Solvej80

Testhold uge 3

108 indlæg i dette emne

Nu er jeg godt nok forvirret. Efter rengøring på badeværelset ser jeg testen fra igår der nu har to streger . Jeg tester igen i morgen så må jeg se hvad der sker da jeg ikke er helt 100 på at den er pålidelig når den har ligget så lang tid (jeg krydser fingrer) :-)

 

De siger jo godt nok man ik kan regne med det hvis der er gået mere end de min der står på pakken.. men krydser fingere for dig at de er der imorgen tidlig.. :) 

 

Det er så spændende tænk hvis vi kunne "følges" kan se du er mor i forvejen så du har snydt lidt for forhånd.. jeg er helt grøn på området :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

1000 tak skal i have alle sammen jeg er så spændt om det er et september barn jeg venter mig :)  kan slet ikke vente til onsdag... iiihhhh 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også ind.

Jeg skal teste på onsdag og krydser fingrer for at to bliver til tre :-)

STORT tillykke til jer der har fået to streger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først tirsdag. Men ved de to andre kunne jeg teste nu og forleden kom der en meget svag anden streg, men ikke i dag. Ja. Latterlig I know.

Sidste gang kunne jeg teste positiv 3+2

Denne gang først 4+5.

Håber for dig at der er en lille bebs til dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ihh altså sikke en masse der sker herinde allerede ! stort tillykke til alle der har fået II allerede! :loveshower

Jeg har endnu ikke testet - men vil også kun være 3+0 hvis det er.. Er der nogen der har et overblik over testdagene den næste uge ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ihh altså sikke en masse der sker herinde allerede ! stort tillykke til alle der har fået II allerede! :loveshower

Jeg har endnu ikke testet - men vil også kun være 3+0 hvis det er.. Er der nogen der har et overblik over testdagene den næste uge ? :)

mange tak  :)

 

Jeg tror ikke der er nogle som har overblik hehe, men du må meget gerne hvis du har tid og lyst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste gang kunne jeg teste positiv 3+2

Denne gang først 4+5.

Håber for dig at der er en lille bebs til dig.

Lige præcis sådan en kommentar giver mig håb :) (se evt. Uge 2 tråden ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kryber til korset og indrømmer at jeg testede lige inden håndboldkampen og der var sen negativ.

Så her for fem min siden hvor jeg står og tager mine linser ud åbner jeg til skralde spanden og BUM der ligger testen nu med to meget tydelige streger.

Kan jeg regne med at testen er positiv eller er den falsk positiv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kryber til korset og indrømmer at jeg testede lige inden håndboldkampen og der var den negativ. Så her for fem min siden hvor jeg står og tager mine linser ud åbner jeg til skraldespanden og BUM der ligger testen nu med to meget tydelige streger. Kan jeg regne med at testen er positiv eller er den falsk positiv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kryber til korset og indrømmer at jeg testede lige inden håndboldkampen og der var den negativ. Så her for fem min siden hvor jeg står og tager mine linser ud åbner jeg til skraldespanden og BUM der ligger testen nu med to meget tydelige streger. Kan jeg regne med at testen er positiv eller er den falsk positiv?

Jeg vil sige, at du ikke kan regne med den efter så mange timer, desværre :( Men prøv da igen, man ved jo aldrig :bd

Det skal siges, at jeg går og venter på mens. Testede meget svagt positiv inden for de 5 min., men efter 7-8 min var testen meget tydelig, men tør ikke rigtig tro på spor, da den burde være væsentligt tydeligere (hvis jeg sammenligner med graviditeten med min datter). Så måske er der noget i gærde hos dig også, man ved aldrig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige, at du ikke kan regne med den efter så mange timer, desværre :( Men prøv da igen, man ved jo aldrig :bd

Det skal siges, at jeg går og venter på mens. Testede meget svagt positiv inden for de 5 min., men efter 7-8 min var testen meget tydelig, men tør ikke rigtig tro på spor, da den burde være væsentligt tydeligere (hvis jeg sammenligner med graviditeten med min datter). Så måske er der noget i gærde hos dig også, man ved aldrig :)

Jeg tror altså godt at der kan være forskel på HCG niveauerne i to forskellige graviditeter :) i denne graviditet kunne jeg teste positivt noget tidligere end med Sophia.

En streg er en streg :kram2 forsigtigt tillykke søde! Har du ikke testet her til morgen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med Jer.

Jeg kan også teste i næste uge - jeg tror jeg havde ÆL d. 4. januar og 'plejer' at have 12-13 dage fra ÆL til mens, så jeg satser på d. 17. januar :rolleyes

Det lyder allerede lovende hos nogen af Jer :)

har lige været inde i min gamle graviditetstråd... Jeg testede positiv d. 17. (havde ÆL d. 31.)

så det er en magisk dag.., og jeg tror på det :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har lige været inde i min gamle graviditetstråd... Jeg testede positiv d. 17. (havde ÆL d. 31.)

så det er en magisk dag.., og jeg tror på det :bd :bd

Haha - hvor er du sød!  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror altså godt at der kan være forskel på HCG niveauerne i to forskellige graviditeter :) i denne graviditet kunne jeg teste positivt noget tidligere end med Sophia.

En streg er en streg :kram2 forsigtigt tillykke søde! Har du ikke testet her til morgen?

Tak :kiss Det er selvfølgelig rigtigt.. Klamre mig bare til tanken om, at jeg kan begynde at bløde når som helst... Men der er godt nok ikke tegn til spor :bd Men derfor er intet givet.. Mangler nok 2 streger indenfor tid, som er tydelige, før jeg tror på det :blush

Tog en test igen i morges, selvfølgelig :rolleyes Velvidende, at den måske ikke havde udviklet sig synderligt - den lignede i går ;) Men samme resultat med knap positiv efter de der 7-8 min.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke test bruger i.?

Har selv brugt dem fra netto men er lidt i dilemma om jeg skal købe den der er nr dyrrere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tør næsten ikke at teste onsdag er bange for der slet ikke er noget alligevel selv om jeg har symptomer osv.. Tror jeg tester imorgen tidlig igen også onsdag.. Er der er andre som er blevet tosset :/. ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke test bruger i.?

Har selv brugt dem fra netto men er lidt i dilemma om jeg skal købe den der er nr dyrrere

Jeg bruger de helt billige strips fra ebay (2-3 kr /stk) . Hvis jeg på et tidspunkt står med to streger kunne jeg måske godt finde på at købe en clear blue digital :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger dem fra billigteste.dk til 6-8 kr./stk alt efter hvor mange man køber ad gangen.

 

Jeg er MEGET fristet til at prøve en i morgen tidlig :o :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tålmodighed er i den grad en dyd og bestemt ikke noget jeg besidder i øjeblikket så endnu en test taget og både manden og jeg kan ane en svag lyserød streg. Så imorgen køber jeg en blue digitalbare for at være 100 % sikker på at jeg er gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss Det er selvfølgelig rigtigt.. Klamre mig bare til tanken om, at jeg kan begynde at bløde når som helst... Men der er godt nok ikke tegn til spor :bd Men derfor er intet givet.. Mangler nok 2 streger indenfor tid, som er tydelige, før jeg tror på det :blush

Tog en test igen i morges, selvfølgelig :rolleyes Velvidende, at den måske ikke havde udviklet sig synderligt - den lignede i går ;) Men samme resultat med knap positiv efter de der 7-8 min.

Jamen altså, en utydelig streg indenfor tiden ER jo altså en streg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger dem fra billigteste.dk til 6-8 kr./stk alt efter hvor mange man køber ad gangen.

Jeg er MEGET fristet til at prøve en i morgen tidlig :o :rolleyes

Do it :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tålmodighed er i den grad en dyd og bestemt ikke noget jeg besidder i øjeblikket så endnu en test taget og både manden og jeg kan ane en svag lyserød streg. Så imorgen køber jeg en blue digitalbare for at være 100 % sikker på at jeg er gravid

Jeg har også købt en digital, den tager jeg i morgen tidlig :) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Do it :D

ENIG :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen altså, en utydelig streg indenfor tiden ER jo altså en streg :)

Det HÅBER jeg :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også købt en digital, den tager jeg i morgen tidlig :) :goodluck

Glæder mig til en opdatering fra dig imorgen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER