Guest

BK møde 1/3 i Skjern

191 indlæg i dette emne

Jeg vil gerne dele drikkevareposten med dig, Tina :) hvis jeg nu tager juice, kakaomælk og evt saftevand med, ville det så være ok? Ellers kan jeg også sagtens tage noget andet med hvis det er? :)

 

Hvor er du skøn Sofie! Hvis du bare tager juice og kakao (kold) med, så skal jeg nok stå for kaffe, te, varm kakao, mælk og saftevand  :)  :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg skrevet mad listen i første indlæg, jeg tror vi mangler en mere til pålæg, ellers skal Sara godt nok flotte sig ;)

Vi bliver alligevel mindst 27 det spiser med så tror også lidt mere brød kunne bruges? Ellers er vi vist dækket godt ind, så de som "måske" kommer kan tage noget snack agtigt med (frugt, slik, nødder eller?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en plan, Maja!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det var jo tæt på! Det skal da klart Overvejes :)

Jaah Lenna kunne være så hyggeligt at møde dig :glad jeg putter dig på måske listen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja du behøver ik stå for service - for vi bruger bare det vi har i fritteren! Det ville være dumt at bruge penge på det... Og vi har en industri opvaskemaskine - så det er hurtigt at vaske op

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja du behøver ik stå for service - for vi bruger bare det vi har i fritteren! Det ville være dumt at bruge penge på det... Og vi har en industri opvaskemaskine - så det er hurtigt at vaske op

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok cool, så tager jeg noget pålæg med :) så er det dækket ind.

Sara hvad regner du med at købe? Så vi ikke køber 5 pakker skinke :p

leverpostej, kødpølse, røget medister og spegepølse...

regner jeg med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

leverpostej, kødpølse, røget medister og spegepølse...

regner jeg med!

Super så finder jeg noget andet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super så finder jeg noget andet :)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mangler smør!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal nok tage et par pakker smør med! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal nok tage et par pakker smør med! :)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha!

Var lige ved at tro jeg var nødt til at melde afbud!

Har lige fået ny arbejdsplan hvor D. 1-3 er min arbejds weekend! Har dog fået en skøn kollega der lige tog den vagt om lørdagen!!!

:D :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha!

Var lige ved at tro jeg var nødt til at melde afbud!

Har lige fået ny arbejdsplan hvor D. 1-3 er min arbejds weekend! Har dog fået en skøn kollega der lige tog den vagt om lørdagen!!!

:D :glad

 

Det var godt Ditte! Hurra for søde kollegaer! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt Ditte! Hurra for søde kollegaer! 

 

Helt sikkert! Opdagede også at jeg en anden dag skal til fastelavns fest om aftenen hvor jeg har en lang vagt......... Når ja.. Må hive fat i nogle kollegaer igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der mere vi mangler? :) jeg har ikke fået nogen "tjans" endnu :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer desværre ikke. Min mor holder fødselsdag den dag.. Æv! Håber I får det tophyggeligt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der mere vi mangler? :) jeg har ikke fået nogen "tjans" endnu :P

Måske lidt mere brød, der er 3 rugbrød og 2 franskbrød til 27 børn og voksne, det tror jeg er i underkanten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer desværre ikke. Min mor holder fødselsdag den dag.. Æv! Håber I får det tophyggeligt!!

Ihh!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer desværre ikke. Min mor holder fødselsdag den dag.. Æv! Håber I får det tophyggeligt!!

Ævs :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mangler også en madtjans! Skal jeg tage ekstra brød med, eller mangler der andet?

Jeg kan da tage nødder og sådan lidt knas med??? Eller hvad mener i? Kører helt nede fra grænsen til Tyskland NÆSTEN(26 km fra) dog kun.. Så det behøver ikke være noget der skal holdes køligt, eller som fylder meget... Vi skal være 2 voksne og 2 børn i bilen, og minimum en barnevogn:)

Og ihh hvor vi glæder os:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske lidt mere brød, der er 3 rugbrød og 2 franskbrød til 27 børn og voksne, det tror jeg er i underkanten.

Det kan jeg sagtens tage med :) hvor meget skal jeg tage med, for at der helt sikkert er nok? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan se der er mange der kommer begge forældre, så jeg har foreslået for Jan at han da også kunne tage med hvis han havde lyst :) Han ville lige vente og se, så vender lige tilbage senere ^^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov jeg skal da vidst til at læse noget oftere med herinde, for har da først lige opdaget denne tråd! Måske man skulle tage hjem og besøge bedsterne den weekend og komme et smut forbi :D

Uhh jeg må lige snakke med mine forældre om det i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov jeg skal da vidst til at læse noget oftere med herinde, for har da først lige opdaget denne tråd! Måske man skulle tage hjem og besøge bedsterne den weekend og komme et smut forbi :D

Uhh jeg må lige snakke med mine forældre om det i morgen :)

Jaaa :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER