tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Voksne mennesker der leger ræs med indkøbsvognene i grænsebutikker. Av mine hæle!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At både Julius og jeg har været forbi lægevagten... Han har scoret sig en gang øjenbetændelse og jeg har scoret mig irritation og eksem i mit kejsersnit sår :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At både Julius og jeg har været forbi lægevagten... Han har scoret sig en gang øjenbetændelse og jeg har scoret mig irritation og eksem i mit kejsersnit sår :prik

Øøøøøv hvor træls! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er i sommerhus og Elliot har svært ved at ffalde i søvn i weekendsengen.. Derudover har vi glemt en flaske som han plejer at få vand i til putning.. Han er helt færdig og meget ked. Øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er i sommerhus og Elliot har svært ved at ffalde i søvn i weekendsengen.. Derudover har vi glemt en flaske som han plejer at få vand i til putning.. Han er helt færdig og meget ked. Øv!

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der aldrig er en dyt og se på i fjernsynet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Tak :kram nu sover han.. Rasmus fik ham til at sove. Nu må vi se hvor længe det varer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram nu sover han.. Rasmus fik ham til at sove. Nu må vi se hvor længe det varer :goodluck

Forhåbentlig hele natten :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sygt barn - igen!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger og prøver at putte Simon i sommerhus... Nujh det holder hårdt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er i sommerhus og Elliot har svært ved at ffalde i søvn i weekendsengen.. Derudover har vi glemt en flaske som han plejer at få vand i til putning.. Han er helt færdig og meget ked. Øv!

:kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigermor :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg altid skal piske en stemning op om at lørdag aften skal være ih så åh så hyggelig og så bliver skuffet/træt/trist (og i aften gået i seng) :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg altid skal piske en stemning op om at lørdag aften skal være ih så åh så hyggelig og så bliver skuffet/træt/trist (og i aften gået i seng) :(

:kiss

Hvorfor bliver du skuffet? Hvad er det du håber på og drømmer om? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg altid skal piske en stemning op om at lørdag aften skal være ih så åh så hyggelig og så bliver skuffet/træt/trist (og i aften gået i seng) :(

Kæmpe stort :kram

Det lyder trist :( Hvad skuffer dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 stk helt og adeles vågen baby, som er i lege og spillopmager humør - 1. Stk dødtræt mor som trænger til søvn, og forudser en nat uden ret meget af det - pga ovenstående bølle baby. Suk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss

Hvorfor bliver du skuffet? Hvad er det du håber på og drømmer om? :kram2

Tak for kram Susanne og ønskebebs!

Jeg håber nok tit på hygge med guf og en god film. Men så bliver klokken halv-sent inden vi er færdige med det praktiske, så er vi længe om at beslutte hvad vi skal se (og ved ikke hvad vi vil) og så er jeg bare sk*de træt altid og falder mere eller mindre i søvn inden 21.30 <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 stk helt og adeles vågen baby, som er i lege og spillopmager humør - 1. Stk dødtræt mor som trænger til søvn, og forudser en nat uden ret meget af det - pga ovenstående bølle baby. Suk

Mon Mie overraskede og lagde sig til at sove? Det håber jeg :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon Mie overraskede og lagde sig til at sove? Det håber jeg :kram2

Først kl 2 - og vågnede igen her kl 5:30 - troede lige jeg havde fået hende til at sove igen, hvortil øjnene springer op og stk sanglærke/moslemusen satte igang. Må nok indse jeg ikke kommer til at få mere søvn i nat end de knap 4 timers usammenhængende søvn jeg har fået :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først kl 2 - og vågnede igen her kl 5:30 - troede lige jeg havde fået hende til at sove igen, hvortil øjnene springer op og stk sanglærke/moslemusen satte igang. Må nok indse jeg ikke kommer til at få mere søvn i nat end de knap 4 timers usammenhængende søvn jeg har fået :(

:( Røv!

:kram :kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( Røv!

:kram :kram2 :kram

Mega og får nul hjælp og aflastning idag af manden pga hans arbejde. Og kan forvente at stå med al Mie selv hele juli også pga hans åndsvage vagter, der bare tilgodeser absolut ingen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5:30 er for tidligt knægt! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega og får nul hjælp og aflastning idag af manden pga hans arbejde. Og kan forvente at stå med al Mie selv hele juli også pga hans åndsvage vagter, der bare tilgodeser absolut ingen.

:prik til det arbejde!

:kram igen til dig. Hvornår har I noget ferie så I kan deles mere og du kan få søvn og et break?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5:30 er for tidligt knægt! <_<

Enig! Selvom den var 5.45 før hun vågnede helt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.