tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Øv hvor ringe <_< Vi spiste i det der western område de to dage, vi var der. Det var dyrt, men godt begge gange :) Og Valdemar fik lego formede pommes fritter :D

Ja det var virkelig dårligt <_<

Ha ha LEGO-pomfritter - fedt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De er bare SÅ gode! Altså LEGO pomfritterne :D

Vi får altså spareribs! Mums - men tilbehøret er nederen!

Ja, jeg fik noget coleslaw-halløj, må indrømme at jeg ikke gad smage på det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg fik noget coleslaw-halløj, må indrømme at jeg ikke gad smage på det :rolleyes

Nemlig. Sådan har det ikke altid været.. Men måske ulempen ved at være kommet der hele sit liv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er tosset over at lukke katten ud og se en lastbil ræse ind i byen med 80 km i timen for at levere brød til butikkerne.

Godtnok er kl.2.30, men derfor er der stadig mennesker og dyr som kunne finde på at krydse vejen og færdselsloven gælder stadig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan (igen) ikke sove <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan (igen) ikke sove <_<

:ditto :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto :(

Det er bare :numse

Nu har jeg lige været ude og smøre mig en mad, og så håber jeg på et par timers søvn inden barnet vågner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna er simpelthen den mest stædige hystade nogen gange :prik <_< :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg var så doven i går og ikke vaskede min makeup af. Velkommen sviende øjne <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har en tude dag.. Kan intet rumme og J er kommet hjem fra arbejde for at være her for mig, men det er næsten værre, fordi han vrisser, stresser og er skide sur.. :(

Det er ikke liiiige det jeg har allermest brug for lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg kun har lyst til at spise mcd idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg var så doven i går og ikke vaskede min makeup af. Velkommen sviende øjne <_<

:numse

Åhha! Jeg havde også taget en smule mascara på i går, gad heller ikke vaske det af for begge børn var trætte- mine øjne svier og jeg ligner en med begyndende øjenbetændelse i de ene øje <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har en tude dag.. Kan intet rumme og J er kommet hjem fra arbejde for at være her for mig, men det er næsten værre, fordi han vrisser, stresser og er skide sur.. :(

Det er ikke liiiige det jeg har allermest brug for lige nu.

Og nu måtte han tage ind på arbejde igen, fordi han ikke kunne få telefoni til at virke herhjemme, selvom it management havde sagt at det var gået i orden igen.

Han er pissed.. Ikke på mig, men på "de inkompetente idioter" (hans ord, ikke mine), som ikke kan finde ud af, at dobbelttjekke deres systemer..

Nu skal jeg overleve.. Trække vejret DYBT ned i maven..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så træt af at skulle støvsuge tre gange om dagen. Altså hvordan kan den kat fælde så meget? Jeg mener bare hun eri kke langhåret og burde efterhånden være skaldet?!?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så træt af at skulle støvsuge tre gange om dagen. Altså hvordan kan den kat fælde så meget? Jeg mener bare hun eri kke langhåret og burde efterhånden være skaldet?!?!

Få en børste til hende og børst en gang i ugen :) Det hjælper meget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet klippet og jeg tror virkelig ikke hun er sluppet godt fra det :(

Udelukkende fordi jeg synes 700 kr hos hende jeg VED kan klippe det pænt, er absurd dyrt, når jeg kan få det til 200. Så kan jeg muligvis lære det :prik :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Få en børste til hende og børst en gang i ugen :) Det hjælper meget..

 

Trust me, hun bliver børstet mindst hver anden dag og lige meget hjælper det. Derudover har dyrlægen anbefalet gærtabletter, som hun også får hver dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trust me, hun bliver børstet mindst hver anden dag og lige meget hjælper det. Derudover har dyrlægen anbefalet gærtabletter, som hun også får hver dag.

Hmm.. Måske hun burde få et tjek så, for fældesæson skulle meget gerne være overstået, og hvis det er totter og ikke drys (?), så er det værd at tjekke, når hun er korthåret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Måske hun burde få et tjek så, for fældesæson skulle meget gerne være overstået, og hvis det er totter og ikke drys (?), så er det værd at tjekke, når hun er korthåret.

Har du skiftet foderet ud? Mange katte fælder helt åndsvagt, hvis de skifter foder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du skiftet foderet ud? Mange katte fælder helt åndsvagt, hvis de skifter foder.

 

Fik hende for tre uger siden, så skiftede jo af gode grunde der. Men skal til dyrlæge med hende på mandag, så tænker jeg lige spørger igen der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:numse

Åhha! Jeg havde også taget en smule mascara på i går, gad heller ikke vaske det af for begge børn var trætte- mine øjne svier og jeg ligner en med begyndende øjenbetændelse i de ene øje <_<

Jeg har fået renset huden og øjnene godt, og det hjalp heldigvis! Hvornår lærer jeg at min krop og sind ikke er som da jeg var 18? :P Jeg var hjemme kl 23.30 ca, og det eneste jeg (af gode grunde) fik, var vand og en enkelt cola, og jeg føler jeg har milde tømmermænd. Hurra for at være gammel og gravid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået renset huden og øjnene godt, og det hjalp heldigvis! Hvornår lærer jeg at min krop og sind ikke er som da jeg var 18? :P Jeg var hjemme kl 23.30 ca, og det eneste jeg (af gode grunde) fik, var vand og en enkelt cola, og jeg føler jeg har milde tømmermænd. Hurra for at være gammel og gravid ;)

Jeg agerer stadig panda :D

Hvad pokker var det for et dårligt sted, uden alkoholfri øl <_<

:P Jeg bliver også så skuffet når kroppen ter sig som en olding, bare fordi man skejer ud :P :D

Det virker til at have været en god aften, trods alt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg agerer stadig panda :D

Hvad pokker var det for et dårligt sted, uden alkoholfri øl <_<

:P Jeg bliver også så skuffet når kroppen ter sig som en olding, bare fordi man skejer ud :P :D

Det virker til at have været en god aften, trods alt :kiss

Ja hvad sker der for manglen på alkoholfri øl?! Både hereford (selvom det stod i deres menu kort) og the warf havde ikke alkoholfri øl. Jeg var skuffet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hvad sker der for manglen på alkoholfri øl?! Både hereford (selvom det stod i deres menu kort) og the warf havde ikke alkoholfri øl. Jeg var skuffet!

Hmf.. Det ville jeg også have været :kiss

Åhh.. husker stadig da jeg drak en øl (og spiste en romkugle søndag formiddag 15/7-12) da jeg var i overtiden med Me.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmf.. Det ville jeg også have været :kiss

Åhh.. husker stadig da jeg drak en øl (og spiste en romkugle søndag formiddag 15/7-12) da jeg var i overtiden med Me.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.