MissingLink

Mit barn skal have briller

22 indlæg i dette emne

Var hos øjenlægen i dag, da Isabella dumpede synstesten til 4-års undersøgelsen. Hun skal have briller med styrke på begge øjne. Derudover har hun en ret stor bygningsfejl på det ene øje og en mindre på det andet.

Nu har vi været ved optiker, og bestilt briller (i dyre domme). Hun fik lov selv at vælge farve, og det endte med vi bestilte er par Lindberg briller i lilla. Har hørt flere steder fra, at man ligeså godt kunne bestille fra det mærke først som sidst. De er virkelig fleksible og skulle kunne holde til en 4-årigs leg og tumlen. Til gengæld fik man et par ekstra briller med gratis, som man kan bruge HVIS der sker noget med de andre.

Nu skal vi bare vente på de bliver lavet. Håber sådan det hjælper hende, så hun ikke skal sidde og knibe øjnene sammen mere.

Lige er billede :)

kh2OeKR.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er hun bare fiiiin. Jeg er helt sikker på hun bliver super glad for brillerne, når hun har vænnet sig til dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er hun skøn din datter! Og sikke nogle fine briller hun har valgt :) Det skal nok blive godt for hende at kunne se uden besvær :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh- tak skal I have :) Det betyder faktisk noget for mig, at I synes hun er fin med brillerne. Man ved jo fra sig selv, at det ikke er det sjoveste at være barn med briller ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, at de klæder Isabella rigtig flot! De er diskrete, men samtidig ses de - giver det mening? :chin:

Hun ser skøn ud :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft briller siden jeg var 5... Har aldrig tænkt over det, da de "altid" har været der :D

Jeg er sikker på din datter bliver super glad for de flotte briller og det er i hvert fald bedre end hovedpine ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er hun bare dejlig og jeg synes virkelig de klæder hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er hun altså sød med briller :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er virkelig fine og så matcher de jakken ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er cute

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er virkelig fine og så matcher de jakken ;)

Det tænkte jeg også ;)

Er hun selv glade for dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun bare fin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er da bare rigtig flotte. Håber hun blir glad for at bruge dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak skal I have :lovebk

De matcher jakken, ja. Måske fordi 70% af hendes gardarobe er lilla :D

Hun har ikke fået brillerne med hjem endnu, da de først skal laves (det tager 10 dage), og hun forstår vist ikke helt dét med at hun skal gå med dem hele tiden. Det bliver nok nemmere når de er her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak skal I have :lovebk

De matcher jakken, ja. Måske fordi 70% af hendes gardarobe er lilla :D

Hun har ikke fået brillerne med hjem endnu, da de først skal laves (det tager 10 dage), og hun forstår vist ikke helt dét med at hun skal gå med dem hele tiden. Det bliver nok nemmere når de er her :)

Altid noget at hun ikke er ked af dem. Da min nevø fik briller (som 5-årig) var han SÅ bange for at blive mobbet, og gemte sig under bordet den første dag han havde dem på i BH.

Jeg tror hun hurtigt lærer hvor gode de er at have på, når hun indser hvor meget bedre hun ser med dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj, hvor er hun soed med briller :) der er altsaa nogle, som virkelig baerer briller flot og hun er da en af dem :loveshower

At det saa er jordens fineste boernebriller og saa i farven lilla, det hjaelper jo paa det ;)

Min soester havde briller ret tidligt og har ogsaa bygningsfejl og hvad har vi - hun vil blive glad for brillerne, tror jeg :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste fik briller i børnehavealderen. Og han var ikke ked af brillerne, som flere herinde giver udtryk for, at de var. Tilgengæld blev han drøn sur, da pædagogerne klippede kartonbriller sammen med resten af børnene, for at han ikke skulle være alene om at have briller. Der rev han de andres briller i stykker, fordi det netop var ham der havde briller, det skulle de ikke tage fra ham. Så børn behøver absolut ikke blive kede af at få briller :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor det klæder hende :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fin hun er :) og godt valg af briller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøn pige! Også med briller :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak skal I have :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nøj, hvor er hun fin med briller :biglove

Mon ikke hun nok skal se fidusen i dem hurtigt og blive rigtig glad for dem? Det tror jeg i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER