TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

:yay min lille Mie tut har taget sine første skrift idag :wub

 

Jeg står og er ved at lave flæskesteg og vender mig om - så står hun der på gulvet midt i køkkenet, jeg bliver så overrasket og min mand får også vendt sig om, og så går lille tut de 3-4 skridt der er hen til sin far - jeg græd af lykke og stolthed  :boo  :7himmel

 

Dygtige Mie :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower dygtig Mie!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har holdt fødselsdag for Leonora igen i dag og hun har sovet 2 x 30 min :blink Overraskende nok er hun møg-træt nu... Hvis tigeren er årsag til skod-dagssøvn må han gerne smutte nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha Tobias har døjet med dårlig mave siden i fredags...og han er Mega forkølet især hoster han en del så lure igår og idag har ikke været ret gode... idag har han os været en smule varm on off...

Håber på en god nat så han kan komme i dagpleje i morgen. Sidste nat var ikke ret god pga den hoste såå...

Nu ser vi...Magter ikke mere sygdom nu før jeg får født

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeej Elliot har hø i ørene og er virkelig i selvstændighedsalderen.. Jeg synes virkelig det er hårdt! Og så sparker han når han ligger på puslebordet.. Grr!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeej Elliot har hø i ørene og er virkelig i selvstændighedsalderen.. Jeg synes virkelig det er hårdt! Og så sparker han når han ligger på puslebordet.. Grr!

Vi har også haft sådan en dag, og jeg har været alene med ham hele dagen! :boo Meeeeen nu kom han lige og kyssede mig en gang på hver kind og én på munden... Så er det glemt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dygtige Mie :yay

 

:loveshower dygtig Mie!

Tak piger :) hun har bare været så god i dag, og rejst sig op non stop uden at holde ved ting, og gået så mange fine skridt, længste tur blev 10 skridt i streg  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har holdt fødselsdag for Leonora igen i dag og hun har sovet 2 x 30 min :blink Overraskende nok er hun møg-træt nu... Hvis tigeren er årsag til skod-dagssøvn må han gerne smutte nu!

Nu har hun 38 i feber :numse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har holdt fødselsdag for Leonora igen i dag og hun har sovet 2 x 30 min :blink Overraskende nok er hun møg-træt nu... Hvis tigeren er årsag til skod-dagssøvn må han gerne smutte nu!

Øv at hun sover så dårligt :( håber snart det bliver bedre :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha Tobias har døjet med dårlig mave siden i fredags...og han er Mega forkølet især hoster han en del så lure igår og idag har ikke været ret gode... idag har han os været en smule varm on off...

Håber på en god nat så han kan komme i dagpleje i morgen. Sidste nat var ikke ret god pga den hoste såå...

Nu ser vi...Magter ikke mere sygdom nu før jeg får født

Åh stakkels lille T - håber han får en god nattesøvn (og også dig self), håber han er rask og klar til dagpleje imorgen, og at ham lillebror snart finder udgangen 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har hun 38 i feber :numse :(

Åh nej da lille L - rigtig god bedring med hende :kiss 

 

Når M har haft feber, og dårlige dage, har hun fået en my flydende panodil til natten og så har hun sovet godt og roligt, og fået det meget bedre. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej da lille L - rigtig god bedring med hende :kiss

Når M har haft feber, og dårlige dage, har hun fået en my flydende panodil til natten og så har hun sovet godt og roligt, og fået det meget bedre.

Hun er ved at finde ro nu men vi kunne godt finde på at give lidt hvis natten bliver skidt eller feberen stiger.

Tak for kram :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeej Elliot har hø i ørene og er virkelig i selvstændighedsalderen.. Jeg synes virkelig det er hårdt! Og så sparker han når han ligger på puslebordet.. Grr!

 

 

Vi har også haft sådan en dag, og jeg har været alene med ham hele dagen! :boo Meeeeen nu kom han lige og kyssede mig en gang på hver kind og én på munden... Så er det glemt! :loveshower

 

"Det er en fase, det er en fase, det er en fase...." Mest tænkte tanke her i huset ;) Suk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Det er en fase, det er en fase, det er en fase...." Mest tænkte tanke her i huset ;) Suk :D

Herhjemme er det også kombineret med "sikke en lortemor der råber og er sur" tanker.. Bah! Please giv mig mere overskud i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme er det også kombineret med "sikke en lortemor der råber og er sur" tanker.. Bah! Please giv mig mere overskud i morgen!

Oh yes, meget bekendt.

Nogen gange forstår jeg ikke helt at vi frivilligt har valgt at gøre det igen :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme er det også kombineret med "sikke en lortemor der råber og er sur" tanker.. Bah! Please giv mig mere overskud i morgen!

Ååh, hvor jeg også bare dunker ligdele i hovedet og har dårlig samvittighed heeeeele tiden! :boo Ikke noget med at klappe mig selv på skulderen for de situationer jeg takler godt! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Min lille dreng hoster til han kaster op :(

:kram

Det har min datter også gjort nogle uger, det viste sig hun havde astmatisk bronkitis og hun får nu maske med inhalator i - det har hjulpet hende så meget og hendes trivsel er allerede markant bedre, selvom det kun er 5. Dag vi er på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille dreng hoster til han kaster op :(

Øv :(

God bedring til ham :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

F*ck hvor er det frustrerende med 35 min lure og røvtræt pige :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så meget forståelse for at det er en kodyl svær omvæltning for W, men hold nu op hvor han gør det svært at have lyst til at prioritere tid med ham <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Det har min datter også gjort nogle uger, det viste sig hun havde astmatisk bronkitis og hun får nu maske med inhalator i - det har hjulpet hende så meget og hendes trivsel er allerede markant bedre, selvom det kun er 5. Dag vi er på.

Tak. Min dreng har haft astmatisk bronkitis siden han var 3 mdr så han får dagligt medicin.

Men han skal lige tjekkes igennem her senere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih altså! Det var vel forventeligt, at junior ville straffe mig lidt for al den tid, der går med lillesøster - men rimeligt tarveligt alligevel, at det kun er far, der duer lige nu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.