Guest

BK møde 1/3 i Skjern

191 indlæg i dette emne

Hov jeg skal da vidst til at læse noget oftere med herinde, for har da først lige opdaget denne tråd! Måske man skulle tage hjem og besøge bedsterne den weekend og komme et smut forbi :D

Uhh jeg må lige snakke med mine forældre om det i morgen :)

Ja da!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan se der er mange der kommer begge forældre, så jeg har foreslået for Jan at han da også kunne tage med hvis han havde lyst :) Han ville lige vente og se, så vender lige tilbage senere ^^

Er der? Er det ikke kun taz?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der? Er det ikke kun taz?

Det tror jeg altså også kun det er..,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer Anette s ikke også med mand? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer Anette s ikke også med mand? :)

Jeg tror muligvis AnnetteS og Majkenhall kører sammen, og at det er derfor hun skriver de skal være 2 voksne og 2 børn i bilen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror muligvis AnnetteS og Majkenhall kører sammen, og at det er derfor hun skriver de skal være 2 voksne og 2 børn i bilen :)

Acht sooo! ;) nå men nu er det blevet tilbudt.. Så kan han og Jesper sidde i et hjørne og have ondt af sig selv sammen xD

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg sagtens tage med :) hvor meget skal jeg tage med, for at der helt sikkert er nok? :)

Årh det er svær at svare på syntes jeg!!! 2 af hver? Så har vi 5 rugbrød og 4 franskbrød er det ikke nok tror du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mangler også en madtjans! Skal jeg tage ekstra brød med, eller mangler der andet?

Jeg kan da tage nødder og sådan lidt knas med??? Eller hvad mener i? Kører helt nede fra grænsen til Tyskland NÆSTEN(26 km fra) dog kun.. Så det behøver ikke være noget der skal holdes køligt, eller som fylder meget... Vi skal være 2 voksne og 2 børn i bilen, og minimum en barnevogn:)

Og ihh hvor vi glæder os:)

Ja tag nogle snacks med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov jeg skal da vidst til at læse noget oftere med herinde, for har da først lige opdaget denne tråd! Måske man skulle tage hjem og besøge bedsterne den weekend og komme et smut forbi :D

Uhh jeg må lige snakke med mine forældre om det i morgen :)

Jaah :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej min mand skal ikke med, Regner bare stærkt med at have selskab i bilen fra Haderselv :loveshower

 

Jeg tager nogle Snacks med :yay   Vi glæder os :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh jeg kan ikke komme alligevel :( Ingen kørelejlighed og så har begge hold bedster planer den weekend! Grr... Nå, jeg må holde øjne/øre bedre åbne næste gang og planlægge lidt i forvejen i stedet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det er svær at svare på syntes jeg!!! 2 af hver? Så har vi 5 rugbrød og 4 franskbrød er det ikke nok tror du?

 

 

Jeg har slet ikke nogen ide om, hvor meget sådan en flok damer og børn kan spise :blush Men mon ikke det burde være nok? der er ca 26-28 skiver i et rugbrød(i hvertfald dem fra guldbageren :P)

Men det skal jeg nok tage med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh jeg kan ikke komme alligevel :( Ingen kørelejlighed og så har begge hold bedster planer den weekend! Grr... Nå, jeg må holde øjne/øre bedre åbne næste gang og planlægge lidt i forvejen i stedet ;)

:( Havde lige set frem til at møde dig irl. :) - håber du kan komme med en anden gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( Havde lige set frem til at møde dig irl. :) - håber du kan komme med en anden gang!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh jeg kan ikke komme alligevel :( Ingen kørelejlighed og så har begge hold bedster planer den weekend! Grr... Nå, jeg må holde øjne/øre bedre åbne næste gang og planlægge lidt i forvejen i stedet ;)

Øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg melder desværre fra.

:( øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan desværre ikke komme, havde ellers håbet det, men det ramler sammen med en weekend hvor min mand har vagt, og vil nok blive lidt for meget at have begge børn med, særligt med William der ikke er så vild med for mange fremmede :) øv øv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder desværre fra.

Jeg kan desværre ikke komme, havde ellers håbet det, men det ramler sammen med en weekend hvor min mand har vagt, og vil nok blive lidt for meget at have begge børn med, særligt med William der ikke er så vild med for mange fremmede :) øv øv...

Ej hvor ØV!!! Havde virkelig håbet at møde jer IRL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor ØV!!! Havde virkelig håbet at møde jer IRL

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger

Jeg må desværre melde fra. Synes ikke lige at jeg har overskuddet til at skulle bruge næsten 4 timer på transport og kan heller ikke lige forudsige hvor stor min arbejdsbyrde bliver kommende uge. Havde ellers set frem til at være sammen med jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger

Jeg må desværre melde fra. Synes ikke lige at jeg har overskuddet til at skulle bruge næsten 4 timer på transport og kan heller ikke lige forudsige hvor stor min arbejdsbyrde bliver kommende uge. Havde ellers set frem til at være sammen med jer :)

æææææææævs :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi have revurderet hvad der bliver taget med med de afmeldinger der har været? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af dem som har meldt fra som står på madlisten?

 

i dunno :) har ikke lige kigget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øvs hvor ærgeligt med alle de afbud

 

Tænker også om vi skal have revuderet mængden af mad der bliver taget med ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER