Guest LilleMig

Årgang 0

67 indlæg i dette emne

ej Christina er det dig??? jeg har snakket med en kendt :loveshower (eller lidt, og bliver lige lidt stalkeragtigt)

:loveshower Hvor er du kær :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

;)

:loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej Christina er det dig??? jeg har snakket med en kendt :loveshower (eller lidt, og bliver lige lidt stalkeragtigt)

Hehehe... ja det er så mig, fnis... kendt og kendt, betegner mig mere som antikendt :) :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jo der var hun jo :) Håber alt er vel Christina, og at dit studie går som det skal :kram

Det gør det ihvertifald... spændende og meget lærerig uddannelse, lige mig :btopic

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør det ihvertifald... spændende og meget lærerig uddannelse, lige mig :btopic

Uha... jeg får også helt lyst til at søge ind som sygeplejerske når jeg ser dig i gang med studiet... Det ser super spændende ud! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Cacaomyg..

Jeg ville egentlig gerne spørge dig om du har kontant med de andre deltagere ? Jeg læser til lærer og synes det lød rigtig spændende det Rachel fortalte om den skole hun går på - altså deres klassestruktur.. Men snakker du overhoved med dem ??

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ejjj skulle det ikke komme i aften?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ejjj skulle det ikke komme i aften?

Nej i tirsdags var sidste gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

<_< Synes ikke det er meget... 3 programmer :( <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

<_< Synes ikke det er meget... 3 programmer :( <_<

Nej der måtte gerne komme nogle flere :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej der måtte gerne komme nogle flere :glad

Meget enig, det er alt for lidt med 3 programmer <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Cacaomyg..

Jeg ville egentlig gerne spørge dig om du har kontant med de andre deltagere ? Jeg læser til lærer og synes det lød rigtig spændende det Rachel fortalte om den skole hun går på - altså deres klassestruktur.. Men snakker du overhoved med dem ??

:kram2

Vi mødes en til 2 gange om året, hvor vi tilbringer en dejlig weekend sammen. Det er også den ene weekend hvor vi godkender programmerne,... Ellers ja, har kontakt til hinanden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget enig, det er alt for lidt med 3 programmer <_<

hehe... jeg syntes nu det er/var rigeligt :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes også de sender færre og færre programmer for hvert år, øv bøv, for synes det er så hyggeligt at følge de skønne piger og den gæve dreng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe... jeg syntes nu det er/var rigeligt :bunny

Hehe.... Det kan jeg sagtens forestille mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årgang 0 er bare verdensklasse underholdning og alle familier er bare rigtig dejlige.

Og jeg forstår bare ikke hvorfor folk gider bruge deres tid på at blive forarget over noget som er sagt eller gjort i disse programmer.

Man har jo et valg og det er enten at se det som underholdning eller skift kanal, længere er den ikke.

Det viser bare et dejligt billede af Danmarks befolkning, hvor forskellige man kan være men alligevel så ens.

Og jeg syntes faktisk det er hyggeligt at se hvor forskellige folk er i DK i betragtningen af at det er så et lille land.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også 3 afsnit er for få da jeg jo elsker at følge med :)

Og hvis der nu blev sendt et afsnit hver måned så ville det være lettere at følge med og måske få svar på 'er det altid sådan' spørgsmålene.

Men samtidig må det være dejligt for familierne at være kendte i 1 - 2 mdr. om året og så ellers kunne leve et mere fredeligt liv resten af året :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER