Evaha87

Åbner lige denne gruppe.

40 indlæg i dette emne

Hej tøser. Håber at vi bliver mange der følges til juli. Efter mine egne udregninger har jeg termin den 10. juli, men det hele er jo usikkert på nuværende tidspunkt.

Jeg er på ferie i dk nu så har ikke bestilt første tid til lægen. Har lige omkring alle tidlige graviditetssymptomer så håber det er et godt tegn på alt er fantastisk derinde så vi kan få vores lille spire at se i sund tilstand i juli..... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej og stort tillykke :balloons

Jeg har udfra egen beregning termin d. 9 Juli :) og oplever også en masse symptomer.

 

Så er vi to i gruppen indtil videre;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig også lige på banen :)

 

Har beregnet min termin til d. 11 juli og oplever flere og flere symptomer hver dag. 

 

Og stort tillykke til jer 2 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke ;) jeg har d 17/7 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen velkommen alle... Dejligt vi allerede er 4 og jeg er sikker på at vi nok skal blive flere... Jeg håber i hvert fald at det går bedre for mig denne gang end sidste gang.... Mistede i uge 10 så nu krydser jeg alle fingre og tæer så det lykkes denne gang... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i dag 5+5 - og har termin den 13 juli :stork  Jubii :loveshower

 

Har allerede flere symptomer, er ihvertfald ikke i tvivl om jeg er gravid :-) Tillykke til jer alle, bliver hyggeligt at følges af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også på banen, har selv regnet termin ud til d. 19 juli :-)

Skal til første læge besøg på tirsdag, bliver rart at få graviditeten bekræftet :-)

Håber rigtig meget den lille spire bliver derinde og bliver til en sund og rask juli baby :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke alle sammen :balloons

Jeg sniger mig også herind selvom det stadig er meget tidligt, men jeg kan ikke lade være :blush

Jeg har selv regnet mig frem til en termin der hedder 24/7 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle og mange gange tillykke! 

Jeg vil også gerne melde mig på banen, men meget forsigtigt... Graviditeten er bekræftet hos lægen og terminen er indtil videre den 21 juli... Jeg er dog det man (åbenbart) kalder aborttruet gravid, så derfor går jeg lidt stille med dørene!

Når det er sagt er symptomerne kraftige og gode, så selvfølgelig hænger denne her bebs ved!  :D   Man har vel love at ønske!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op vi bliver mange der står med nyfødte bebser til sommer... :-) hvor er det dejligt... Er på fra mobilen, men så snart jeg kommer til min computer opretter jeg de der sjove tråde hvor vi lige kan lære hinanden at kende en lille smule. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke alle sammen :balloons

Jeg sniger mig også herind selvom det stadig er meget tidligt, men jeg kan ikke lade være :blush

Jeg har selv regnet mig frem til en termin der hedder 24/7 :)

Ih hvor spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også, termin 13/7.

Jeg er bare lidt forsigtig, var gravid i august og tabte det i uge 8. Håber det holder denne gang! Vi skal til scanning på onsdag.

I min første graviditet var jeg meget dårlig hele vejen og fødte også før tid. Denne gang mærker jeg endnu ikke det store, andet end maven spænder og ind imellem en lille smule kvalme. Så jeg har svært ved at tro på det, men håber jeg kan følges med jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også, termin 13/7.

Jeg er bare lidt forsigtig, var gravid i august og tabte det i uge 8. Håber det holder denne gang! Vi skal til scanning på onsdag.

I min første graviditet var jeg meget dårlig hele vejen og fødte også før tid. Denne gang mærker jeg endnu ikke det store, andet end maven spænder og ind imellem en lille smule kvalme. Så jeg har svært ved at tro på det, men håber jeg kan følges med jer :)

Lige på besøg fra november/december. Kæmpe stort tillykke med, at du nu er gravid igen :) Det glæder mig at læse det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg fra november/december. Kæmpe stort tillykke med, at du nu er gravid igen :) Det glæder mig at læse det!

Tak hvor er du sød :kiss

Syntes følelserne er uden på tøjet idag, jeg er max presset på arbejde og syntes der er lang tid til onsdag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tillykke til alle jer andre :yay det glemte jeg helt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle

Stort tillykke til jer :)

Jeg melder mig også på banen med termin D 25/7 :D

Jeg glæder mig meget til de kommende mange måneder , da det er første gang jeg har en lille spire i maven :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til scanning idag, og der var et fint lille hjerteblink :wub så nu tror jeg endelig på det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til scanning idag, og der var et fint lille hjerteblink :wub så nu tror jeg endelig på det!

Dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til scanning idag, og der var et fint lille hjerteblink :wub så nu tror jeg endelig på det!

Hvor dejligt og hvor er jeg misundelig... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til scanning idag, og der var et fint lille hjerteblink :wub så nu tror jeg endelig på det!

Hvor dejligt :loveshower jeg har været ved lægen i dag ( har fået svamp øv ) - men så mærkede og undersøgte hun mig lige når jeg nu var der, skulle først være kommet ned til hende på mandag. Og hun kunne bekræfte at jeg er gravid - alt så fint ud, og den sidder hvor den skal, godt gemt inde i livmoderen :loveshower :loveshower Næste punkt er blodprøve og vandre journal ved sygeplejersken den 5 december ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det dejligt :-)

Vi skal til scanning d. 3 dec og jeg glæder mig bare helt vildt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger.

 

´Tillykke alle sammen. Jeg melder mig også på banen i denne terminsgruppe. Jeg har termin den 19/7 :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle. Jeg hopper lige med. :-)

Har selv regnet min termin til omkring den 15. Juli, så det glæder vi os til!

Stort tillykke til alle! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger :) jeg melder mig også i denne gruppe, med termin omkring D 27/7.har lige testet positiv i dag, så det er helt nyt :)

Er meget i tvivl om hvor langt jeg er henne, da jeg er blevet gravid i første cyklus efter SA.. Håber sådan den lille spire holder fast denne gang! Glæder mig til at følges med alle jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER