Guest

BK møde 1/3 i Skjern

191 indlæg i dette emne

Det er kun "måske" folkene der har meldt fra og de har aldrig været regnet med i maden, så det hele skulle passe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så blev vi til måske kommer. Marius har feber og hvis ikke han er feberfri senest imorgen, kommer vi ikke. Men skal nok give endelig besked...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev vi til måske kommer. Marius har feber og hvis ikke han er feberfri senest imorgen, kommer vi ikke. Men skal nok give endelig besked...

God bedring! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev vi til måske kommer. Marius har feber og hvis ikke han er feberfri senest imorgen, kommer vi ikke. Men skal nok give endelig besked...

God bedring med ham

 

 

Pixie kommer ikke med. Det er noget af en lang tur, samt så vil kenneth gerne have mulighed for at "prøve" at skulle være helt alene med hende inden jeg skal være væk en heeel dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 3 kg. Frikadeller nok?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov melder også afbud. Jeg trænger ganske enkelt til at sove :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er rigeligt :-)

:Ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skriver lige her i håb om at en eller anden lige læser dette og har løsningen :P Aron skal til fastelavn på mandag med dp. Jeg fik lige sedlen igår, og har ærlig talt ikke lyst til at skulle ud og købe et fastelavnskostume til 150 kr eller det som er værre.

 

SÅ... er der tilfældigvis en af jer som et fastelavnskostume i str 80/86 som I vil låne ud / sælge? Jeg er på ingen måder kræsen om hvad det er - bare ikke prinsesser, feer og i den dur ;) Det er nok lige lovligt feminint til min dreng :lol

Har svaret dig på face søde ;) som du også har set :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver nok også nød til at melde afbud :( Thea er virkelig hårdt ramt efter hun blev vaccineret i tirsdags... Det står ud med snot, opkast og diarré til alle sider :( Sidst var hun syg i næsten 14 dage, og Hun har det værre denne gang end sidst, så jeg tror ikke på at hun når at blive rask.. ØV!!!!!!!!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver nok også nød til at melde afbud :( Thea er virkelig hårdt ramt efter hun blev vaccineret i tirsdags... Det står ud med snot, opkast og diarré til alle sider :( Sidst var hun syg i næsten 14 dage, og Hun har det værre denne gang end sidst, så jeg tror ikke på at hun når at blive rask.. ØV!!!!!!!!!!!!!!!!

Ææææv! God bedring til hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver nok også nød til at melde afbud :( Thea er virkelig hårdt ramt efter hun blev vaccineret i tirsdags... Det står ud med snot, opkast og diarré til alle sider :( Sidst var hun syg i næsten 14 dage, og Hun har det værre denne gang end sidst, så jeg tror ikke på at hun når at blive rask.. ØV!!!!!!!!!!!!!!!!

God bedring med hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver nok også nød til at melde afbud :( Thea er virkelig hårdt ramt efter hun blev vaccineret i tirsdags... Det står ud med snot, opkast og diarré til alle sider :( Sidst var hun syg i næsten 14 dage, og Hun har det værre denne gang end sidst, så jeg tror ikke på at hun når at blive rask.. ØV!!!!!!!!!!!!!!!!

EEEJJ!!! :o :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi have opdateret deltager listen så vi ved hvor meget mad vi skal have med? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på fra mobil... Og jeg orker ikke at lede efter "hvem-skal-have-hcad-med"-opslaget.

og jeg har total svedt ud, hvad jeg skal have med! - kan det passe at det var en stak pålæg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har selv skrevet:

leverpostej, kødpølse, røget medister og spegepølse...

regner jeg med!

Jeg tager kyllinge salat, rullepølse og hamburgerryg med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er nu 3 kg. Frikadeller i køleren ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvad er adressen enlig? Og hvornår var det vi aftalte at starte? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har redigeret

Nu flytter jeg lige tråden så ingen overser den :)

Tid: 1 marts 2014 kl 10-11 som det lige passer ind til ? Når vi er færdige med at knævre ;)

Sted: børnegården katholt, amagervej 142 i Skjern

Andre praktiske oplysninger: Det er med fastelavns tema men udklædning af sig selv og ungerne er valgfrit :) derudover er det sammenskudsgilde så alle tager lidt med!

Hvem:

Tille + Albert

Tinakp + Elin

Majs + Mie

Vinnus (+ Pixie?)

Fihl + Marius AFLYST

SaraLK + Luna

Justme + Aron

Sofiee + (Lukas?)

Troldemor + Charlie

Majkenhall + Charlie

Fru Nielsen + Theo

Anette S + Silas

J og D + Thea AFLYST

Didden + Lærke

Taz + familie

Mad liste:

Sofie: juice + kakao

Tina: the, kaffe, varm kakao og saftevand

Vinnus: fastelavnsboller

Troldemor: mini muffins

Sara: leverpostej, kødpølse, røget medister og spegepølse

Tille: ost og pålægschokolade

Taz: frikadeller

Fihl: agurk, peberfrugt og tomat KOMMER IKKE

Ditte: et franskbrød og et rugbrød

Just me: et franskbrød og 2 rugbrød

Maja: pålæg

Fru Nielsen: smør

Anette S: snacks

J og D: brød KOMMER IKKE

Vi bliver 14voksne og 9 børn og jeg tror alle børnene kan spise med?

Nogen jeg har glemt? Eller nogen jeg har skrevet på der ikke kommer? Nogen jeg har givet et forkert barn :p eller stavet forkert?

Ditte kan du tage et ekstra franskbrød med?

FruNielsen kan du købe en agurk?

Jeg tror vi er overordentligt godt dækket ind hvis Jesper kommer med 3 kg frikadeller ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kommer måske, men kan først give endelig svar imorgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg bagt 45 fastelavnsboller. Mon det er nok? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg bagt 45 fastelavnsboller. Mon det er nok? :)

NEJ :sandie

:P mon ikke at det er rigeligt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har vist helt glemt at sige at Sara også kommer med, og muligvis også hendes veninde. Håber det er i orden? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orh hvor lyder det bare hyggeligt. Vi ville gerne have været kommet ned, men synes det er lidt langt i bil efter et par dage i Lalandia.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ked af at meddele det, men Majken og jeg kommer ikke i morgen. Vi har forskellige årsager... For min egen del så overskuer jeg ikke rigtig køreturen på næsten 200 km hver vej, jeg er lidt drænet for energi for øjeblikket....

Beklager den korte varsel og jeg håber i andre får en dejlig dag med hinanden og jeres unger!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER