Guest

stormen

48 indlæg i dette emne

Ja, så fejrer 7års dag med chokoladekiks og mælk til aftensmad :) (min mand laver mad hos os, og havde maden på sig :) )

 

øv  :kram2  i må fejre det en anden dag så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er heldigvis ikke ramt og tror ikke vi bliver - fordel ved at bo i blok :P .

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er vist forskånet nogenlunde (aner dog ikke hvordan Kolonihaven ser ud) det var ellers vildt kl 17 da jeg kørte på arbejde, løb nærmest ind fordi jeg blev skubbet af vinden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det må du da. 2 dage i ugen sidder jeg ved danbolig, og holder styr på papirarbejdet :)

Er det den Claus ejer ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har lige tapet en af side-afskærmningerne på altanen med malertape :D- sikke en skøn ro, nu den ikke står og klaprer!

Det var lige ud for Filippas værelse, men hun sover bare fra det - imponerende, synes jeg :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du have :) han kommer desværre ikke hjem, alle s-tog er stoppet med at køre, og han kan ikke få fat i taxa, så han overnatter i KBH..

Min mand har også været fanget i Kbh, men er nu endelig kommet med en bus. Hvor bor I? Stort set alle busser kører igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte 4 timer på at komme hjem. Blev fanget i kø på motorvejen næsten 1 km før jeg sku drejede fra. Endte med at sidde 3 timer på motorvejen - Lillebæltsbroen var lukket og det kan mærkes på vejene omkring Fredericia.

Nåede ikk at se min søn ret meget, da jeg kom hjem.

Ellers er vores tørrestativ uden for knækket eller en pæl er knækket på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var ude og køre med Mads i bil. Fuck hvor var jeg bange. Mine ben rystede, da jeg kom hjem. Selvom vi har ret stor og tung bil, var det bare så vildt at mærke vinde tage sådan fat... og så bare frygten for, om der pludselig skulle komme en mursten... eller et træ flyvende. Den slags sker jo :huh  Og der var da også vejafspæring pga et flækket træ, der var var flået op med roden. Jeg kører ALDRIG nogen steder igen, hvis det er sådan et vejr!

 

Jeg tror dog ikke, at der er sket det store her. Stakittet så ikke for tappert ud på et tidspunkt, men jeg tror, det holdt stand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har også været fanget i Kbh, men er nu endelig kommet med en bus. Hvor bor I? Stort set alle busser kører igen :)

Vi bor ud mod Frederikssund, ved ikke engang om der kører busser herud? Men nu har han fået arrangeret overnatning, så han bliver i KBH..

Men tak for omsorgen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, så fejrer 7års dag med chokoladekiks og mælk til aftensmad :) (min mand laver mad hos os, og havde maden på sig :) )

Ih altså ! Hvor er det da bare noget øv. Gik slet ikke op for mig at det stod så slemt til, før jeg så nyhederne.

I det mindste godt at både du og Vega og din mand er i sikkerhed! Så må I tage revanche en anden dag.

Knuser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her i Århus er det stilnet meget af og nu regner det med tunge dråber. Der var ellers helt vildt rusk i den ved 17-19 tiden, og jeg kiggede lige ud 20.30 da der blev mere vindstille, pyha en lugt af røg, måtte lige en tur rundt om vores naboer og tjekke for brand. Ser ud til alle bladene i hvert fald kom ned fra træerne, så er det jo klaret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er helt roligt igen, og M er kommet hjem med en taxa :)

Er spændt på at se omfanget af skaderne i morgen når det er lyst :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kommer efterreaktionerne..

Skal i dag med 3 toglinier for at komme i skole hvornjeg før bare skulle med s-tog. Godt 2 timer tager det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv vi mistede vores bedste æbletræ, men ellers har vi ikke været voldsomt ramt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Byen herude ligner sig selv. Der er dog flere faldne blade og lidt grene hist og pist, men ellers intet. 

Jeg ved dog ikke med nær-området. Uden for byen ligger der et nybygger-kvarter med helt nye familiehuse osv. 

Tør slet ikke tænke på, hvordan der ser ud derude med alle de trampoliner og alt det legetøj osv. 

Håber de havde fået stormsikret. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kommer efterreaktionerne..

Skal i dag med 3 toglinier for at komme i skole hvornjeg før bare skulle med s-tog. Godt 2 timer tager det :rolleyes

I know.. Daniel er ikke kommet hjem, for da han stod op og tog af sted kl 6 (fra hans ven i KBH), kørte togene stadig ikke mod os.. Så nu er han taget på arbejdet - uden at have været i bad osv :)

Men jeg tager bilen ind på riget her til formiddag, og så kører han med os hjem og holder fri fra frokost :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kommer efterreaktionerne..

Skal i dag med 3 toglinier for at komme i skole hvornjeg før bare skulle med s-tog. Godt 2 timer tager det :rolleyes

Kors. Håber de snart får fixet det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kors. Håber de snart får fixet det

 

Kom da ned til togstationen. Men det første tog var erstattet af togbusser, og efter en halv times venten og en station der var proppet af mennesker, tog jeg hjem igen. Det så også ud som om mine timer var aflyste, men KU er i forvejen ikke super gode til at give besked om sådan noget. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det den Claus ejer ?

Jep ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, så fejrer 7års dag med chokoladekiks og mælk til aftensmad :) (min mand laver mad hos os, og havde maden på sig :) )

Øv, sikke en aften! Godt jeg tog af sted fra jer så tidligt...

Hos os er skaderne begrænset. Trampolinen og havestolene var heldigvis pakket væk, så det er kun hegnet ind til naboerne, der har taget skade. Genboerne har til gengæld fået et træ hen over huset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Poster ogsaa lige her ;)

 

Puhh, I har godt nok vaeret ramt haardt, synes jeg! Min mor var koert hjem fra arbejde i stormens oeje   :gal  Hun var kommet hjem til Vesterhavshoeje boelger i Horsens Fjord, hvor de bor i en hus saadan lige der-agtigt. Der var en traetoende og en jolle, der var ude at flyve 5-7 meter over jorden  :o Hun maatte klamre sig til carporten og kunne ikke komme op til doeren, saa min far var ude og hjaelpe med en traesko paa, den anden var floejet af ham! De skulle sammen kaempe sig frem til doeren og igen for at lukke den... Det blaeser generelt paent meget hos dem, naar det blaeser, saa kan slet ikke forstille mig det her  :blink   

 

Vi havde 20 grader og vindstille, saa her gik livet sin daglige gang og jeg er meget glad for at alle mine   :biglove  er ok  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Poster ogsaa lige her ;)

 

Puhh, I har godt nok vaeret ramt haardt, synes jeg! Min mor var koert hjem fra arbejde i stormens oeje   :gal  Hun var kommet hjem til Vesterhavshoeje boelger i Horsens Fjord, hvor de bor i en hus saadan lige der-agtigt. Der var en traetoende og en jolle, der var ude at flyve 5-7 meter over jorden  :o Hun maatte klamre sig til carporten og kunne ikke komme op til doeren, saa min far var ude og hjaelpe med en traesko paa, den anden var floejet af ham! De skulle sammen kaempe sig frem til doeren og igen for at lukke den... Det blaeser generelt paent meget hos dem, naar det blaeser, saa kan slet ikke forstille mig det her  :blink   

 

Vi havde 20 grader og vindstille, saa her gik livet sin daglige gang og jeg er meget glad for at alle mine   :biglove  er ok  :)

Hold da også op.

 

Jamen det var virkelig heftigt da det ramte, men her i Århus (og Horsens med vil jeg tro) varede den ikke ret længe.

 

I dag er Århus stille og efterårs gyldent af sol - og ja lidt mere lyst end ellers, for alle bladene på træerne er bare væk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På min arbejdsplads er 1/3 del af taget væk, så det regner ind i 2 storrumskontorer. Vi har lige haft en hold indsats med at tømme dem, men nu har Facility Service taget over.

Hvis I ser isolering/flamingo på motorvejen lige før Lillebælt (Jylland), så et det fra vores tag :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER