TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Ronja har bare taget så godt mod Liv og vil hele tiden holde, nusse og kramme hende :loveshower hun vil også hele tiden hente legetøj og ting til Liv som Liv ikke kan bruge :D

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh Elin har smeltet mit hjerte flere gange i dag...

Hun har virkelig bare virket plaget af noget i dag, og der har ingenting skullet til, så har hun grædt eller blevet sur. Så det har påvirket mit humør lidt, så jeg nok har virket lidt mut. Og det har hun helt sikkert kunne mærke og har sidst på dagen prøvet til med at komme i kridthuset igen.

Først kom hun med en blomst til mig da vi var udenfor. Og da vi skulle spise pitabrød til aftensmad og jeg ville åbne en bøtte med rejer, får jeg bare rejevand ud over det hele - og ligner nok en der skulle til at græde, fordi det bare var dråben på en lidt træls dag.... læner hun hovedet ind til mig og spørger på den sødeste måde "Okay mor?" (jeg plejer at spørge hende om hun er okay, når hun har slået sig eller er ked af det).... det gjorde at jeg fik tårer i øjnene... og vendte hele dagen! :loveshower

Nååårh! :wub fik da også en lille tåre i øjenkrogen der!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja har bare taget så godt mod Liv og vil hele tiden holde, nusse og kramme hende :loveshower hun vil også hele tiden hente legetøj og ting til Liv som Liv ikke kan bruge :D

Kæmpe stort tillykke med hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Valdemar BBM det ser ud til i havde en dejlig dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nååårh! :wub fik da også en lille tåre i øjenkrogen der!

:ditto :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Valdemar BBM det ser ud til i havde en dejlig dag!

Tak, ja det har været alle tiders. Hygge for alle pengene :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie er simpelthen "in touch" med sine egne følelser - det giver anledning til NOGLE smil hos mor og far.

Hvis Mie er ked af det siger hun meget hjerteskærende "Mie ked A' det" gerne flere gange

Er hun sur siger hun grædende med mere power "Mie SUR"

Men så snart hun er glad igen siger hun med en lille frisk stemme "Mie glad"

:D ha ha ha

Hun har længe haft styr på at nogle er piger og nogle er drenge, men det er nu lidt sjovt når hun under morgenmaden siger "far STOR dreng" :D

Hun er også så sød til at rose som da jeg imorges dækkede bord, så kom hun hen krammede mit ben og sagde "mor dygtig"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nååårh! :wub fik da også en lille tåre i øjenkrogen der!

 

Hvor er du sød Sara...  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto :wub

 

Du er også sød Maja :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie er simpelthen "in touch" med sine egne følelser - det giver anledning til NOGLE smil hos mor og far.

Hvis Mie er ked af det siger hun meget hjerteskærende "Mie ked A' det" gerne flere gange

Er hun sur siger hun grædende med mere power "Mie SUR"

Men så snart hun er glad igen siger hun med en lille frisk stemme "Mie glad"

:D ha ha ha

Hun har længe haft styr på at nogle er piger og nogle er drenge, men det er nu lidt sjovt når hun under morgenmaden siger "far STOR dreng" :D

Hun er også så sød til at rose som da jeg imorges dækkede bord, så kom hun hen krammede mit ben og sagde "mor dygtig"

:biglove så kær hun er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie er simpelthen "in touch" med sine egne følelser - det giver anledning til NOGLE smil hos mor og far.

Hvis Mie er ked af det siger hun meget hjerteskærende "Mie ked A' det" gerne flere gange

Er hun sur siger hun grædende med mere power "Mie SUR"

Men så snart hun er glad igen siger hun med en lille frisk stemme "Mie glad"

:D ha ha ha

Hun har længe haft styr på at nogle er piger og nogle er drenge, men det er nu lidt sjovt når hun under morgenmaden siger "far STOR dreng" :D

Hun er også så sød til at rose som da jeg imorges dækkede bord, så kom hun hen krammede mit ben og sagde "mor dygtig"

Aaaaaw :wub Det må være fordi mor og far er gode til at sætte ord på følelser :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt smile lidt af at Luna skælder ud, når Mads og jeg kysser.... "NEJ... Min mor!"

Alt er min min min for tiden.... Selv vandemaskinen på marken er "MIN" og hun bliver ked når man fortæller at hun ikke kan få den med hjem ;)

Det er ski en prøvelse at være moor til en snart to-årig (puha det ramte hårdt i moderhjertet at skrive.... To-årig!? Min lille baby!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt smile lidt af at Luna skælder ud, når Mads og jeg kysser.... "NEJ... Min mor!"

Alt er min min min for tiden.... Selv vandemaskinen på marken er "MIN" og hun bliver ked når man fortæller at hun ikke kan få den med hjem ;)

Det er ski en prøvelse at være moor til en snart to-årig (puha det ramte hårdt i moderhjertet at skrive.... To-årig!? Min lille baby!)

I know!!! :blink om et år går de i børnehave - JØSSES!!!!

Mie kommanderer mere end hun har ejerfornemmelse, hvilket er mindst lige så belastende!!! Især når hun har været ude ved bedstefar - for han gir sig bare, vi er nok noget mere firkantede ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt smile lidt af at Luna skælder ud, når Mads og jeg kysser.... "NEJ... Min mor!"

