Guest LilleMig

Årgang 0

67 indlæg i dette emne

Hun er ikke gravid (i hvert fald ikke endnu ;))

Se her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej, det mener jeg heller ikke man må.. Man.. Er jeg den eneste som tænker "Hvor meget har de brug for SÅ ny en bil, hvis de ikke har nogen penge?"

Jeg tror også Christina får et barn mere.. Lidt sjovt hun er endt med en politimand denne gang - det er da lige en modsætning til den sidste må man sige!! Men sikke et fedt sted hun bor - rigtig dejligt sted til børnene! :loveshower

Jeg tænkte præcis det samme..

Synes også det er tåbeligt at give så mange penge for en ny bil, når man i forvejen skylder mange penge væk, for gældsernæring er bestemt ikke bare noget man får for sjov..

Men når det er sagt, så tror jeg de har fået gældsernæring på mandens firma der gik konkurs og ikke på deres private penge, men ved det ikke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er ikke gravid (i hvert fald ikke endnu ;))

Se her

Hold da op hun skal ligge "øre" til maget i den debat :o Synes Christina svare flot igen på det derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte præcis det samme..

Synes også det er tåbeligt at give så mange penge for en ny bil, når man i forvejen skylder mange penge væk, for gældsernæring er bestemt ikke bare noget man får for sjov..

Men når det er sagt, så tror jeg de har fået gældsernæring på mandens firma der gik konkurs og ikke på deres private penge, men ved det ikke..

Mener det er for købmandsbutikken de har fået det på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte præcis det samme..

Synes også det er tåbeligt at give så mange penge for en ny bil, når man i forvejen skylder mange penge væk, for gældsernæring er bestemt ikke bare noget man får for sjov..

Men når det er sagt, så tror jeg de har fået gældsernæring på mandens firma der gik konkurs og ikke på deres private penge, men ved det ikke..

det har du nok ret i. Måske de også bare har levet "på en sten" i så mange år, så de endelig har set og haft overskuddet til at "gøre noget" bare for dem selv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det har du nok ret i. Måske de også bare har levet "på en sten" i så mange år, så de endelig har set og haft overskuddet til at "gøre noget" bare for dem selv..

Ja det kan man godt tro :) Og synes da også de skal have lov til det. Hvad jeg personligt ville gøre er jo ligegyldigt her..

Men kunne forstå de havde ventet på den gældsernæring i 3 år :o så du har nok ret i, de har brug for noget nyt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er ikke gravid (i hvert fald ikke endnu ;))

Se her

:o :o Tænk at folk kan få sig selv til, at skrive sådan som nogle af dem gør..

Men hun forsvarer det godt og i bund og grund handler det jo om, at folk ikke kender til dem privat, men kun igennem de 4 programmer der kommer om året..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener det er for købmandsbutikken de har fået det på.

Det er lige præcis for butikken de (han) har fået gældsernæring.

Og hvis man tænker lidt tilbage på de sidste sæsoner, har det ikke just været en dans på roser for dem. Så jeg kan nu godt unde dem, den fornøjelse, at få en ny bil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste som er vildt nysgerrig over hvad Christian mon skulle bygge med alt de træ han fik hjem i afsnittet i aftes??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste som er vildt nysgerrig over hvad Christian mon skulle bygge med alt de træ han fik hjem i afsnittet i aftes??

Han skulle vel igang med at lave lejligheden færdig .. der er flere vægge osv som står rå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han skulle vel igang med at lave lejligheden færdig .. der er flere vægge osv som står rå :)

også mit gæt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, tror jeg også han skal..

Synes også nogen går hårdt til dem - MEN de har jo altså selv meldt sig til - og det er jo på godt og ondt.. Men kan ikke invitere hele DK ind i sit hjem og forvente alle skal elske en! Men man kan selvfølgelig godt udtrykke det på et fornuftigt plan.

Men derfor kan man jo godt få fniller af nogle af familierne.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o :o Tænk at folk kan få sig selv til, at skrive sådan som nogle af dem gør..

Men hun forsvarer det godt og i bund og grund handler det jo om, at folk ikke kender til dem privat, men kun igennem de 4 programmer der kommer om året..

Ja jeg er chokket, forstå ikke folk kan tage 'stilling' ud fra sølle 4 programmer, hold da om de har travlt :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er ikke gravid (i hvert fald ikke endnu ;))

Se her

Christina er da også herinde tror jeg, så mon ikke vi finder ud af det, hvis hun skulle blive gravid på et tidspunkt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Christina er da også herinde tror jeg, så mon ikke vi finder ud af det, hvis hun skulle blive gravid på et tidspunkt ;)

Jo mon ikke... vi har da hvert fald også en "cacaomyg" på BK ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo mon ikke... vi har da hvert fald også en "cacaomyg" på BK ;)

Det er nemlig det vi har :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er chokket, forstå ikke folk kan tage 'stilling' ud fra sølle 4 programmer, hold da om de har travlt :o

Også her :)

Folk kan være noget så fordomsfulde og nedladende at de skulle skamme sig :o

Synes alle familier gør det godt, på hver sin måde..

Der er ingen tvivl om, at hvis min familie stillede op, skulle der nok også være noget folk kunne rakke ned, sådan tror jeg det er alle steder..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hedder altså gældssanering ;)

Og det faktum at de har fået den betyder jo netop, at de KAN gå ud og købe en bil. Jeg tror nemlig nærmere at man ikke må stifte ny gæld MENS sagen kører. Når den er lukket, så er alting gjort op og der er fastlagt afdragsprofiler på restgælden. Og hvis de kan betale af på en bil samtidig med de betaler de afdrag som gældssaneringen har pålagt dem, så kan jeg ikke se noget galt i det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu var det så heller ikke kritik af familien at jeg skrev det med den nye bil :blush:

Det var af ren nysgerrighed. Men tak for oplysningen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg sidder lige og læser linket igennem fra ende til anden, og hold da op nogle af de mennsker bagved er fordømmende og andre helt stalkeragtige...

Men jeg synes faktisk, at det kunne være lidt hyggeligt, hvis nogle af forældrene fra årgang 0 dukkede op herinde, fordi jeg synes de gør et godt job og er sikker på, at de har nogle gode emne vi kunne snakke om, og ville kunne debatere sammen med os andre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg sidder lige og læser linket igennem fra ende til anden, og hold da op nogle af de mennsker bagved er fordømmende og andre helt stalkeragtige...

Men jeg synes faktisk, at det kunne være lidt hyggeligt, hvis nogle af forældrene fra årgang 0 dukkede op herinde, fordi jeg synes de gør et godt job og er sikker på, at de har nogle gode emne vi kunne snakke om, og ville kunne debatere sammen med os andre...

Helt enig.. Men også fordi mange af de ting jeg tænker, egentlig ligeså meget er spørgsmål - FX med Christians familie der lod ham se paradise.. Hvor jeg tænker "Er det altid sådan???"

Jeg synes det er SÅ sjovt at se hvordan andre "lever" deres liv, og træffer nogle valg som man måske slet ikke selv ville vælge.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nemlig det vi har :biglove

;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg sidder lige og læser linket igennem fra ende til anden, og hold da op nogle af de mennsker bagved er fordømmende og andre helt stalkeragtige...

Men jeg synes faktisk, at det kunne være lidt hyggeligt, hvis nogle af forældrene fra årgang 0 dukkede op herinde, fordi jeg synes de gør et godt job og er sikker på, at de har nogle gode emne vi kunne snakke om, og ville kunne debatere sammen med os andre...

Jeg er helt enig med dig Gitte

Det vi ser på tv er jo kun brudstykker af et helt år og af mange timers optagelser.. Så vi kender jo ikke baggrunden for de klip vi ser af familierne... Og derfor kan vi heller ikke tillade os at dømme familierne ud fra 3 x 45 minutters tv..

Jeg har kæmpe respekt for alle 4 familier, for det må ikke altid være lige nemt at skulle ligge ryg til de mange fordømmelser de bliver mødt med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

;)

ej Christina er det dig??? jeg har snakket med en kendt :loveshower (eller lidt, og bliver lige lidt stalkeragtigt)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

;)

Jo jo der var hun jo :) Håber alt er vel Christina, og at dit studie går som det skal :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER