaljerne) ægløsningsslim syntes jeg også er på vej:-D Amen det altså ikke nemt så..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slet ikke nogen der skal teste i uge 6?

 

Jeg tester måske 8-9. feb, hvor min mens måske kommer (eller forhåbentligt ikke kommer!). :yay

 

Men der er jo lææænge til..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tester måske 8-9. feb, hvor min mens måske kommer (eller forhåbentligt ikke kommer!). :yay

Men der er jo lææænge til..

ja der er lææænge til. Men hvis mens ikke dukker op d. 8. Så tester jeg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen af jer der har prøvet at stå med en negativ ægløsningstest, men kroppen signalerer at ægløsning er der?? :huh Jeg er godt nok noget i vildrede, testede igen i dag meget negativ på ægløsningstesten, det vil sige jeg har haft ægløsning, det stemmmer også overens med hvad min krop signalerer men de er tetst er ikke enig.. :angry Bruger strimmel test fra billig-test.dk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen af jer der har prøvet at stå med en negativ ægløsningstest, men kroppen signalerer at ægløsning er der?? :huh Jeg er godt nok noget i vildrede, testede igen i dag meget negativ på ægløsningstesten, det vil sige jeg har haft ægløsning, det stemmmer også overens med hvad min krop signalerer men de er tetst er ikke enig.. :angry Bruger strimmel test fra billig-test.dk.

Tror Susanne har.. :unsure

Jeg har altid brugt strimmeltest fra billig-test.dk, for mig fungerer de fint :) Har du forsøgt at teste flere gange over dagen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror Susanne har.. :unsure

Jeg har altid brugt strimmeltest fra billig-test.dk, for mig fungerer de fint :) Har du forsøgt at teste flere gange over dagen?

Nej jeg har faktisk kun testet 1 gang om dagen ved 17 tiden.. Brugte stav test sidste cyklus og der fangede jeg den, den dag kroppen signalerede det.. Men det er vildt mærkelig for nu er der lidt blod med i mit udflåd som er klart, kommer når jeg tørre mig.. Hmm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg har faktisk kun testet 1 gang om dagen ved 17 tiden.. Brugte stav test sidste cyklus og der fangede jeg den, den dag kroppen signalerede det.. Men det er vildt mærkelig for nu er der lidt blod med i mit udflåd som er klart, kommer når jeg tørre mig.. Hmm.

Mærkeligt.. Kroppen er en finurlig ting <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også teste i uge 7:D
Efter en rigtig kedelig december måned med abort og underlivsbetændelse er min krop endelig klar til en ny omgang PB! Jeg pletblødte godt nok for et par dage siden, mystiskt! men sådan er kroppen jo hehe.. 

 

Jeg er bare glad for at være i gang igen:D:D:D

 

Jeg krydser fingre for positive teste til os alle:glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også på i uge 7, formentlig fredag, tog en positiv ÆL-test i går aftes, så fredag burde være helgardering, selvom jeg overvejer at vente til om søndagen! Har netop haft en bio, hvor mens kom 1 uge efter forventet tid, men testene udviklede sig ikke, så jeg var forberedt.

Håber der kommer en masse :gravid denne uge :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med på uge 7 - første gang efter PB er sat i gang, at jeg skal teste :)[/quote

Jubii.. Krydser alt der kan krydses!!

 

Tak og i lige måde, krydser fingre for alle i uge 7 :glad 

 Udgangspunktet er dog ikke det bedste, da vi ikke har haft sex da jeg havde ægløsning, men kun op til - håber dog stadigvæk  :)  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal også teste i uge 7, torsdag hvis ik der kommer noget onsdag... Skal heldigvis på ferie op til så jeg ik tænker så meget over det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige testet næsten positiv for ÆL og kan se, at jeg så har forventet mens eller to streger 13/2. Vi har haft et par gode hyggestunder i går og i nat, så jeg er håbefuld, selvom vi nu har prøvet længe  :kuller  Hvis ikke der er to streger, så har vi faktisk tid til en samtale på fertilitetsklinik 14/2. Men det kunne være meeeeeget sjovere, hvis vi kunne melde afbud grundet to streger og så gå ud og fejre valentinsdag med en sød hemmelighed  :7himmel  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige testet næsten positiv for ÆL og kan se, at jeg så har forventet mens eller to streger 13/2. Vi har haft et par gode hyggestunder i går og i nat, så jeg er håbefuld, selvom vi nu har prøvet længe :kuller Hvis ikke der er to streger, så har vi faktisk tid til en samtale på fertilitetsklinik 14/2. Men det kunne være meeeeeget sjovere, hvis vi kunne melde afbud grundet to streger og så gå ud og fejre valentinsdag med en sød hemmelighed :7himmel

Håber der er karma og god hygge og testdatoen :loveshower Det havde jeg slet ikke skænket en tanke.. Vi har testdag samme dag, den 13. :yay :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER