tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At der faktisk næsten kun er nederen og trælse måder at finde ud af, at ens regntøj ikke længere holder tæt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder også virkelig hårdt!!! :kram2 Det gjorde Inger også de første ca. 6 uger - hun havde et ekstremt behov for at være tæt på mig og tror vi brugte ca. 20 ud af døgnets 24 timer klistret sammen. Lille fyr - hvis han bare lige kunne sige, hvad det var! :kiss

 

Ps. først troede jeg, at du mente måneden august og kunne simpelthen ikke lige forstå det, indtil jeg fik læst lidt længere hen!

Haha det er heller ik nemt - måske jeg sku begynde at skrive August Emil i stedet - eller måske bare skrive det med stort...

Det er faktisk rart at vide at du oplevede det med Inger... Så har jeg et håb om at jeg ik gør noget forkert. For det er virkelig skod at jeg går rundt og tror at jeg gør noget forkert, fordi jeg ik kan få ham til at sove lidt bedre..

Men jeg satser på at det er et spørgsmål om tid...

Tak fordi du skriver søde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der faktisk næsten kun er nederen og trælse måder at finde ud af, at ens regntøj ikke længere holder tæt!

Det fandt jeg også ud af en dag da jeg ankom på arbejde og lignede en der havde tisset i bukserne - og jeg havde ik skiftetøj med!

Ud og køb noget nyt regntøj - selvom der er federe ting at bruge penge på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv Tina :kram2

Ja mega øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Tak søde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skal til dyrlæge med min ene hund i dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den der dementor som ligger i sengen i stedet for min mand - smut

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at oef.nu IKKE har et eneste leveringsfællesskab i nærheden af mig :(

Og jeg vil altså ikke betale 59/2x29kr for levering af frugt og grønt... Så går det billige sq af det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har mega ondt i maven og er alene med Immanuel :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har mega ondt i maven og er alene med Immanuel :(

:kram !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige en anden ting, som jeg også gerne vil brokke mig over...

... At jeg måske står uden arbejde pr. 1.1 2016... Det en utrolig "dejlig" stressfaktor at have hængende over sig her i barslen.

Men hvad værre er, det kommer til at gå ud over en helt masse børn og deres familier, at Ringkøbing -Skjern kommune er sådan en skod kommune...

Hvis i er ven med mig på Facebook så gå endelig ind og del det link jeg har liggende om at bevare Katholt fritidshjem ... Så gør i mig og mine kollegaer en stor tjeneste...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige en anden ting, som jeg også gerne vil brokke mig over...

... At jeg måske står uden arbejde pr. 1.1 2016... Det en utrolig "dejlig" stressfaktor at have hængende over sig her i barslen.

Men hvad værre er, det kommer til at gå ud over en helt masse børn og deres familier, at Ringkøbing -Skjern kommune er sådan en skod kommune...

Hvis i er ven med mig på Facebook så gå endelig ind og del det link jeg har liggende om at bevare Katholt fritidshjem ... Så gør i mig og mine kollegaer en stor tjeneste...

:kram

Hvordan Kan det være, at de lukker?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det pisser ned i stive stænger... og jeg har planlagt tur til købmanden inden hentning af Luna..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Hvordan Kan det være, at de lukker?

Det er heller ikke endelig endnu - hele byen og inst kæmper lige nu imod den rådne kommunes udspil...

Men det er fordi kommunen vil spare penge - surprice! Og derfor vil de tage den støtte de private inst førhen har fået, væk. Men der er vist 5 inst det kommer til at gå ud over, men de har så friskolerne til at redde sig. Det har Katholt ikke... Fordi vi har amagerskolens børn - folkeskole og ikke privat eller friskole...100 børn har vi pt hvor sfoen på skolen har 25 børn... Hvoraf halvdelen nok står på venteliste til at komme lige over på den anden side af vejen - til vores fortidshjem.

På denne måde vil man tvinge børnene og deres forældre til at gå tilbage til den SFO de i sin tid bevidst har valgt fra. I korte træk... Men linket beskriver det noget mere korrekt og detaljeret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lorte 12 årige piger!! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At faste. Hold nu op, hvor er jeg sulten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte 12 årige piger!! :gal

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Tak :kiss

Hader at de holder min skønne pige udenfor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak :kiss

Hader at de holder min skønne pige udenfor.

I min datters klasse er de allerede startet nu og hun er kun 8. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min datters klasse er de allerede startet nu og hun er kun 8. :(

Det er alt for tidligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand... Den ene dag havde han hovedpine, den næste ondt i ryggen og nu har han ondt i maven og er forkølet... Seriøst jeg glæder mig helt til han starter på arbejde igen i næste uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er alt for tidligt :(

Ja det er det. Hun havde inviteret til fødselsdag og der var 2 der ud af 8 der kom. Resten svarede ikke. Og nogen af dem var direkte onde overfor hende, og sagde til hende at de gad i hvert fald ikke med til hendes fødselsdag, for den blev helt sikkert rigtig kedelig. Snot tøser!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er det. Hun havde inviteret til fødselsdag og der var 2 der ud af 8 der kom. Resten svarede ikke. Og nogen af dem var direkte onde overfor hende, og sagde til hende at de gad i hvert fald ikke med til hendes fødselsdag, for den blev helt sikkert rigtig kedelig. Snot tøser!!!!

 

Kæmpe kram til jer! Da jeg var 11 år gammel var der en pige i klassen, der inviterede hele klassen til halloweenfest. Hun glemte bare liiiiige at invitere mig og en anden pige fra klassen. Aldrig har jeg følt mig så udenfor som der, særligt da hun og hendes mor nægtede at lytte til hvad skolen sagde til dem. Enten er det alle eller også er det ingen. Utroligt at børn i den alder kan være så onde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.