betina88

hvad giver i jeres barn til jul???

103 indlæg i dette emne

Så er vi endelige blevet enige herhjemme :) Johan får duplo zoo og Bella Gry får lækkert uld/silke tøj fra Engel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad er det for et legekøkken, som blev et fejlkøb?

Det er et fra milios. Jeg har linket til det tidligere i tråden (omkring indlæg 37-38) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fortrudt, og byttet det fine trætog til en larmende dino fra fisher Price, som kan skyde med bolde :D

Tror måske mor er gladere for træ-legetøjet end børnene, og jeg er sikker på Charlie vil ELSKE sin larmende Poppity Pop Musical Dino :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har valgt at købe toget fra duplo og så en figur fra bobles.

Vi har i forvejen en figur fra bobles, som stadig er pæn trods brug.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fortrudt, og byttet det fine trætog til en larmende dino fra fisher Price, som kan skyde med bolde :D

Tror måske mor er gladere for træ-legetøjet end børnene, og jeg er sikker på Charlie vil ELSKE sin larmende Poppity Pop Musical Dino :p

Ej.. Er spændt på, hvad han siger til den- vi havde kigget på den, mens legekøkkenet var fejet af bordet ;) M. Er helt vild med en bold-skyde-luft-dims hos Nitzen, og Dinoen er det tætteste vi har været på sådan een ;) Men nu blev det legekøkkenet. Man kan jo håbe, at andre giver Dinoen i julegave.. Ellers må hun bare forkæles :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej.. Er spændt på, hvad han siger til den- vi havde kigget på den, mens legekøkkenet var fejet af bordet ;) M. Er helt vild med en bold-skyde-luft-dims hos Nitzen, og Dinoen er det tætteste vi har været på sådan een ;) Men nu blev det legekøkkenet. Man kan jo håbe, at andre giver Dinoen i julegave.. Ellers må hun bare forkæles :whistling

 

 

Jeg har længe været for nærig til at købe den, for jeg synes det var lidt voldsomt med næsten 500 kr, men den er på tilbud frem til jul i Føtex til 299…. Så måtte jeg slå til :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nogle mangler og har planer om at købe Ikea køkkenet, så kan de købes inkl. Overdel til 499 kr. I dag, hvis du er IKEA Family medlem :) Det er et tilbud i deres julekalender :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nogle mangler og har planer om at købe Ikea køkkenet, så kan de købes inkl. Overdel til 499 kr. I dag, hvis du er IKEA Family medlem :) Det er et tilbud i deres julekalender :)

Øv... Vi købte det i sidste uge :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv... Vi købte det i sidste uge :(

Køb det i dag og byt det fra sidste uge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køb det i dag og byt det fra sidste uge ;)

Nemlig- det har vi gjort :whistling Vi købte det nemlig for 14 dage siden, men havde endnu ikke pakket det ind! Så vi drog afsted med det først købte i dag til returnering og købte igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nogle mangler og har planer om at købe Ikea køkkenet, så kan de købes inkl. Overdel til 499 kr. I dag, hvis du er IKEA Family medlem :) Det er et tilbud i deres julekalender :)

Er det kun i dag det gælder? For vi kommer nok ikke lige af sted i dag pga stormen ;) vi købte nemlig også i sidste uge <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah faar et legekoekken i trae fra New Classic Toys, som jeg koebte paa det italienske Amazon paa tilbud til lidt under 500 kr. Jeg glaeder mig til at samle det :) 

Se evt. i min legekoekkentraad for forslag :) 

 

Ellers synes jeg bestemt at en scooter er en rigtig god ide, men den har jeg i aermet til sommer, hvor han har foedselsdag. Sleichdyr er ogsaa et kaempe hit hos os. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan også bestilles på nettet hvis man gider betale fragten..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vi dropper legekøknet igen... Så vil Mads nemlig selv lave en til hende :biglove

så tror vi køber lidt køkkenting til hende i stedet :)

 

Jeg overvejede ogsaa elv at lave et til Noah, men faar ikke tid til det... Har du links til ideer? ellers har jeg lagt nogen i den traad med koekkener til Noah :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejede ogsaa elv at lave et til Noah, men faar ikke tid til det... Har du links til ideer? ellers har jeg lagt nogen i den traad med koekkener til Noah :)

 

har set flere udgaver... bl.a. på pinerest ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna får det her i fødselsdagsgave og så bare en helt lille ting i julegave

00040576RESIZED_large.jpg

 

Hun har lige i dag lavet kaffe til mig, så jeg tror det er et hit :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det kun i dag det gælder? For vi kommer nok ikke lige af sted i dag pga stormen ;) vi købte nemlig også i sidste uge <_<

Umiddelbart så, ja, kun i dag <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna får det her i fødselsdagsgave og så bare en helt lille ting i julegave

00040576RESIZED_large.jpg

 

Hun har lige i dag lavet kaffe til mig, så jeg tror det er et hit :loveshower

 

Det er fint  :loveshower

 

Noah laver ogsaa kaffe til os med sin kaffemaskine fra Hape - den kan ogsaa anbefales. Eller den fra Djeco med kapsel, der falder ned i maskinen. jeg skal have syet nogle sukkerposer, der kan knitres med, for det er jo noget italiensk noget, der hitter, naar vi er paa bar og jeg skal have min kaffe :D  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh det ikea køkken havde lige været sagen, og så til de penge <_< pokkers! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan også bestilles på nettet hvis man gider betale fragten..

Ja men fragten er 300 kr for at få et lille køkken bragt ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh det ikea køkken havde lige været sagen, og så til de penge <_< pokkers! :)

De har et i BR der er dejligt neutralt, jeg gav 500 kr men det var vist på tilbud da jeg købte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja men fragten er 300 kr for at få et lille køkken bragt ud ;)

ja jeg synes også det var pebret for at få det bragt ud. Så ku man lige så godt købe det til fuld  pris

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom lige til at købe 4 Schleich-dyr i Magasin i går - det er svært at modstå 20% :whistling

Så nu får hun isbjørn, egern, pingvin og ræv - dyr der alle er vældig populære herhjemme for tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Schleich er bare saa godt - M forstaar ikke, at det lige skal vaere Schleich, men det behover han jo heller ikke, bare han adlyder  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har endelig fundet ud af hvad Astrid skal have. Vi har købt sebra bord og taburet. Super fint.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER