tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Har syg mand derhjemme og er nu på vej hjem for at hente syg tumling i børnehaven <_< :(

Åh nej :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Må man gerne brokke sig over et 3 minutters knald, når det er lang tid siden sidst? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er sex? :chin:

:lolhit tænker det samme :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit tænker det samme :p

Jeg har hørt min mand tale om det :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har hørt min mand tale om det :LOL

:lol det gør min mand faktisk også tit :chin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er sex? :chin:

Bare rolig. Med tiden finder man en måde, at have sex på, selvom man har et barn (det er straks værre, når man har to, men mon ikke jeg knækker koden en eller anden dag ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har været i 2 forskellige H&M butikker og ingen af dem havde den kjole jeg ledte efter <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :( god bedring til Karla :kram2 og kram til mor :kram2

Kan hun ikke lige lære mig at bruge spanden :rolleyes

Tak.

Tricket er at have spanden med sig hele tiden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg bare er tung i hovedet og træt og jeg ikke rigtig ved hvorfor :( 

En del dumme nyheder i går gør nok sig del :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bare så træt. Hvorfor? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er derudover pænt træt af en af mine undervisere. Han sagde i dag at han ikke så nogen grund til at høre mig i hjemmearbejde, fordi jeg er for dygtig. Bullshit! Man kan aldrig blive for dygtig! Og når ingen andre gider at svare på hans spørgsmål, skal han da ikke bare lade som om han ikke har set mg og så selv fortælle svaret. Øv, hvor bliver det trælst halvt år sammen med ham! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er derudover pænt træt af en af mine undervisere. Han sagde i dag at han ikke så nogen grund til at høre mig i hjemmearbejde, fordi jeg er for dygtig. Bullshit! Man kan aldrig blive for dygtig! Og når ingen andre gider at svare på hans spørgsmål, skal han da ikke bare lade som om han ikke har set mg og så selv fortælle svaret. Øv, hvor bliver det trælst halvt år sammen med ham! <_<

Hvad læser du? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad læser du? :unsure

Samfundsfag B som enkeltfag på VUC

 

Gider næsten ikke bruge to timer om dagen på at læse lektier og skrive brugbare noter, når man alligevel bliver afvist på den måde. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for forståelse, piger ;)

 

Søren tog syg hjem fra arbejde i går med ondt i hals og hoved og lidt feber og var døden nær i morges :rolleyes Anna vågnede af sig selv 6:45 og jeg studsede over om hun mon var varm, men tænkte det var fordi hun for en gangs skyld havde haft dynen på. Hun lå lidt i min seng og virkede så helt frisk og spiste en hel portion havregryn med mælk, så jeg satte hendes hår og aftalte med Søren, at han afleverede hende og jeg kørte på arbejde.

 

Kl. 12:15 ringede børnehaven til mig. Anna var ikke helt sig selv. Pyldret og ville ikke slippe yndlingspædagogen og sådan plejer hun ikke at være. Overhovedet. Hun havde intet madpakke spist og temp sagde 38,5. Jeg kunne ikke få fat i Søren, så jeg kørte hjem og hentede hende. Hun var på legepladsen og blev helt overrasket over at se mig:"Jamen, jeg har jo ikke engang fået frugt endnu" :D Hun vidste tydeligvis ikke, at hun ville blive hentet.

 

Hun virkede helt okay, men så snart hun sad i bilen, splattede hun sammen. Hjem på sofa og se 2 timers Ramasjang på dr.dk. Søren sov da vi kom hjem og der gik 2 timer før han vågnede - der havde han sovet 5 timer i streg, så han ER sgu nok faktisk ret syg :( Anna spiste en ristet bolle med pålægschokolade og endte med at lege og være helt sig selv fra 15-17:30. Aftensmad havde hun ikke rigtig lyst til, så hun fik en halv bolle mere, blev puttet og sov 19:30, hvilket er en times tid før normalt. Hun var lidt varm, da hun blev puttet, så hun bliver hjemme i morgen uanset hvad. Enten med Søren eller os begge, alt afhængigt af Sørens tilstand. 

 

Sygt barn OG syg mand OG 30+3 er altså IKKE en fed kombi, hvis nogen skulle være i tvivl! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har de sagt nej? :unsure

Nej, og ja. Skal have et job,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for forståelse, piger ;)

Søren tog syg hjem fra arbejde i går med ondt i hals og hoved og lidt feber og var døden nær i morges :rolleyes Anna vågnede af sig selv 6:45 og jeg studsede over om hun mon var varm, men tænkte det var fordi hun for en gangs skyld havde haft dynen på. Hun lå lidt i min seng og virkede så helt frisk og spiste en hel portion havregryn med mælk, så jeg satte hendes hår og aftalte med Søren, at han afleverede hende og jeg kørte på arbejde.

Kl. 12:15 ringede børnehaven til mig. Anna var ikke helt sig selv. Pyldret og ville ikke slippe yndlingspædagogen og sådan plejer hun ikke at være. Overhovedet. Hun havde intet madpakke spist og temp sagde 38,5. Jeg kunne ikke få fat i Søren, så jeg kørte hjem og hentede hende. Hun var på legepladsen og blev helt overrasket over at se mig:"Jamen, jeg har jo ikke engang fået frugt endnu" :D Hun vidste tydeligvis ikke, at hun ville blive hentet.

Hun virkede helt okay, men så snart hun sad i bilen, splattede hun sammen. Hjem på sofa og se 2 timers Ramasjang på dr.dk. Søren sov da vi kom hjem og der gik 2 timer før han vågnede - der havde han sovet 5 timer i streg, så han ER sgu nok faktisk ret syg :( Anna spiste en ristet bolle med pålægschokolade og endte med at lege og være helt sig selv fra 15-17:30. Aftensmad havde hun ikke rigtig lyst til, så hun fik en halv bolle mere, blev puttet og sov 19:30, hvilket er en times tid før normalt. Hun var lidt varm, da hun blev puttet, så hun bliver hjemme i morgen uanset hvad. Enten med Søren eller os begge, alt afhængigt af Sørens tilstand.

Sygt barn OG syg mand OG 30+3 er altså IKKE en fed kombi, hvis nogen skulle være i tvivl! <_<

Kæmpe :kram Håber det snart bliver bedre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sygt barn OG syg mand OG 30+3 er altså IKKE en fed kombi, hvis nogen skulle være i tvivl! <_<

DET tror jeg virkelig gerne! Håber du selv går fri :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi ikke har noget vand i hanerne :( det er dælme ikke nemt at varme lænden ordenligt op så :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, og ja. Skal have et job,

Det skal du nok få.. Lige pludselig! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samfundsfag B som enkeltfag på VUC

Gider næsten ikke bruge to timer om dagen på at læse lektier og skrive brugbare noter, når man alligevel bliver afvist på den måde. :(

Det er vel ikke lærerens job at overhøre dig i dine lektier?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi ikke har noget vand i hanerne :( det er dælme ikke nemt at varme lænden ordenligt op så :(

No!! Højgravid må ikke mangle vand! Det er nærmest en nødsituation

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for forståelse, piger ;)

Søren tog syg hjem fra arbejde i går med ondt i hals og hoved og lidt feber og var døden nær i morges :rolleyes Anna vågnede af sig selv 6:45 og jeg studsede over om hun mon var varm, men tænkte det var fordi hun for en gangs skyld havde haft dynen på. Hun lå lidt i min seng og virkede så helt frisk og spiste en hel portion havregryn med mælk, så jeg satte hendes hår og aftalte med Søren, at han afleverede hende og jeg kørte på arbejde.

Kl. 12:15 ringede børnehaven til mig. Anna var ikke helt sig selv. Pyldret og ville ikke slippe yndlingspædagogen og sådan plejer hun ikke at være. Overhovedet. Hun havde intet madpakke spist og temp sagde 38,5. Jeg kunne ikke få fat i Søren, så jeg kørte hjem og hentede hende. Hun var på legepladsen og blev helt overrasket over at se mig:"Jamen, jeg har jo ikke engang fået frugt endnu" :D Hun vidste tydeligvis ikke, at hun ville blive hentet.

Hun virkede helt okay, men så snart hun sad i bilen, splattede hun sammen. Hjem på sofa og se 2 timers Ramasjang på dr.dk. Søren sov da vi kom hjem og der gik 2 timer før han vågnede - der havde han sovet 5 timer i streg, så han ER sgu nok faktisk ret syg :( Anna spiste en ristet bolle med pålægschokolade og endte med at lege og være helt sig selv fra 15-17:30. Aftensmad havde hun ikke rigtig lyst til, så hun fik en halv bolle mere, blev puttet og sov 19:30, hvilket er en times tid før normalt. Hun var lidt varm, da hun blev puttet, så hun bliver hjemme i morgen uanset hvad. Enten med Søren eller os begge, alt afhængigt af Sørens tilstand.

Sygt barn OG syg mand OG 30+3 er altså IKKE en fed kombi, hvis nogen skulle være i tvivl! <_<

Det lyder ikke rart for nogen af jer, rigtig god bedring. Håber snart alle er friske igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vel ikke lærerens job at overhøre dig i dine lektier?

 

Det siger jeg heller ikke, men når man gennemgår dagens lektier på holdet og læreren vælger fuldstændig at overse mig som den eneste, pisser det mig altså af. Fair nok at andre skal have mulighed for at svare, men når der ikke er nogen der kan og man sidder som den eneste der kan, synes jeg ikke at det kan passe at han vælger at forklare begreberne selv og samtidig sige til os alle sammen at "vi skal stramme os an".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

No!! Højgravid må ikke mangle vand! Det er nærmest en nødsituation

Præcis. Og vandværker arbejder stadigvæk på sagen står der på deres hjemme side.

Og jeg klør over det hele lige nu. Så skal bruge vand. !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.