tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At jeg pt har ventet i 23 min efter min tid... Kom nuuuuu

 

:kram 

 

Krydser alt jeg har!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg pt har ventet i 23 min efter min tid... Kom nuuuuu

:prik :gal :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Herlev ikke ringer... og at jeg er så bekymret, at jeg ikke RIGTIG kan nyde min 4-års-bryllupsdag :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Herlev ikke ringer... og at jeg er så bekymret, at jeg ikke RIGTIG kan nyde min 4-års-bryllupsdag :boo

:kram2 :kiss

De er sku da lidt nogle snøvlehoveder <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Herlev ikke ringer... og at jeg er så bekymret, at jeg ikke RIGTIG kan nyde min 4-års-bryllupsdag :boo

:kram2 de er da også bare vildt langsomme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har forædt mig! Jeg var SÅ sulten efter at have fastet til glukosebelastning, så jeg har total overkompenseret og er nu total ved at revne :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mekanikeren ikke kunne holde hvad han havde lovet og jeg derfor sidder på bagsædet af bilen mellem 2 autostole.

Der er godt nok ikke meget plads...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At August har været en røv og skreget hele formiddagen hvor jeg havde rigtig meget brug for at han var sød eller sov... Så mens elin havde sin første scene optræden ved den lokale Brugsen med bhv, sku jeg stå og trøste en meget sur baby, så jeg så kun et split sekund...

Men i eftermiddag har han bare sovet som en sten - selv om der har været 50 fritter børn helt nede i hovedet på ham... Men det var rart at jeg ku få et stille og roligt første besøg på arbejde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har været på arbejde i 8 timer og stadig har 3 tilbage <_< Går i seng, når jeg kommer hjem :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

Er det ikke imorgen i skal til samtale? Så har de forhåbentlig svaret der :kram

Ellers ved jeg ikke, hvad jeg gør!! Det er så mega hårdt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så forstuvede jeg fisme min lilletå til Ingers gymnastik. Hamrede tåen ind i kanten på en hård måtte og den er hævet og gør mega ondt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- at jeg burde skrive ansøgning (hvilket er slemt nok) og nu sidder på juniors værelse efter i øvrigt at have bikset rundt med defekt computer den første del af aftenen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ringet efter politiet - nu gider jeg ikke mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ringet efter politiet - nu gider jeg ikke mere

Larmende naboer? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Larmende naboer? :kram

Jeps - der er 60+ festglade unge mennesker på parkeringspladsen lige nu. Det orker jeg ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Herlev ikke ringer... og at jeg er så bekymret, at jeg ikke RIGTIG kan nyde min 4-års-bryllupsdag :boo

 

Og så forstuvede jeg fisme min lilletå til Ingers gymnastik. Hamrede tåen ind i kanten på en hård måtte og den er hævet og gør mega ondt!

 

Ej altså søde du, sikke da en dag :( Det er så uudholdeligt at gå og vente på den slags opkald. Jeg håber at I meget snart må få svar :kram2 Og så ellers god bedring med tåen og stort tillykke med jeres bryllupsdag, selvom det er svært at nyde helhjertet på sådan en dag. Kan godt forstå hvis glæden bliver overskygget lidt og håber at det hele lysner lidt snart :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, så kom politiet. To anholdt for narkobesiddelse og resten forsvandt sindssygt hurtigt. Nu vil jeg i seng... :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overtræt morsyg baby med en mor som snart ikke har mere hurtig energi indenfor rækkevidde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mathildes far  :(

 

Åh, ham har I altså ikke været særlig heldige med :( Er ked af at han skal spøge sådan hele tiden søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk der ikke kan finde ud af at læse skilte! :gal

Så en lille pige, der var tæt på at blive kørt ned, fordi folk ikke kan forstå at vejen er ensrettet! De kører konsekvent ned af gaden.

Kontakter altså politiet nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeps - der er 60+ festglade unge mennesker på parkeringspladsen lige nu. Det orker jeg ikke.

Det havde jeg heller ikke magtet! Godt at du ringede :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lortestart på dagen! :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det havde jeg heller ikke magtet! Godt at du ringede :super

Kan stadig grine lidt af hvor hurtigt de forsvandt, da politiet kom. Flere kunne man høre så og sige at de ikke havde gjort noget kriminelt og samtidig smed joints fra sig. I Guder, hvor er det træls!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.