Solvej80

Testhold uge 3

108 indlæg i dette emne

Jeg bruger dem fra billigteste.dk til 6-8 kr./stk alt efter hvor mange man køber ad gangen.

Jeg er MEGET fristet til at prøve en i morgen tidlig :o :rolleyes

:glad :glad :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Glæder mig til en opdatering fra dig imorgen :goodluck

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er sjove, er I! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er sjove, er I! :P

:glad TEST :glad TEST :glad

:D :D

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også købt en digital, den tager jeg i morgen tidlig :) :goodluck

Uhh det bliver så spændende (krydser alt hvad krydses kan)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for den er der for jer alle :) så vi kan få endnu en god uge med masser af positive tests :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg nå at være med er, selvom jeg i virkeligheden havde testdag i sidste uge? 

 

 

/Mette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... og hov! - Held og lykke til alle testere :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg nå at være med er, selvom jeg i virkeligheden havde testdag i sidste uge?

/Mette

Jeg florerer i begge tråde ;) :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg florerer i begge tråde ;) :blush

Og har netop opdateret i testtråden fra sidste uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Hvis der er tre dage til forventet mens, er det vel ikke endegyldigt slut endnu?

Du er jo kun 3+4, så hvis du er gravid er det ikke sikkert du kan lave en positiv test :kiss

 

Tak for håbet Susanne. Men det er med de der RFSU teste som skulle være 99% sikre fra 6-15 dage efter ÆL.

Skal have mens idag og overvejer så om jeg gider teste imorgen,.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bragende negativ test i morges (3+3). Men mine bryster er blevet fastere igen og det spændte og nev helt vildt i går aftes - helt om i lænden :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kunne ik lade være med at teste i dag og den er da godt nok endnu mere tydelig.. tør jeg håbe min digitale test siger gravid imorgen??.. er så bange for at der ikke er noget alligevel   :( kender i det?

post-6043-0-82732000-1389690905_thumb.jp

post-6043-0-63324800-1389690916_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kunne ik lade være med at teste i dag og den er da godt nok endnu mere tydelig.. tør jeg håbe min digitale test siger gravid imorgen??.. er så bange for at der ikke er noget alligevel :( kender i det?

Jeg kender det godt!

Men den er da flot positiv. Jeg tør godt sige tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender det godt!

Men den er da flot positiv. Jeg tør godt sige tillykke :loveshower

mange tak :) håber bare den bliver der, det skal den ellers bliver moar sur :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kunne ik lade være med at teste i dag og den er da godt nok endnu mere tydelig.. tør jeg håbe min digitale test siger gravid imorgen??.. er så bange for at der ikke er noget alligevel   :( kender i det?

Der er da vist ingen tvivl :) tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kunne ik lade være med at teste i dag og den er da godt nok endnu mere tydelig.. tør jeg håbe min digitale test siger gravid imorgen??.. er så bange for at der ikke er noget alligevel   :( kender i det?

Tillykke!!!! :) :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kunne ik lade være med at teste i dag og den er da godt nok endnu mere tydelig.. tør jeg håbe min digitale test siger gravid imorgen??.. er så bange for at der ikke er noget alligevel :( kender i det?

Tør også godt sige stort tillykke :) er heller ikke i tvivl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber i så meget ret :) det er så uvirkeligt :) nogle af jer som har styr på hvem der skal teste hvornår i denne uge osv?? Jeg er hoppet lidt af med at finde ud af det hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også testet positiv i morges.

Fik en af lægerne på mit arbejde til at tage en blodprøve på mig for at være 100 på at jeg er gravid og BUM der er ingen tvivl.

Kan næsten ikke vente til manden kommer hjem så jeg kan fortælle ham at han skal være far. :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kunne ik lade være med at teste i dag og den er da godt nok endnu mere tydelig.. tør jeg håbe min digitale test siger gravid imorgen??.. er så bange for at der ikke er noget alligevel   :( kender i det?

Tillykke..!!! Bliver hyggeligt at følges :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også testet positiv i morges.

Fik en af lægerne på mit arbejde til at tage en blodprøve på mig for at være 100 på at jeg er gravid og BUM der er ingen tvivl.

Kan næsten ikke vente til manden kommer hjem så jeg kan fortælle ham at han skal være far. :-D

så nice.. stort tillykke med den lille blyp :D

 

gad vide om jeg kan få min læge til at tage en blodprøve også skal have bestilt blodprøve til noget med mit stofskifte de holder øje med om jeg skal gå ned i medicin nemlig så hvis jeg er fræk kan jeg måske spørge om de ik kan tjekke det i blodprøven også?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også testet positiv i morges.

Fik en af lægerne på mit arbejde til at tage en blodprøve på mig for at være 100 på at jeg er gravid og BUM der er ingen tvivl.

Kan næsten ikke vente til manden kommer hjem så jeg kan fortælle ham at han skal være far. :-D

Tillykke! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

YYYYHHHHAAAHHOOOO jeg skal være mor :)

 

 

så skal de næste 12 uger bare gå. Manden min blev rigtig glad for nyheden og jeg havde en gave til ham så han skulle pakke en pakke op og der i var der bogen du skal være far, 40 uger til at fatte det :)

 

Er så glad..  :) glæder mig til at høre med jer andre om i har fået en positiv test :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

YYYYHHHHAAAHHOOOO jeg skal være mor :)

 

 

så skal de næste 12 uger bare gå. Manden min blev rigtig glad for nyheden og jeg havde en gave til ham så han skulle pakke en pakke op og der i var der bogen du skal være far, 40 uger til at fatte det :)

 

Er så glad..  :) glæder mig til at høre med jer andre om i har fået en positiv test :)

post-6043-0-96014200-1389769523_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER