Peter Plys

fotos af jer

23 indlæg i dette emne

sidder her og kigger fotos fra juleaften 2010

og opdager at der ikke er taget et eneste af mig <_<

er det kun mig som synes det er lidt kedeligt.

Vil jo gerne have at mine børn også har fotos af deres mor,da jeg ikke har ret mange af min mor <_< . Fordi det altid var hende som var bag kameraet

er det også sådan hos jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Normalt tager jeg også flest billeder.. men får altid manden til at tage billed af mig og datter... synes det skal være med...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sidder her og kigger fotos fra juleaften 2010

og opdager at der ikke er taget et eneste af mig <_<

er det kun mig som synes det er lidt kedeligt.

Vil jo gerne have at mine børn også har fotos af deres mor,da jeg ikke har ret mange af min mor <_< . Fordi det altid var hende som var bag kameraet

er det også sådan hos jer

Ja sådan er det også her. Min mand tager aldrig billeder af mig:( Min mor tager derimod mange af mig!

Men skal jeg have gode billeder af mig selv, så skal jeg selv tage dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes det er underligt at vores mænd ikke får taget sig sammen til at fotograferer os

men skønt med en mor som kan tage nogen af dig. Min mor er jo desværre død så hun kan ikke hjælpe mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja her er det også mig der tager billederne.

Er i gang med at scanne billeder ind fra da jeg flyttede hjemmefra og til jeg fik digitalkamera. Det er ca. 15 år og der der ca. 100 billeder af mig i den periode.

Ikke ret mange når jeg ser hvor mange tusinde der ellers er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, her er det også mig der er fotografen.... Manden får aldrig taget billeder af mig... Han synes billeder er unødvendige :o

Men hjemme hos mine forældre er det lige omvendt... Der er det min far der er foto-nørd... Så ham er der ikke mange billeder af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror slet ikke min mand tænker over der aldrig taget billeder af mig, har godt nok sagt det, men tror der er gennemtræk :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er underligt at læse at jeg ikke er den eneste som har sådan en mand

ved bare hvor meget jeg savner billeder af min mor nu hvor hun er død

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes det er underligt at vores mænd ikke får taget sig sammen til at fotograferer os

men skønt med en mor som kan tage nogen af dig. Min mor er jo desværre død så hun kan ikke hjælpe mig

Det er jeg ked af at at høre Tina :kram :kram Jeg vil gerne tage nogen af dig, hvis du kommer forbi. Jeg plejer at tage portrætbilleder, men efter jeg har fået gråstær og dobbeltsyn gør jeg det ikke mod betaling mere. Jeg bruger så også autoknappen. Men jeg er god til at fange det smukke og glimtet i øjet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at at høre Tina :kram :kram Jeg vil gerne tage nogen af dig, hvis du kommer forbi. Jeg plejer at tage portrætbilleder, men efter jeg har fået gråstær og dobbeltsyn gør jeg det ikke mod betaling mere. Jeg bruger så også autoknappen. Men jeg er god til at fange det smukke og glimtet i øjet :)

tak Pernille hvor er du sød

kunne da være jeg kom på de kanter på et tidspunkt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak Pernille hvor er du sød

kunne da være jeg kom på de kanter på et tidspunkt

Du er velkommen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har egentlig aldrig tænkt over det, for jeg hader når folk tager billeder af mig <_< <_< Så helt med vilje vil jeg gerne være bag kameraet..

Men der er da taget nogle, det er slet ikke det, men ikke voldsomt mange..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke vildt mange billeder af mig, jeg bryder mig nemlig ikke om at se mig i al min "velmagt" på fotos! Men så kom jeg også til at tænke på, at børnene sikkert gerne vil have billeder sammen med moar og så må jeg æde stoltheden.... Men nu taber jeg mig jo en del og det hjælper da også på lysten til at være foreviget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Falke fyldte 1 år, opdagede jeg, at ud af de knap 150 billeder der var taget, var der ikke ET ENESTE af mig :( Tænk hvis jeg døde imorgen, så ville der næsten ikke være nogen billeder af mig, så Falke kunne mindes sin mor. Efter det lille wake up Call, 'tvinger' jeg nu min mand til at tage billeder af mig, han er ikke en skide god fotograf, men det gør ikke spor, meget kan redigeres i et godt fotoprogram :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, her er det også mig der er fotografen.... Manden får aldrig taget billeder af mig... Han synes billeder er unødvendige :o

Men hjemme hos mine forældre er det lige omvendt... Der er det min far der er foto-nørd... Så ham er der ikke mange billeder af...

Sådan er det også her hjemme og hos min forældre :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det også mig der står bag kameraet, og det er meget få billeder jeg er på, hvor min datter også er :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror vi må banke de mænd oven i hovedet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror vi må banke de mænd oven i hovedet

Der er ikke andet for :D Vi var i zoo den anden dag og der fosøgte jeg at få manden til, at tage billeder i stedet for mig! Men så tager han selvfølgelig billeder i sådan en vinkel, at man ikke kan se mig, jo min arm eller hår <_< :bask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke andet for :D Vi var i zoo den anden dag og der fosøgte jeg at få manden til, at tage billeder i stedet for mig! Men så tager han selvfølgelig billeder i sådan en vinkel, at man ikke kan se mig, jo min arm eller hår <_< :bask

MEN det skal VI nok sørge for bliver lavet om ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MEN det skal VI nok sørge for bliver lavet om ;)

Du er simpelthen en engel :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan er det også hos os - uden det dog er mandens fejl. Jeg tager 1000-vis af billeder af trunten, men glemmer at komme med selv. Hader at blive fotograferet men ville nu gerne have haft flere mor/barn billeder - især fra hun var helt lille.

Et af mine største ønsker har længe været et familieportræt, men har ikke haft råd til det endnu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemme hos os tager vi bare slet ikke mange billeder vi glemmer det desværre.

Men vi har heller ikke rigtig nogen af mig af værdi men det går nok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh jeg hader når min mand tager billeder af mig, han er så dårlig til det! Han knipser altid når jeg vender ryggen til eller bukker mig eller tjekker om der er røget en brødkrumme ned i bh'en etc. FEDT BILLEDE!! :S

Så her bliver de slettet i stor stil...er mega kritisk...hmm...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER