betina88

hvad giver i jeres barn til jul???

103 indlæg i dette emne

Zoey får smallstuff trækvogn og smallstuff dukkelift :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Zoey får smallstuff trækvogn og smallstuff dukkelift :)

;-);-);-);-);-);-);-);-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅH! JEG VED DET VIRKELIG IKKE!!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

C får en Bobles Hvalros

Hvalros? Den kender jeg ikke, er den ny? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvalros? Den kender jeg ikke, er den ny? :)

Ja, jeg tror den er relativt ny. Vi overvejer den også til Anna - hun elsker trapper og at rutsche ;)

00051622RESIZED_category.jpg00051625RESIZED_category.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror bare vi køber en lille ting (har lidt Dublo) og så ser vi efter jul (og fødselsdag) hvad hun evt. mangler og så får hun det. Jeg tror ikke hun kommer til at mange ting at pakke op i december :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja, jeg tror den er relativt ny. Vi overvejer den også til Anna - hun elsker trapper og at rutsche ;)

00051622RESIZED_category.jpg00051625RESIZED_category.jpg

 Den er ret fin faktisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 Den er ret fin faktisk :)

Den koster så også 1100 kr. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er ret fin faktisk :)

Enig! Har også overvejet den. Men synes 1100 er for meget :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den koster så også 1100 kr. :rolleyes

 Ja var lige inde at kigge på den, de ved godt hvad de vil have for det :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig! Har også overvejet den. Men synes 1100 er for meget :o

 Jeg synes også det er ALT for meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 Den er ret fin faktisk :)

Men for at de skal kunne rutsje, skal den vel være glat og det er den jo ikke...

 

Jeg er generelt ikke helt fan af det, men vi har dog elefanten, og den kan da godt tiltrække en anelse opmærksomhed fra Anna, men hun foretrækker sit gyngefår, lige når det kommer til at vippe. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den er ikke helt billig, men sådan har vi valgt at prioriter... Hvis det stod til min mand fik hun mere endnu :-o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men for at de skal kunne rutsje, skal den vel være glat og det er den jo ikke...

Jeg er generelt ikke helt fan af det, men vi har dog elefanten, og den kan da godt tiltrække en anelse opmærksomhed fra Anna, men hun foretrækker sit gyngefår, lige når det kommer til at vippe. :)

Jeg synes egentlig det kan rigtig meget - altså bobles. Men synes hurigt der kommer brugsspor på, og det synes jeg faktisk ikke er okay til den pris.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er vist også hoppet på Bobbles bølgen :) Vi regner med, at Maja skal have krokodillen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes egentlig det kan rigtig meget - altså bobles. Men synes hurigt der kommer brugsspor på, og det synes jeg faktisk ikke er okay til den pris.

Ej hvor ærgerligt. Jeg har købt vores på Bobles lagersalg, og selv nu efter et års brug er det pænt og ser nærmest nyt ud. Jeg er fan, alle børn der kommer her i huset leger rigtig meget med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor ærgerligt. Jeg har købt vores på Bobles lagersalg, og selv nu efter et års brug er det pænt og ser nærmest nyt ud. Jeg er fan, alle børn der kommer her i huset leger rigtig meget med det :)

Jeg synes ogaå funktionen er fin :) men der skal bare køres en enkelt negl ned af, så kan man se det synes jeg, derudover er der bidemærkerne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mor sejrede i huset- og nu får M. Alligevel legekøkkenet fra IKEA :) Vi var hos et hold venner det har et sådan og M. Brugte laaang tid på at lege ved det :) Og i går i IKEA havde vi nær aldrig fået hende fra køkkenerne- det står placeret mange steder rundt omkring derude ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ogaå funktionen er fin :) men der skal bare køres en enkelt negl ned af, så kan man se det synes jeg, derudover er der bidemærkerne ;)

 

Ja vores er godt nok også slidt i forhold til at den ikke er mere end 2-3 år gammel, men det går nu nok - jeg tror bare ikke lige det bliver der, jeg lægger mine penge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mor sejrede i huset- og nu får M. Alligevel legekøkkenet fra IKEA :) Vi var hos et hold venner det har et sådan og M. Brugte laaang tid på at lege ved det :) Og i går i IKEA havde vi nær aldrig fået hende fra køkkenerne- det står placeret mange steder rundt omkring derude ;)

 

Vi er så super glade for køkkenet - Anna leger med det næsten hver dag, og vi er igang med at optimere med diverse lækre køkkengrej og træmad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie får ikke det legekøkken fra IKEA alligevel, men hun får i stedet et fra BR, lige så neutralt men 100 kr billigere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er så super glade for køkkenet - Anna leger med det næsten hver dag, og vi er igang med at optimere med diverse lækre køkkengrej og træmad :)

Der er også bare mange lækre ting mange steder :) Jeg måtte tøjle mig, eller havde jeg købt alt muligt udover :blush Godt hun har skål og den slags.. Skal bare have en undskyldning for at købe Eks. Gryder :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner ikke hvad vi kommer til at give Ronja der er 2,4 år til jul. Vi har snakket om et større legekøkken for det vi fik købt sidste år var virkelig et fejl køb <_<

Hvad er det for et legekøkken, som blev et fejlkøb?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER