Nitzen1987

Bodystockinger - hvor længe regner i med at bruge det?

30 indlæg i dette emne

Fremfor to-delt undertøj? Jeg er en af dem, der godt kan lide at købe en tøjstørrelse eller to foran når der er udsalg :) så jeg tænker lidt om jeg skal købe bodystockinger i str. 92 som Maja jo nok først vil passe når hun er knap 2 år, eller om man skal købe to-delt undertøj til den tid?

Hvor længe påtænker I at bruge bodystockinger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

August brugte hans indtil han kom i BH, når man har en meget aktiv dreng er det rart at det ikke skiller i midten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, Camille bruger str 92 i body nu.. De er dog lidt store i det, men ja.. Jeg regner ikke med at købe str 98, da jeg satser stærkt på der er længe til den størrelse ;)

Men jeg kan godt lige hun har body på, især når det er lidt koldt, og om natten.. Når det er koldt, for at sikre hun ikke "deler på midten", og om natten fordi min søsters har en tendens til at smide bukserne og tage bleen af ;) Og der kan en body lige "holde det på plads" tænker jeg :) Så jeg regner med at køre med bodyer et stykke tid endnu - ihvertfald hen over vinteren :)

Jeg tænker at når Maja er 2 år, er det sommertid også tror jeg to-delt nattøj som sådan er "for meget", medmindre det fordi du tænker undertøj?

I sommers savnede jeg at have "trusser" til Camille :) Det skal jeg helt sikkert have flere af næste år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Johan er str 86 nu og regner med, at bruge body til og med str 92 og derefter bliver det 2-delt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna bruger str. 92 nu og jeg ved endnu ikke om jeg tager 98 med også. Det kommer an på hvornår hun rykker i str 98 og hvornår hun for alvor vil begynde at pottetræne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline bruger ikke body længere, vi er gået over til 2 delt undertøj for en måneds tid tiden, da vi skiftede til str 92.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også gået over til todelt undertøj og også nattøj, og lucas er lige kommet op i 86.. dog har vi få bodyer tilbage endnu som vi bruger engang imellem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I hvert fald vinteren over. Vi er ved str 86 nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi begyndte med to delt til Marlon da han blev renlig, så var det bare mere praktisk :)

Men ellers var jeg fortsat med body.... Og tænker også Charlie skal have body på så længe det er muligt, for det er altså skønt at de ikke skiller :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vorrs begyndte på todelt ved 1,5 års alderen hvor vi så småt introducerede faste toilettider. Har aldrig haft problemer med at de skilte på miten, vi købte altid undertrøjer i en størrelse større end boxershortsene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius er stor af sin alder, så vi har ogå købt bodyer i str 92, så må vi se om han skal have 2 delt i str 98 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ene udelukker vel ikke det andet? Mie har allerede begge dele! Hun bruger ikke body under sit tøj (så ville hun dø af varme) derfor er vi begyndt at bruge trusser. Når det bliver køligere vil hun også komme til at bruge undertrøjer. Men hun bruger OGSÅ bodyer, for som Myliona skriver så holder det på det hele!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ene udelukker vel ikke det andet? Mie har allerede begge dele! Hun bruger ikke body under sit tøj (så ville hun dø af varme) derfor er vi begyndt at bruge trusser. Når det bliver køligere vil hun også komme til at bruge undertrøjer. Men hun bruger OGSÅ bodyer, for som Myliona skriver så holder det på det hele!

Lise bruger ikke body under sit tøj.. for hun har ikke noget udover :P vi bruger langærmede bodyer som trøje og så bare et par bukser på. Synes det er rigtig rart de ikke skiller og så holder det bleen på plads. Lise har været i str 92 i noget tid og skal også have bodyer i str 98.. og så tager vi den derfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner først med at bruge 2 delt undertøj når gry skal i børnehave, men hun er, også først begyndt at bruge str 86 for nyeligt, og først nu begynder hendes bukser i str 80 at blive for korte.

Så der går sikkert lang tid inden vi ikke kan købe bodyer til hende mere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise bruger ikke body under sit tøj.. for hun har ikke noget udover :P vi bruger langærmede bodyer som trøje og så bare et par bukser på. Synes det er rigtig rart de ikke skiller og så holder det bleen på plads. Lise har været i str 92 i noget tid og skal også have bodyer i str 98.. og så tager vi den derfra.

Det gør vi også for det meste, altså bruger langærmede bodyer som bluser - men vi bruger også alm bluser indimellem. Syntes ikke det har været et problem at hun skiller på midten siden hun begyndte at gå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gik over på 2 delt undertøj i str 98. Han toilettræner også meget nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker først at begynde på todelt undertøj når hun for alvor pottetræner. Ind til da vil jeg synes det er besværligt når hun skal pusles :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica er i str 86 nu, og har tisset to gange på potten i denne uge, så jeg stopper med at købe bodyer i str 92 (har allerede købt 3-4 stykker).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er begyndt at købe undertøj i str. 92.. Silje er ikke helt hoppet op i den størrelse endnu, men vi er så småt begyndt at bruge undertøjet.. Tænker at hun bruger den størrelse når hun er 2 og der regner vi med at træne meget potte, så synes jeg det er smart at det er todelt... Vi har i str 86 også haft todelt nattøj, det gør det meget lettere at tjekke ble og skifte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da F var 2 1/2 og på vej i str 92 købte jeg todelt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Simons VS ser de helst at børnene ikke bruger body, så vi skiftede til 2 delt ved str. 80 har dog et par enkelte vi bruger ind i mellem i weekenderne.

Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Simons VS ser de helst at børnene ikke bruger body, så vi skiftede til 2 delt ved str. 80 har dog et par enkelte vi bruger ind i mellem i weekenderne.

Vh Lene

Det ser Camilles dagpleje mor også helst. Men det skal hun bare ikke bestemme.

Vi tager hensyn til at hun ikke vil have smækbukser, men hun kommer bare aldrig til at bestemme om mit barn "deler på midten".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isaac nåede at have bodyer i størrelse 104, inden vi kørte to delt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg regner med at Elliot bruger det til at han er 2 år ca :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser Camilles dagpleje mor også helst. Men det skal hun bare ikke bestemme.

Vi tager hensyn til at hun ikke vil have smækbukser, men hun kommer bare aldrig til at bestemme om mit barn "deler på midten".

Hvad er der galt med smækbukser? :)

Synes måske det er lidt underligt at institutioner/DP skal "bestemme" børns påklædning. Kan forstå problematikken hvis de f.eks. ikke har nok tøj på om vinteren. Men om undertøjet er todelt eller ej - bare de har undertøj på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER