tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At jeg er så træt i dag..

Jeg er så drænet og fyldt op af indtryk og følelser..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå det passer åbenbart ikke min far at skal fejre jul med sin familie. Jeg skrev til dem igår, at de er velkomne juleaften (de har været her de sidste 7 år, dog ikke sidste år, hvor de var ved min søster). Fik svar om at mor kommer, han gør ikke :huh Forstår ikke helt at han hellere vil sidde hjemme helt alene og glo tv og computer end komme ned til os og få god mad, selskab, være med til Julius første jul og se glæden i Marius øjne :huh

Gad vide hvad vi har gjort/sagt? Jeg forstår det ikke. Så nu må vi jo forklare Marius, når vi når til jul, at morfar ikke har lyst til at komme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nå det passer åbenbart ikke min far at skal fejre jul med sin familie. Jeg skrev til dem igår, at de er velkomne juleaften (de har været her de sidste 7 år, dog ikke sidste år, hvor de var ved min søster). Fik svar om at mor kommer, han gør ikke :huh Forstår ikke helt at han hellere vil sidde hjemme helt alene og glo tv og computer end komme ned til os og få god mad, selskab, være med til Julius første jul og se glæden i Marius øjne :huh

Gad vide hvad vi har gjort/sagt? Jeg forstår det ikke. Så nu må vi jo forklare Marius, når vi når til jul, at morfar ikke har lyst til at komme...

What? Vil han sidde alene hjemme juleaften?

Det lyder da mærkeligt :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ure på hospitaler larmer!

At "lige om lidt" på JM sprog betyder "om mere end 30-45 min"

At mine bange anelser viser sig ikke at kunne skydes i sænk så nemt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What? Vil han sidde alene hjemme juleaften?

Det lyder da mærkeligt :chin:

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ure på hospitaler larmer!

At "lige om lidt" på JM sprog betyder "om mere end 30-45 min"

At mine bange anelser viser sig ikke at kunne skydes i sænk så nemt!

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stalker......... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ure på hospitaler larmer!

At "lige om lidt" på JM sprog betyder "om mere end 30-45 min"

At mine bange anelser viser sig ikke at kunne skydes i sænk så nemt!

Hvad betyder det :unsure :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad betyder det :unsure :kram2

Høj hjerte rytme der bare ikke vil falde :unsure så er ret meget i usikkerheds limbo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Høj hjerte rytme der bare ikke vil falde :unsure så er ret meget i usikkerheds limbo.

:kram2

Håber det løser sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What? Vil han sidde alene hjemme juleaften?

Det lyder da mærkeligt :chin:

Jep det betyder det :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det han siger, det er at hvis din mor kommer, så gør han ikke, eller hvad?

Det kunne min far også have fundet på at sige, og det kan jeg et eller andet sted godt forstå, faktisk... For hvis han ved der vil være dårlig stemning, så kan jeg godt forstå at ham hellere vil være hjemme end være med til at skabe en dårlig stemning

Nej nej, mine forældre er skam stadig gift...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aalborg universitet, der på ingen måde har styr på tingene :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand der valgte at afslutte en putning med at råbe: Nu taler jeg ikke med dig mere, for du er ikke min lille pige når du er sådan!

For helved, hun er 3 år... Hun er jo ikke strid med vilje... Hun er threenager og kamp træt.

Heldigvis virker det til, at han godt ved, at han har trådt i spinaten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er din far dog en særling med den udmelding Anita... har du spurgt din mor hvad der sker? Jeg kan godt forstå du blir ked af sådan en udmelding til en jul som betyder meget for dig og børnene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aalborg universitet, der på ingen måde har styr på tingene :gal

:kram2 håber ikke I skal kæmpe mere for at få styr på det hele

 

Min mand der valgte at afslutte en putning med at råbe: Nu taler jeg ikke med dig mere, for du er ikke min lille pige når du er sådan!

For helved, hun er 3 år... Hun er jo ikke strid med vilje... Hun er threenager og kamp træt.

Heldigvis virker det til, at han godt ved, at han har trådt i spinaten.

What the :blink  :blink  for en udtalelse?!

Ahmen de mænd og så tålmodighed med putning. Godt han skammer sig lidt. Har også en mand som skal øve sig i tålmodighed med 3årig træt lille fis, som lige nu får lov at børste sine tænder selv fordi hun åbenbart er for besværlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Høj hjerte rytme der bare ikke vil falde :unsure så er ret meget i usikkerheds limbo.

Det havde Elisabeth også :kram Faktisk også i de første par dage efter fødslen - men hun fejler absolut intet nu :) (udover trøske, men det har nok ikke noget med hjertelyden at gøre...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt træt af B og V idag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt træt af min krop.. Støvsugede igår - det var mit bækken bestemt ikke klar til. Har haft ret ondt idag :( Kan på mange måder stadig godt mærke min bækkenløsning - ikke hele tiden, men i de situationer det var værst, før fødslen, er det bestemt også til at mærke stadig. Er spændt på hvad lægen siger til 8 ugers tjek imorgen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt træt af B og V idag :(

Hvad så? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så? :kram

Jamen ikke noget konkret eller alvorligt, jeg synes bare de larmer og fylder og laver alt muligt irriterende. :rolleyes Men tak for kram :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Høj hjerte rytme der bare ikke vil falde :unsure så er ret meget i usikkerheds limbo.

Lyder ikke godt :unsure Hos dig eller lillepigen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumt kæmpe skænderi med D :(

Hvor er han bare blind somme tider! Det irritere mig grænseløst, at han så sjældent kan se tingene fra min synsvinkel, og at han har så lidt respekt/forståelse/glæde over de ting jeg gør :(

Orv det lyder grumt :(

Kæmpe kram søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er din far dog en særling med den udmelding Anita... har du spurgt din mor hvad der sker? Jeg kan godt forstå du blir ked af sådan en udmelding til en jul som betyder meget for dig og børnene.

Ja, det er lidt en skam det skal være sådan. Har også sagt til min mand, at hvis jeg beslægter ham, skal jeg sparkes over skinnebenet :D Nej jeg har ikke spurgt min mor. Er ikke sikker på jeg vil høre det...

 

Nåeh, ok... Jamen hvad i alverden er så hans begrundelse? :o

At han gerne vil være hjemme... Men vi har ikke fået en invitation den anden vej, så det virker lidt til, han ikke har lyst til at være sammen med os...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.