Alt er min min min for tiden.... Selv vandemaskinen på marken er "MIN" og hun bliver ked når man fortæller at hun ikke kan få den med hjem ;)

Det er ski en prøvelse at være moor til en snart to-årig (puha det ramte hårdt i moderhjertet at skrive.... To-årig!? Min lille baby!)

Haha kender det godt. Mar kommer og skubber Brian væk og siger "nej nej NEJ!" :P Og så er det ALTID Valdemars tur. :rolleyes Om man vasker op, laver kaffe, støvsuger, spiller Nintendo, nørkler iPad, kigger hans legetøj eller What-the-fuck-ever, så kommer han og prøver at høre krav på det: "Min tur!" :lolhit

Og bare rolig, man overlever at de bliver 2 :kram Men det er godt nok vildt, ja! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaaw :wub Det må være fordi mor og far er gode til at sætte ord på følelser :super

Det håber jeg :) vi forsøger i hvert fald! Hun går rigtig meget op i sur og glad for tiden også hos os andre og kigger os i ansigtet når hun konstaterer at vi er glade og vi snakker om at man er glad med munden og med øjnene - sur er ikke noget mor og far er så længe af gangen ;) men Mie kan SAGTENS konstatere det hos sig selv, andre børn og i fjernsynet. Selv "bange" og "træt" har hun styr på!

Syntes det er dejligt. Vi har også snakket om at det alligevel er service at hun lige fortæller hvilken sindsstemning hun er i nu :p hvis nu vi skulle være i tvivl :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så stolt af min Marius :) Vi er i sommerhus hos nogle venner og han har spist godt, leget godt og virkelig hygget sig nede på stranden her til aften. Og da han blev puttet sov han bare :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 timers putning - GAB!!

Men måtte alligevel smile, da jeg var ved at opgive.. For pludselig tog Camille sin krokodille op ved kanten, og lavede et lille "dukkespil", hvor hun viftede med dens arme og sagde "go daw go daw!"

Da jeg så gik over for at ligge hende ned, tager hun min hånd, aer den og siger "mor er sød. ELsker dig mor"

Også gør det ikke helt så meget med lange putninger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg voksede lige nogle centimeter af stolthed i vuggestuen idag :)

Vi var igang med det sædvanlige morgenritual og der er en mor der står og kigger på. Så spørger hun, hvor gammel Cassandra egentligt er, jeg svare 2 år og 4 mdr. Så står hun og måber og siger wow og så er hun sååååå dygtig og kan så meget. Pædagogen stod ved siden af og sagde ja, hun er så dygtig og det er så fantastisk :)

Derudover blev hun hilst velkommen med at hun bare var chick idag, med sin nye nederdel og hendes gode veninde kom over og så skulle der knuses :)

Så dejligt at hun opfører sig som en engel ude, men kløerne kan nu godt komme frem hjemme ;)

 

Cassandra er heller ikke meget for, at min mand kysser mig eller holder i hånden. Så bliver der sagt min og kigget meget skrapt på farmand og så bliver der skældt ud. Det er absolut hendes mor, Sebastian må dog godt komme til mig, heldigvis.

Cassandra er også meget i min min min hjørnet og her de sidste par uger, der sige hun meine min, blot lige for at understrege det skal vi have det på både dansk og tysk. :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Edith talte til 5 (vel egentligt til 7, dog byttet rundt 6 og 7) imorges.. Helt random, mens hun fik sokker på :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at få min knægt hjem fra mini-ferie hos mormor.

Hold op hvor var der stille i går aftens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor ubehageligt...

Vi skulle til at spise morgenmad og satte Aron i den høje stol. Han rækker ud efter skeen, og begynder pludselig at græde hysterisk og han ryster på hænderne. Vi må tage ham op og give ham en sut så han falder til ro, og sætter ham så ned igen og tilbyder maden, hvor han selv spytter sutten ud, og han lader mig made ham hvor jeg bare kan skovle maden ind.

Han endte med at spise en stor portion musli/havregryn, en portion havregryn med mælk, 2 skiver ost og ca 1/4 bolle...

Kan han have været ved at gå sukkerkold?

Han spiste nemlig ikke ret meget igår - eller den sidste uges tid for den sags skyld

Det kan han vel godt :unsure ikke særlig rar tanke alligevel!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm at sove lur i Aalborg zoo er ikke ligefrem optimalt! Mie har max sovet 30 min :( hun får dog lov at ligge i håb om at hun falder i søvn igen, men jeg TVIVLER! Godt hun ellers sover godt og har sovet til kl 8.45-9.00 hver morgen i sommerhuset + hun er gået ud som et lys kl 20 hver aften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mødtes med mødregruppen tidligere i dag.. Det var sjovt at se! Vi har ikke set den er år...

Sjovt nok, var det samme dreng som dengang at Camille klikkede med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været på bibliotek med Caroline. Når man bliver 2 år får man en gave derfra. Hun synes det var fedt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aron er simpelthen en klump for tiden!!! Han spiser stort set ikke andet end morgenmad, han sover ikke særlig godt og han er simpelthen så frustreret hele tiden.

Jeg håber at det skyldes at vi er på camping for det blev noget bøvl da vi kom herop, og derfor håber jeg også at han bliver sig selv når vi kommer hjem.

Men pt er min konklusion, at campinglivet ikke er noget for ham, da han ikke rigtig kan rumme det.

Ditto!!!

Bortset fra at William ikke spiser morgenmad, men til gengæld en liiiiille portion aftensmad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.