TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Ja hun sover kun 1 lur normalt - det kan godt gøre hun er max træt om aftenen, men det passer ikke med 2 lure længere ifht dagpleje mv. og hun fungere fint på det, har jo så bare reguleret at hun sover det længere om natten. Og ja hun er selv ved at udfase sin flaske om natten, og hun skærer også kraftigt ned på den hun bliver puttet på.

Det er vildt den forskel der er sket med hende og søvn. Hun sover med mere nu på et døgn end hun gjorde som lille baby, og alle de MANGE timer vi brugte på at putte både til lur og nat, og nu ligger vi hende bare med sut og bamse og bum så ligger hun sig selv til at sove, vi behøver ikke engange være der hos hende. Vi niver os selv i armen dagligt, for det kan da næsten ikke passe at det skal være så nemt :blink

Hold nu op det gør mig glad at læse!!! :yay Hvor skønt for jer alle :) Det er så fortjent at I alle kan få noget søvn :kram2

Leonora sover stadig to lure, derfor tænkte jeg ikke lige på Mie kunne være gået ned på een. Her svinger indtaget af godnatflasken fra ingenting til 150 ml så vi overvejer hvad vi gør - gad jo godt snart af med den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

"Like negotiating with a midget terrorist"... :rolleyes

2,5 år - og hvis nogen pædagogisk siger "selvstændighedsalder", så vil jeg gerne på forhånd række tunge - trods trods trods trods trods trods trods TRODS :p :p :p :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk spørg om det er hårdt på nattesøvnen at have fået en baby i huset. De glemmer vidst at jeg har William.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk spørg om det er hårdt på nattesøvnen at have fået en baby i huset. De glemmer vidst at jeg har William.

:kram Håber han fandt ro.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora skal til 1 års undersøgelse og vaccination i dag (og vågner selvfølgelig tidligt så det bliver lige når hun burde sove lur <_<). Håber virkelig vi slipper for reaktion og er spændt på hvad vægt og højde siger. Hun er godt på vej i str 86.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora skal til 1 års undersøgelse og vaccination i dag (og vågner selvfølgelig tidligt så det bliver lige når hun burde sove lur <_<). Håber virkelig vi slipper for reaktion og er spændt på hvad vægt og højde siger. Hun er godt på vej i str 86.

Håber hun klare vaccinen lige så flot som Mie gjorde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber hun klare vaccinen lige så flot som Mie gjorde :kiss

Tak! Hun tager en god lur nu.

Leonora er ifølge lægen 76 cm og 10,9 kg. Dvs hun kun er vokset 2 cm på 4 mdr :chin: Det giver altså ikke mening når hun er på vej i 86-bodyer :huh

Anyway, hun er sund og rask :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Håber han fandt ro.

Tak! Det gjorde han. Men det var vidst lige omkring 2 timer han var vågen :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Hun tager en god lur nu.

Leonora er ifølge lægen 76 cm og 10,9 kg. Dvs hun kun er vokset 2 cm på 4 mdr :chin: Det giver altså ikke mening når hun er på vej i 86-bodyer :huh

Anyway, hun er sund og rask :loveshower

Hun har nok bare en lang overkrop så?

Det havde/har Luna også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er William skrevet op til børnehave :O Vildt altså! Det bliver godt nok underligt!

Jeg er glad for at der er over et halvt år til :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Hun tager en god lur nu.

Leonora er ifølge lægen 76 cm og 10,9 kg. Dvs hun kun er vokset 2 cm på 4 mdr :chin: Det giver altså ikke mening når hun er på vej i 86-bodyer :huh

Anyway, hun er sund og rask :loveshower

Det er altså det samme med Mi. ;) Jeg tror de har lange overkroppe :) Hans bukser er også overvejende 86, så jeg ved ikke hver der er sket med målebåndet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Det gjorde han. Men det var vidst lige omkring 2 timer han var vågen :O

Wauw! :O :kram til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså det samme med Mi. ;) Jeg tror de har lange overkroppe :) Hans bukser er også overvejende 86, så jeg ved ikke hver der er sket med målebåndet :P

SaraLK og MamaLou: det kan da godt være hun har for bukserne er stadig primært 80. Synes bare det er lidt lidt at være vokset på 4 mdr :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw! :O :kram til dig!

Det er desværre ret normalt herhjemme for tiden :( Sådan 2-3 gange om ugen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SaraLK og MamaLou: det kan da godt være hun har for bukserne er stadig primært 80. Synes bare det er lidt lidt at være vokset på 4 mdr :unsure

Liff er stort set ikke vokset i 4mdr... Hun bruger stadig 74 i tøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er desværre ret normalt herhjemme for tiden :( Sådan 2-3 gange om ugen.

Åh altså :( Det kan jeg godt læse mig til. Det må være max hårdt. Håber virkelig at han indenfor overskuelig tid begynder at sove bedre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liff er stort set ikke vokset i 4mdr... Hun bruger stadig 74 i tøj.

Okay - måske holder de bare en vokse-pause.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk spørg om det er hårdt på nattesøvnen at have fået en baby i huset. De glemmer vidst at jeg har William.

Haha præcis som her! Carl Phillip sover MEGET bedre end cecilia

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay - måske holder de bare en vokse-pause.

Det tror jeg de gør. Mie er heller ikke rigtig vokset ret mange cm de sidste Par måneder ;)

Hvor er L en fin størrelse. Håber begge vores piger slipper for reaktioner på deres vaccine idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh Tobias har kun spist havregrød i morges og youghurt og Clementin I eftermiddag...andet har vi ikk ku få i ham så er spændt på natten....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay - måske holder de bare en vokse-pause.

Håber snart hun vokser bare lidt! :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha præcis som her! Carl Phillip sover MEGET bedre end cecilia

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg de gør. Mie er heller ikke rigtig vokset ret mange cm de sidste Par måneder ;)

Hvor er L en fin størrelse. Håber begge vores piger slipper for reaktioner på deres vaccine idag

Åh var M også blevet vaccineret i går? Det havde jeg ikke fanget. Hepper på udebleven reaktion!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber snart hun vokser bare lidt! :blush

Hun skal nok komme efter det lige pludselig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Det er håååååårdt!

Nu har jeg igen været inde ved W, der bare var så ked af det. J dur bare slet ikke <_< det skal være mor.

:kram :kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.