Guest

BK møde 1/3 i Skjern

191 indlæg i dette emne

Som Marius og jeg har det pt, regner jeg altså med vi kommer. Manden skal alligevel med i skoven og fælde brænde, så vi gider ikke at sidde alene hjemme, når vi er friske... Skal nok købe gnavegrønt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ked af at meddele det, men Majken og jeg kommer ikke i morgen. Vi har forskellige årsager... For min egen del så overskuer jeg ikke rigtig køreturen på næsten 200 km hver vej, jeg er lidt drænet for energi for øjeblikket....

Beklager den korte varsel og jeg håber i andre får en dejlig dag med hinanden og jeres unger!! :)

Øv :( Men det er også langt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som Marius og jeg har det pt, regner jeg altså med vi kommer. Manden skal alligevel med i skoven og fælde brænde, så vi gider ikke at sidde alene hjemme, når vi er friske... Skal nok købe gnavegrønt...

Det lyder godt! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så har Theodor fået feber og hoster :( Så vi kommer ingen steder! :(

Jeg skulle have haft smør med.. Håber I finder ud af det.

Øv hvor er jeg godt nok træt af det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så har Theodor fået feber og hoster :( Så vi kommer ingen steder! :(

Jeg skulle have haft smør med.. Håber I finder ud af det.

Øv hvor er jeg godt nok træt af det :(

øv øv da :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så har Theodor fået feber og hoster :( Så vi kommer ingen steder! :(

Jeg skulle have haft smør med.. Håber I finder ud af det.

Øv hvor er jeg godt nok træt af det :(

Æææææææv!! :( jeg kan godt tage smør med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med afbud! :(

jeg har købt lækker spegepøle, skinkesalat/fuglekvidder, leverpostej og 2x 3-stjernet pølse. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager ikke Lucas med, da jeg synes det bliver for lang en køretur for ham.

Men jeg kommer i hvert fald, og jeg glæder mig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder så meget til at se jer i morgen - har været inde med elins vognpark så de har noget at fræse rundt på i morgen... Adressen er amagervej 142 6900 Skjern. Der er både indgang i børnehaven og fritidshjemmet - men i skal gå ind ved fritteren. Jeg kan evt stille nogle flag, så i har lidt at gå efter... Var det kl 10 vi aftalte at mødes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med vi kører ved 9 tiden alt efter hvordan natten går. Det tager 1 time og 15 min ca. Og jeg tillader mig altså at tage vores spejlreflekskamera med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, jeg glæder mig!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som Marius og jeg har det pt, regner jeg altså med vi kommer. Manden skal alligevel med i skoven og fælde brænde, så vi gider ikke at sidde alene hjemme, når vi er friske... Skal nok købe gnavegrønt...

:yay

Jeg tager også Mie med alligevel. Hun har været stort ser feberfri siden hun stod op fra lur, så en god nats søvn og så er hun da i hvert fald helt frisk :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ked af at meddele det, men Majken og jeg kommer ikke i morgen. Vi har forskellige årsager... For min egen del så overskuer jeg ikke rigtig køreturen på næsten 200 km hver vej, jeg er lidt drænet for energi for øjeblikket....

Beklager den korte varsel og jeg håber i andre får en dejlig dag med hinanden og jeres unger!! :)

Øv :kram kender godt følelsen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder så meget til at se jer i morgen - har været inde med elins vognpark så de har noget at fræse rundt på i morgen... Adressen er amagervej 142 6900 Skjern. Der er både indgang i børnehaven og fritidshjemmet - men i skal gå ind ved fritteren. Jeg kan evt stille nogle flag, så i har lidt at gå efter... Var det kl 10 vi aftalte at mødes?

Fedt :yay så pakker vi hele DP udstyret ned så hun kan komme ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med afbud! :(

jeg har købt lækker spegepøle, skinkesalat/fuglekvidder, leverpostej og 2x 3-stjernet pølse. :)

Hvad er fugle kvidder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er fugle kvidder?

hehe... Det er fint hakket skinke (+ Løg) og mayo! Nogen kalder det fuglekvidder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt :yay så pakker vi hele DP udstyret ned så hun kan komme ud!

He he det er super, men det er faktisk til indendørs brug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay

Jeg tager også Mie med alligevel. Hun har været stort ser feberfri siden hun stod op fra lur, så en god nats søvn og så er hun da i hvert fald helt frisk :yay

Åh havde ik lige set det - fedt at i kommer Maja!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten husk at tage højstol med! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bliver forsinkede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke ekstra højstol!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte MORGEN!!!!!!! Vi er ikke engang kommet ud af døren endnu, fordi børnene bare er UMULIGE - er SLET ikke stresset nej :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja Aron klarede det virkelig flot, men kan godt forstå at han bare var væk med det samme i kørte - han holdt godt ud! - men jeg synes generelt vores små klarede det flot i dag - og var gode ved hinanden. Det var virkelig dejligt at se... Elin blev godt nok pylret til sidst - men har altså lidt på fornemmelsen at hendes kindtænd som er på vej igennem, har irriteret i dag - for jeg har aldrig set hende ÆDE så meget peberfrugt og agurk som hun gjorde i dag! Men mon ikke også træthed og mange indtryk kunne spille ind også...

 

Jeg er også bare træt - efter en helt igennem fantastisk hyggelig dag med jer skønne tøser + mand. Så lige nu sidder jeg med fødderne oppe med en kop kaffe i den ene hånd og en coca cola med isterninger i den anden - how I met your mother kørende i baggrunden, mens Torben har Elin i bad og pizzaerne står i ovnen..... Pyhhh....

 

Tak fordi I havde lyst til at komme i dag - jeg synes seriøst I er nogle skøn-herlige bekendskaber og jeg takker Gud mange gange for at jeg faldt over BK for ca 2 år siden....  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker for en skøn skøn dag! :yay

glæder mig vildt til næste gang! - Luna er brugt og træt.... Og meget snart på vej i seng!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tusind mange gange tak for en skøn skøn dag. Fanatiske børn og mødre (og en enkelt far ej at forglemme). Og som sagt er I mere end velkomne her hos os. Så har vi også mulighed for at møde Lukas og Pixie :) Men ja vi har et køkken der skal laves først... Er det for tidlig at starte en tråd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER