betina88

hvad giver i jeres barn til jul???

103 indlæg i dette emne

Lidt tidligt ude... men alligevel spørger jeg... vi er meget i tvivl om hvad vi skal give lucas der er 1,5 år gammel til jul... han får lego af begge hold bedsteforældre, så det skal det ikke være..., han er helt vild med Mickeys klubhus og kan være fanget af det i lang tid af gangen.. så vi har snakket lidt om noget af det legetøj man kan få med Mickeys klubhus men ved ikke helt.. vi har også snakket om et legekøkken, vi synes han er for lille til værktøjsbord da der er flere små dele.. men vi er virkelig i tvivl.. så ville gerne hører jer herinde om hvad i giver jeres trolde?? Og kom evt med ideer til hva vi kunne finde på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Marlon på 2 3/4 får en arbejdsbænk af os og så ved jeg han får et "tavlestaffeli" af mormor og morfar... Altså sådan en staffeli ting med tavle på den ene side, og whiteboard og papir på den anden side :)

Charlie på knapt 1 1/2 får et tog i træ med forskellige vogne (én er lavet som en puttekasse, én er lavet som et bur hvor man kan hæve tremmerne og så er der små trædyr indeni, én er med klodser på osv. ) og nogle fine træbiler med "træk og slip" effekt, og så får han en trillebør :) Og ved at han får en lækker vinterjakke af mormor og morfar (den han har nu er ved at være lidt lille... Arvegods fra storebror )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia, 16 mdr, får LEGO duplo bondegård og zoo af os, som jeg købt i august :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valdemar på knap 16 mdr (nu) får en bilbane fra Fisher Price :)

Han er i øvrigt VILD med sit legekøkken ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en god bobslæde at blive trukket ture på?

En motorcykel scooter uden pedaler. En traktor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ude i et legekøkken og et Kasseapperat - hun ELSKER knapper og var ikke til at få væk fra Kasseapperatet da hun så det i Føtex for nogle uger siden :D Så selvom det er tidligt, så får hun det.

Vi har været meget i tvivl om legekøkkenet, og er faktisk ikke enige om det herhjemme :rolleyes Men jeg tror på, at det er det rigtige valg til hende :)

Af andre ved jeg at hun får Duplo, dukke og barnevogn (til dukker) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En scooter en oplagt gaveidé til en dreng på 1½ år! :)

 

Jeg aner ikke hvad Anna (2 år i december) skal have i julegave. Eller fødselsdagsgave, for den sags skyld. Vi går ikke så meget op i det, så længe hun ikke forstår det og hun skal nok får legesager nok ;) Hun skal i hvert fald have en junior-hovedpude og hvis ikke hun får den af andre, får hun den af os, tror jeg. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ide med slæde, den blev lige skrevet på Ericas ønskeliste!

Erica (2,5 år) får et lille bord med opbevaring under bordpladen samt en stol dertil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie skal have legekøkken af os. Til hendes fødselsdag fik hun en lege iPhone og lege nøgler jeg havde købt for 50kr, hun elsker begge dele, og vi valgte at prioritere en lidt større julegave frem for fødselsdagsgave.

Af andre ting hun ønsker sig kan nævnes farver/farveblyanter

Musik instrumenter

LEGO duplo plader til at bygge på

Tøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline får en dukkeseng, og kaj og Andrea hånddukker af os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner ikke hvad vi kommer til at give Ronja der er 2,4 år til jul. Vi har snakket om et større legekøkken for det vi fik købt sidste år var virkelig et fejl køb <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi går sammen med mine forældre om at give Maliva et el-trommesæt (som far også kan øve på) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Legekøkken! Milas elsker det der er i dagplejen, så nu skal vi bare have fundet et det ikke er møghamrende dyrt og ikke i plastik :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har allerede en hp scooter med vogn, plus han har en grap-gå/kørevogn(en af figurerne fra byggemand bob) , så tror han har køretøjer nok.. vi er heller ikke enige om legkøkken herhjemme, der er mest mig der synes han vil få glæde af det..

Men synes virkelig det er svært at finde noget til den alder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner ikke hvad vi kommer til at give Ronja der er 2,4 år til jul. Vi har snakket om et større legekøkken for det vi fik købt sidste år var virkelig et fejl køb <_<

Felix får et nyt køkken af mormor og morfar, da det første var et fejlkøb!

Af os får han et kasseapparat og et legetelt. Han har lige fået en halvhøj seng, så julegaver bliver ikke så stor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa fik legekøkken sidste år til jul, hvor hun var 1,5 år - stort hit!

I år får hun en blød Askepot-dukke og noget mere, ved ikke helt hvad. Jeg kunne godt tænke mig at give hende en stor tøj-drage med bolde i - den har jeg haft kig på i flere år :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert får et duplotog af os :)

Af bedstemor og bedstefar får han tøj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I år deler vi julegaven lidt ud, så hun får adventsgaver og en lidt mindre julegave, så hun er vænnet lidt til gave-ideen. 

 

Vi overvejer papbøger, puslespil, instrumenter og lignende. 

 

Af mormor og morfar får hun en dukkevogn (jeg håber det bliver den klassiske røde fra Krea)

 

Vi har snakket om at købe et legekøkken, men jeg tror ikke det bliver i år hun får det. Hun viser ikke rigtig interesse for det de har i vuggestuen, og det vil være ærgeligt at have noget så stort stående bare at fylde. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores dreng, som vil være 1,5 til jul, får et duplotog..

Men ellers hitter hans søsters indkøbsvogn med varer og hendes dukkevogn med dukke. Og så er det legetøj både os forældre og søskende kan få en rigtig god leg ud af :)

Sleichdyr er også en kæmpehit her.

Vi havde overvejet den der børnestol fra IKEA (ligner lidt et æg, med et "foldegardin) for den er et hit i dagplejen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius får et legekøkken fra IKEA af os i julegave.

 

Af bedsteforældrene får han masser af bruder køretøjer. Han er vild med biler. Og bord og 2 stole til værelset.

 

Vi har duplotoget (altså den der kører på batterier og den er et kæmpehit) Hold op hvor kører den meget (dog ikke på skinner :D ) Og hvor er det vildt hvad den kan holde til ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Legekøkken! Milas elsker det der er i dagplejen, så nu skal vi bare have fundet et det ikke er møghamrende dyrt og ikke i plastik :)

IKEA har et godt  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med, at Cassandra får dukker og diverse dukketilbehør. Så overvejer vi værktøj, da hun altid hugger storebrors og han er lidt øm over for det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marlon på 2 3/4 får en arbejdsbænk af os og så ved jeg han får et "tavlestaffeli" af mormor og morfar... Altså sådan en staffeli ting med tavle på den ene side, og whiteboard og papir på den anden side :)

Charlie på knapt 1 1/2 får et tog i træ med forskellige vogne (én er lavet som en puttekasse, én er lavet som et bur hvor man kan hæve tremmerne og så er der små trædyr indeni, én er med klodser på osv. ) og nogle fine træbiler med "træk og slip" effekt, og så får han en trillebør :) Og ved at han får en lækker vinterjakke af mormor og morfar (den han har nu er ved at være lidt lille... Arvegods fra storebror )

Ej hvor lyder det tog bare fedt. Hvor har du fundet det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg satser og regner med at Luna får legekøkken fra IKEA af os til jul... Dog synes farmand det er lidt dyrt, så nu får vi se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Carl Emil får Duplo som vi købte på udsalg for et par måneder siden. Men derudover vil jeg købe nogle bogstav og tal magneter da han elsker dem farmor har på køleskabet. Så kan vi kombinere det med hans lyst til at lære  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER