tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At jeg åbenbart har begyndende bækkenløsning <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvad nu?

Vi har over sommeren revet den gamle altan på huset (et dobbelthus, hvor vi bor øverst) ned og bygget en ny, fuldstændig hvor den gamle var før. På altanen er en lille repos til trappen, som fører ned i haven. Den er blevet flyttet 80 cm til den ene side, for at lave en forsvarlig trappe, der lever op til bygningsreglementerne. Manden mener så at vi fra den repos kan se ned i hans have og at den er ulovlig. Vi kan se hans have fra altanen og fra stuevinduet, men det er åbenbart ligemeget. Vi har spurgt ham om vi skulle placere den, hvor den var før, og det mente han ikke ville løse problemet.

Nu har han så klaget til kommunen. Men det viser sig at han har klaget over underboen (vi bor i 6B, underboen i 6A), så nu ringer de til kommunen i morgen og fortæller at de ikke har en altan, og så ender klagen jo nok hos os bagefter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At intet nogensinde bare kan gå let, gnidringsfrit og normalt for os herhjemme. Det er næsten lige før at det er morsomt, bare fordi det er så absurd  :rolleyes Kan nogen pege mig i retning af den der automat, hvor man kan trække sig et helt normalt liv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At intet nogensinde bare kan gå let, gnidringsfrit og normalt for os herhjemme. Det er næsten lige før at det er morsomt, bare fordi det er så absurd   :rolleyes Kan nogen pege mig i retning af den der automat, hvor man kan trække sig et helt normalt liv?

:kiss :kram2 Kender følelsen og jeg kan godt forstå, at du er frustreret og ked af situationen! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, Tina og C :kiss

Mest af alt er jeg bare blevet helt slatten og ugidelig. Anna spiser nu havregryn med mælk - første gang hun spiser siden morgenmaden. Hun spiser det for at få lov til at spise en is :rolleyes

Søren var lige i live i en times tid, hvor han læste to bøger for Anna og hjalp hende med en Bamse og kylling-dvd mens jeg lå 20 min i soveværelset. Aftensmad er ikke besluttet... Synes det har været en virkelig lang dag <_<

:kram de kan være lange at komme igennem sådan dage. Håber det blev lidt bedre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ramte øjenbetændelsen mig <_< og mine briller er i stykker hvilket ikke er optimalt når man bruger -6,5 på begge øjne :( Heldigt at manden bruger nogenlunde samme styrke så jeg kan låne dem ;)

En lille positiv ting der kom ud af det er at jeg fik bestilt tid hos en øjenlæge med henblik på at få undersøgt om jeg kan blive laseropereret :) det har jeg udskudt pga graviditet og amning tidligere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig ikke på toppen for tiden! Jeg er max presset og synes ikke, at jeg kan få det hele til at hænge sammen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig ikke på toppen for tiden! Jeg er max presset og synes ikke, at jeg kan få det hele til at hænge sammen :(

:kram Du virkede så overskudsagtig i går?

Hvad er det præcis, der gør det svært at få enderne til at mødes? :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig ikke på toppen for tiden! Jeg er max presset og synes ikke, at jeg kan få det hele til at hænge sammen :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg åbenbart har begyndende bækkenløsning <_<

:numse

Hvem siger det? 

 

At intet nogensinde bare kan gå let, gnidringsfrit og normalt for os herhjemme. Det er næsten lige før at det er morsomt, bare fordi det er så absurd   :rolleyes Kan nogen pege mig i retning af den der automat, hvor man kan trække sig et helt normalt liv?

Hvad nu? :unsure

 

EDIT: nu har jeg fundet svar på begge mine spørgsmål.

Note to self: læs ikke brokketråden som det første, når du ikke har været online i 4-5 timer :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Du virkede så overskudsagtig i går?

Hvad er det præcis, der gør det svært at få enderne til at mødes? :kiss

Det er heller ikke hele tiden - idag har været slem. Bare en masse normalt planlægning af dagen er gået helt skævt, babysvømning midt i Alberts lur, som så gjorde resten af dagen sådan lidt dum, S der gerne vil alt muligt i weekenden og vil have mig indover, minimal søvn.

Det er lidt svært at forklare, men mest handler det nok faktisk om at jeg skal til en polterabend inden længe, hvor det ikke rigtig er muligt at have Albert med og det stresser mig ret meget at prøve at få det hele til at gå op med mad og frem og tilbage og noget planlægning af selve polterabend.

Så skal vi jo også til bryllup, hvor A heller ikke skal med og hvor der også skal laves underholdning osv osv.

Min ellers giga fantastiske hukommelse og fantasi svigter mig og jeg føler at jeg er blevet dummere og sløvere end nogensinde før..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er heller ikke hele tiden - idag har været slem. Bare en masse normalt planlægning af dagen er gået helt skævt, babysvømning midt i Alberts lur, som så gjorde resten af dagen sådan lidt dum, S der gerne vil alt muligt i weekenden og vil have mig indover, minimal søvn.

Det er lidt svært at forklare, men mest handler det nok faktisk om at jeg skal til en polterabend inden længe, hvor det ikke rigtig er muligt at have Albert med og det stresser mig ret meget at prøve at få det hele til at gå op med mad og frem og tilbage og noget planlægning af selve polterabend.

Så skal vi jo også til bryllup, hvor A heller ikke skal med og hvor der også skal laves underholdning osv osv.

Min ellers giga fantastiske hukommelse og fantasi svigter mig og jeg føler at jeg er blevet dummere og sløvere end nogensinde før..

Der findes ikke noget der kan gøre en til zombie, som manglende søvn! 

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der findes ikke noget der kan gøre en til zombie, som manglende søvn!

:kiss

Ja, det er helt vildt, hvad det gør. Og Albert sover så giga dårligt om natten pt..

Og tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er heller ikke hele tiden - idag har været slem. Bare en masse normalt planlægning af dagen er gået helt skævt, babysvømning midt i Alberts lur, som så gjorde resten af dagen sådan lidt dum, S der gerne vil alt muligt i weekenden og vil have mig indover, minimal søvn.

Det er lidt svært at forklare, men mest handler det nok faktisk om at jeg skal til en polterabend inden længe, hvor det ikke rigtig er muligt at have Albert med og det stresser mig ret meget at prøve at få det hele til at gå op med mad og frem og tilbage og noget planlægning af selve polterabend.

Så skal vi jo også til bryllup, hvor A heller ikke skal med og hvor der også skal laves underholdning osv osv.

Min ellers giga fantastiske hukommelse og fantasi svigter mig og jeg føler at jeg er blevet dummere og sløvere end nogensinde før..

Årh, søde! Du virkede hverken dum eller sløv i går! :kiss

Jeg håber, det snart bliver bedre med Alberts søvn. Og ellers har jeg et rigtig godt telefonnummer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, søde! Du virkede hverken dum eller sløv i går! :kiss

Jeg håber, det snart bliver bedre med Alberts søvn. Og ellers har jeg et rigtig godt telefonnummer ;)

Haha! Jeg tvivler nu på, hun kan afhjælpe hoste ;) Men ellers tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Jeg tvivler nu på, hun kan afhjælpe hoste ;) Men ellers tak :kiss

Haha! Jeg havde ikke lige fanget, at det var pga hosten :blush :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nattesøvn søges...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Jeg havde ikke lige fanget, at det var pga hosten :blush :lol

Altså det havde jeg jo sådan set heller ikke skrevet noget sted ;) Men det er nu "bare" derfor vi ikke sover så meget, om natten.

Og faktisk sov han bedre idag, men så måtte jeg jo desværre vække ham pga babysvømning og så var resten af dagen bare helt skør :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At den dumme l*rte menstruation ikke bare kan holde sig langt væk! Jeg er SÅ træt af at håbe og blive skuffet.. Jeg siger til mig selv hver gang at jeg skal koncentrere mig om noget andet, men så ugen op til test, så begynder håbet at vokse og jeg bliver så ked af det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At den dumme l*rte menstruation ikke bare kan holde sig langt væk! Jeg er SÅ træt af at håbe og blive skuffet.. Jeg siger til mig selv hver gang at jeg skal koncentrere mig om noget andet, men så ugen op til test, så begynder håbet at vokse og jeg bliver så ked af det..

:kram Husker det neget tydeligt, det rammer hårdere og hårdere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes altså at mit vækkeur ringede laaaaaang tid før det var sat til :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan simpelthen ikke slippe det knivstikkeri i Århus :( synes det kom tæt på :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå... Inger har sovet mere eller mindre elendigt i 14 dage nu, og far duer bare IKKE om natten. Bare dét at han nærmer sig hende, får hende til at stikke i et hysterisk skrig, som går gennem marv og ben. I nat var ingen undtagelse, og jeg har sovet mega ringe. Alligevel stod jeg op kl. 05.30 for at tage ned at svømme inden arbejde. 

Cykler de 6 km til svømmehallen. For at opdage at jeg har glemt min pung med svømmekortet i. Jeg kunne ikke engang cykle den sidste kilometer hen til mit arbejde, for mit adgangskort lå også i pungen. 

Og så begyndte jeg at græde. STORtudede med tårer og hulk og det hele.

Jeg er så træt helt ind til benet, og vi har sindssygt travlt på arbejdet. Pt. er mit team sat fra vores normale arbejde for at løse andre mere presserende opgaver, og det vil resultere i, at vores eget teams arbejde jo bare hober sig op. Så pludselig har vi kun én måned til at nå alt dét, vi skulle have nået på 2. 

Jeg er teamkoordinator og har ansvar for, at vi når tingene. Men lige nu har jeg bare ikke mulighed for det.

Så ja, jeg tudede mig hele vejen tilbage til hjemmet for at tage et bad og kørte herefter så de 7km ind til arbejdet igen.

just shoot me :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå... Inger har sovet mere eller mindre elendigt i 14 dage nu, og far duer bare IKKE om natten. Bare dét at han nærmer sig hende, får hende til at stikke i et hysterisk skrig, som går gennem marv og ben. I nat var ingen undtagelse, og jeg har sovet mega ringe. Alligevel stod jeg op kl. 05.30 for at tage ned at svømme inden arbejde.

Cykler de 6 km til svømmehallen. For at opdage at jeg har glemt min pung med svømmekortet i. Jeg kunne ikke engang cykle den sidste kilometer hen til mit arbejde, for mit adgangskort lå også i pungen.

Og så begyndte jeg at græde. STORtudede med tårer og hulk og det hele.

Jeg er så træt helt ind til benet, og vi har sindssygt travlt på arbejdet. Pt. er mit team sat fra vores normale arbejde for at løse andre mere presserende opgaver, og det vil resultere i, at vores eget teams arbejde jo bare hober sig op. Så pludselig har vi kun én måned til at nå alt dét, vi skulle have nået på 2.

Jeg er teamkoordinator og har ansvar for, at vi når tingene. Men lige nu har jeg bare ikke mulighed for det.

Så ja, jeg tudede mig hele vejen tilbage til hjemmet for at tage et bad og kørte herefter så de 7km ind til arbejdet igen.

just shoot me :boo

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.