tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Det gør det nemlig, men det koster også hvis jeg skal bruge mellem 3000 og 5000 kr om året på en ny computer :/

Så er der vel garanti?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er der vel garanti?

 

Det burde der være, men min oplevelse med den såkaldte "garanti" er ej heller god. Butikken har hver gang fundet på at en måde at sno sig udenom.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det burde der være, men min oplevelse med den såkaldte "garanti" er ej heller god. Butikken har hver gang fundet på at en måde at sno sig udenom.

Anden butik?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anden butik?

 

Kunne være. Men er begyndt at sætte ind på kontoen til ny Mac. Har lige solgt min hometrainer og fået 2500 kr. for den, så opsparingen er da begyndt. Vil simpelthen ikke ud og låne penge til en ny.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne være. Men er begyndt at sætte ind på kontoen til ny Mac. Har lige solgt min hometrainer og fået 2500 kr. for den, så opsparingen er da begyndt. Vil simpelthen ikke ud og låne penge til en ny.

Fornuftigt :)

Der ER også noget fedt over at købe noget virkelig lækkert, som man har sparet op til :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne have lov til at brokke mig over at N har "optimeret" min computer for at den skulle få bedre ydeevne

 

Det er sådan set pænt nok gjort af ham, men han har bare ændret på alle mine indstillinger og nu kan han ikke finde ud af at ændre det tilbage, så det kan jeg få lov at rode med selv :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi åbenbart ikke "er frikendt" ift. Liffs helbred. :(

Er både spændt og nervøs! - håber Skejby er hurtige til at komme med en indkaldelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi åbenbart ikke "er frikendt" ift. Liffs helbred. :(

Er både spændt og nervøs! - håber Skejby er hurtige til at komme med en indkaldelse!

Ej for pokker da Sara hva nu? :kram :kiss

Håber liff er ok?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er henvist til Skejby til en hjertescanning da lægen i dag kunne høre hvæse/blæselyde da han lyttede på hende + hun hvæser når hun bliver forpustet, hvilket hun bliver utrolig let.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber ikke det er noget :kram :kram

Det håber vi heller ikke! :( men ikke lige det jeg havde regnet med at skulle ske!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre, Sara! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Sara. Sikke en øv besked at få. Håber på at det ikke er noget alvorligt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er henvist til Skejby til en hjertescanning da lægen i dag kunne høre hvæse/blæselyde da han lyttede på hende + hun hvæser når hun bliver forpustet, hvilket hun bliver utrolig let.

:kram Håber de hurtig giver lyd fra sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne have lov til at brokke mig over at N har "optimeret" min computer for at den skulle få bedre ydeevne

Det er sådan set pænt nok gjort af ham, men han har bare ændret på alle mine indstillinger og nu kan han ikke finde ud af at ændre det tilbage, så det kan jeg få lov at rode med selv :gal

Måske Jacob kan hjælpe dig? Jeg vil gerne spørge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er sq lidt en øv besked!

Men! better safe than sorry! - håber bare Skejby er hurtige med indkaldelse!

(og så er jeg lidt forundret over hvorfor der først bliver gjort noget nu?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Sara altså :(

Jeg håber ikke at det er noget alvorligt!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Note to self: lad være med at læse e-journalen og derefter Google ord man ikke kender...

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det være fordi hun er for tidligt født? Mange for tidligt fødte børn er født med hul i hjertet - mig selv inklusive, men for de fleste lukker det sig helt selv i løbet af det første år, tror jeg det er :-)

Han nævnte ikke noget om evt hul... men om "krukturen"? var som den skulle... kan ikke huske præcist hvilket ordvalg han brugte!

jo det er fordi hun er præmatur.. men undrer mig bare at det ikke er blevet nævnt før, da hun efterhånden har været gennem mange lægehænder i sin tid.. senest til kontrol for godt 2mdr. Siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er henvist til Skejby til en hjertescanning da lægen i dag kunne høre hvæse/blæselyde da han lyttede på hende + hun hvæser når hun bliver forpustet, hvilket hun bliver utrolig let.

:kram

Håber det vise sig at være helt uskyldigt og at I kommer til hurtigt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske Jacob kan hjælpe dig? Jeg vil gerne spørge...

Tak Anita, tror jeghar fået løst det værste, eller i hvert fald det jeg har opdaget :)

Og så har jeg indprentet hr. Mand at man Godt lige må spørge en anden gang :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Note to self: lad være med at læse e-journalen og derefter Google ord man ikke kender...

Det er noget farligt noget at gøre.

Hvad er det for ord, måske jeg eller en anden herinde kan hjælpe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, ellers tak. Det er er ord jeg ikke kendte, men jeg forstår godt hvad det er når jeg læser om det. Problemet er, at jeg gerne vil kunne glemme at have læst det jeg læste...

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være løbet tør for garn på den kurv jeg er ved at hækle :prik Jeg ville gerne lave den færdig i dag og ikke vente på levering og alt muligt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigerfar!!!! Han har lige ringet og sagt han ikke kommer til Silke Elia' fødselsdag i morgen. Han skal høste..... Kæft jeg er gal, sur, skuffet og ked af der på Silke Elia' Vegne. Det vil åbenbart være et tilbagevendende problem hvert år. Sidste år var det regnvejr... Det gør man fandme sq bare ikke (undskyld bandeordene!!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.