TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Det var også min egen tanke, men rart nok lige at få input. Tak søde :kiss

:kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Enig.

For os ville det ihvertfald klart give flere problemer at forsøge med lur to

Tak for input! Vi har aldrig prøvet at han var så 'skæv' i tiderne, men tror også at det ville give problemer her!

Og han sover sgu stadig :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for input! Vi har aldrig prøvet at han var så 'skæv' i tiderne, men tror også at det ville give problemer her!

Og han sover sgu stadig :O

Når de er så store tror jeg sjældent de vågner pga sult.

Hvis Noah havde sovet en gang, kunne vi godt glemme alt om at få ham til at sove igen, så jeg havde helt sikkert også ladet ham sove :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når de er så store tror jeg sjældent de vågner pga sult.

Hvis Noah havde sovet en gang, kunne vi godt glemme alt om at få ham til at sove igen, så jeg havde helt sikkert også ladet ham sove :kram

Det gjorde vi også! Og han er først lige vågnet, efter 4,5 time :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde vi også! Og han er først lige vågnet, efter 4,5 time :O

Vildt! Han må have sovet godt der på gulvet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt! Han må have sovet godt der på gulvet.

Jeg flyttede ham ud og sove i klapvognen. Han fik både hue og vanter på og blev puttet i voksien uden at vågne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så stolt over min bassemand :wub Han kan kravle, men foretrækker at mave sig frem :P Håber sådan vi kan sende ham i DP på mandag også er han fortrinsvis kravlende :goodluck Også har han kidnappet en af mine bedrollers hvor der plejer at være julepynt i til gåvogn, det er jo slet ikke noget vildt at være stolt af- men det er jeg nu, for interessen for at stavre rundt sådan (hvor det ikke er sofabordet eller radiatoren ;)) er kommet her i juleferien :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stolt og imponeret og lidt i chok.

Min lille snart store dreng har idag for første gang kravlet op ad vores to trin fra stuen til vores alrum...og han er ellers ikke glad for at støtte på fødderne endnu og kravler heller ikke helt rigtigt endnu...Han er lidt bagud grundet hans klumpfødder. Men det gør det bare ekstra fedt at se ny udvikling hos ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liff kravler nu næsten :loveshower hun tager rigtige kravletag med armene, men benene er sq lidt en videnskab :D MEN hun kommer fremad!

og så er hun begyndt at rejse sig op på knæ ved ting :o det varer ikke længe før hun kan rejse sig rigtigt op..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlige dygtige kravle unger Sara, girly og mama Lou :wub

Kan vidst godt sige Mie går nu. For pokker idag har hun rendt min mors hus rundt, er begyndt at kravle op og ned ad sofaen og hold nu op hvor hun bare rykker i de her dage :yay :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlige dygtige kravle unger Sara, girly og mama Lou :wub

Kan vidst godt sige Mie går nu. For pokker idag har hun rendt min mors hus rundt, er begyndt at kravle op og ned ad sofaen og hold nu op hvor hun bare rykker i de her dage :yay :loveshower

Dygtige pige altså :wub. Jeg glæder mig til at Liff rigtig begynder at udforske vores hus!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke der er gang i udviklingen hos børnene :O :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liff kastede op to gange i går aftes og har ellers sovet i nat... Ingen feber!

Her til morgen har hun så en tynd ble... Håber godt nok at der er slut nu! Magter ikke sygdom nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liff kastede op to gange i går aftes og har ellers sovet i nat... Ingen feber!

Her til morgen har hun så en tynd ble... Håber godt nok at der er slut nu! Magter ikke sygdom nu!

God bedring - håber det er ovre nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring - håber det er ovre nu!

Hun virker ikke syg, udover at hendes appetit er = 0

Det er sq lidt mystisk :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre der er spændt på hvordan de små reagerer i aften?

Sidste nytår fattede Leonora hat. Er spændt på om hun kan sove fra det hele og hvad hun siger til at blive taget op og puttet i bil og så skal sove igen herhjemme :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er MEGET spændt på Liff, men jeg tror ikke det bliver noget problem.... Når hun sover, skal der alligevel en del lyd til, før hun vågner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Andre der er spændt på hvordan de små reagerer i aften?

Sidste nytår fattede Leonora hat. Er spændt på om hun kan sove fra det hele og hvad hun siger til at blive taget op og puttet i bil og så skal sove igen herhjemme :chin:

Jeg er meget spændt! Både på om vi kan få Adam til at sove (hver anden gang vi er ude går det ad helvedes til) og om han sover fra midnats-larm. Og ikke mindst om vi kan få ham hjem uden at vække ham <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er pt vældig imponeret over at Mie bare dover fra alt. Selvom det vitterlig er lige udenfor hendes vindue. Sidste år var helvede på jorden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora faldt i søvn som hun plejer. Sov fint indtil 23.40 hvor hun vågner grædende som hun af og til gør. Jeg får hende til ro men hun græder igen 23.52 og far går op og prøver. 3-4 min over midnat kommer han ned med hende for hun var bare vågen :rolleyes Så for første gang kyssede vi ikke til midnat. Leonora var en stjerne, træt men glad og sover nu forhåbentlig snart igen (og længe i morgen!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er pt vældig imponeret over at Mie bare dover fra alt. Selvom det vitterlig er lige udenfor hendes vindue. Sidste år var helvede på jorden

Yay, det var dejligt så :kiss

Vildt at hun går forresten :loveshower Jeg glæder mig til Milan kommer dertil :) Men er nu stolt over at han både møver og kravler nu, glæder mig til ham kun kravler. Så bliver tøjet knap så beskidt når han kommer ud af militærstillingen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora faldt i søvn som hun plejer. Sov fint indtil 23.40 hvor hun vågner grædende som hun af og til gør. Jeg får hende til ro men hun græder igen 23.52 og far går op og prøver. 3-4 min over midnat kommer han ned med hende for hun var bare vågen :rolleyes Så for første gang kyssede vi ikke til midnat. Leonora var en stjerne, træt men glad og sover nu forhåbentlig snart igen (og længe i morgen!)

Håber I fik kysset lidt for sent :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 spørgsmål vedr. tænder

1. Hvor længe varer skære tænder fasen? Mads har nu 4 tænder og er begyndt at skære dem. Værste lyd ever...

2. Andre med børn over et år der stadig ikke har nogen? Tobias har ikke en eneste endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 spørgsmål vedr. tænder

1. Hvor længe varer skære tænder fasen? Mads har nu 4 tænder og er begyndt at skære dem. Værste lyd ever...

2. Andre med børn over et år der stadig ikke har nogen? Tobias har ikke en eneste endnu.

SP fortalte mig om et barn på 2 der først fik tænder der :O Milan var jo 10 mdr. Før første tand kom frem efterfulgt af nr. 2 2 dage efter. De skal nok komme, men man bliver så utålmodig og bekymret over de manglende tænder, også over dem :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.