tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Er bare flad idag. Det var som om det tog livet af mig at være i byen :shooter

 

Hader bare de dage hvor jeg intet kan, pga mit for lave stofskite :boo heldigvis er det dog langt de fleste dage jeg ikke kan mærke det, men det rammer når jeg så bliver flad af en indkøbstur+ at jeg bare er sur, tvær og træææææt og kan se frem til at være det resten af dagen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kæresten sover stadigvæk.. Lagde godt mærke til han spillede computer til klokken 4 i nat ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæresten sover stadigvæk.. Lagde godt mærke til han spillede computer til klokken 4 i nat ;)

Jamen så er han i stand til at tage baby om natten til den tid, når han alligevel er oppe :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg åbenbart er udnævnt til chauffør juleaften.

Havde lovet at køre min farmor.. Det tager samlet set en lille times tid.. Men nu har min stedfar så lovet jeg også skal køre min lillesøster hjem.. Det tager minimum 45 min oven i!!! Jeg HADER at køre når det er mørkt. Og jeg bliver SÅ træt om aften. Og jeg synes ærlig talt ikke jeg gider bruge så lang tid i en bil juleaften :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min hjerne crasher lige nu! Orker ikke det her flytte rod, syntes bare slet ikke jeg kommer nogen vejne!

Det eneste der sker er at bunkerne med papkasser vokser sig enorme og rodet på borde og gulve spreder sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigerfar har været og hjælpe 3 timer med fyret i eftermiddag, de får konstateret hvad der er galt og hvordan det skal løses. Men det skal ikke laves i dag, da de skal bruge nogle rør.

Han kører hjem 20 minutter senere ringer han og har åbenbart glemt alt om hvordan de skulle løse det.. Så manden render frem og tilbage til kælderen, men svigerfar tror jo nada på sin egen søn, så nu kommer han igen når C er puttet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk, der går tur med deres hund og ikke samler op efter sig, så andre (fx gravide, der har mega kvalme!) kan komme til at træde i det, og derefter bruge tid på at tørre fremmed hundelort af sit gulvtæppe :klap :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min nor, som brokker sig over at vi selv slagter vores dyr.

Det er ligesom en del af at være selvforsynende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min nor, som brokker sig over at vi selv slagter vores dyr.

Det er ligesom en del af at være selvforsynende.

Hvordan er det et problem for hende? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det et problem for hende? :unsure

Fordi hun er bange for at Ida skal "tage" skade af det. Og hun mener at Ida blive vild med vold, fordi vi selv slagter.

Men hun ser det jo ikke endnu. Men om er par år, skal vi til at forklarer Ida det. Fordi det er vi forhåbligt kommet er skridt tættere på at blive 90% selvforsynende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk, der går tur med deres hund og ikke samler op efter sig, så andre (fx gravide, der har mega kvalme!) kan komme til at træde i det, og derefter bruge tid på at tørre fremmed hundelort af sit gulvtæppe :klap :shooter

:gal

Jeg har engang oplevet, at træde i en lort, mens jeg fjernede min egen hunds <_<

Og samtidig træk min hund i snoren, så jeg tabte det der plastichåndtag ned i en anden lort :prik

Ej men det var så ulækkert! (Bræk-smiley?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:gal

Jeg har engang oplevet, at træde i en lort, mens jeg fjernede min egen hunds <_<

Og samtidig træk min hund i snoren, så jeg tabte det der plastichåndtag ned i en anden lort :prik

Ej men det var så ulækkert! (Bræk-smiley?)

 

:puke : puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi hun er bange for at Ida skal "tage" skade af det. Og hun mener at Ida blive vild med vold, fordi vi selv slagter.

Men hun ser det jo ikke endnu. Men om er par år, skal vi til at forklarer Ida det. Fordi det er vi forhåbligt kommet er skridt tættere på at blive 90% selvforsynende

Ej men altså hold nu op... Jeg er vokset op på landet og har både set køer få en boltpistol i panden, hovedløs høns der løber rundt og for den sags skyld utallige fødsler af kalve (det kan sgu være lige så slemt) og jeg har ikke taget skade (tror jeg :D )

Og hvordan kan noget der var helt naturlig for et par generationer siden pludselig var skadeligt for psyken... Hun skal vist bare holde sine meninger for sig selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi samler sjældent op efter vores hund..

Men han er busk-skider.. Så det er umuligt at komme ind og fjerne det..

Når han gør det steder hvor man kan komme til det, så fjerner vi.. Men det sker måske en gang om ugen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:gal

Jeg har engang oplevet, at træde i en lort, mens jeg fjernede min egen hunds <_<

Og samtidig træk min hund i snoren, så jeg tabte det der plastichåndtag ned i en anden lort :prik

Ej men det var så ulækkert! (Bræk-smiley?)

Aaaaaadr :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi samler sjældent op efter vores hund..

Men han er busk-skider.. Så det er umuligt at komme ind og fjerne det..

Når han gør det steder hvor man kan komme til det, så fjerner vi.. Men det sker måske en gang om ugen!

Jeg er umiddelbart ligeglad, hvis det er i en busk :) Men jeg gik på sti hele vejen hjem i en mørk park (med træt og lettere mørkeræd tumling på armen), så der ville jeg egentlig bare gerne kunne stole på, at folk samler deres lort op efter sig. :prik Adr!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi hun er bange for at Ida skal "tage" skade af det. Og hun mener at Ida blive vild med vold, fordi vi selv slagter.

Men hun ser det jo ikke endnu. Men om er par år, skal vi til at forklarer Ida det. Fordi det er vi forhåbligt kommet er skridt tættere på at blive 90% selvforsynende

Nå på den måde. Det er da fjollet, hvis I netop ikke viser hende det endnu :rolleyes (og uanset hvad, så er det da jeres beslutning og ikke hendes!)

Jeg har i øvrigt aldrig hørt om børn, de blev vilde med vold, fordi de havde set en slagtning. Skræmte, ja! Men ikke volds-elskere. Det tror jeg altså kommer af noget HELT andet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:puke : puke

Tak ;) Den bruger jeg heldigvis ikke så tit ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi samler sjældent op efter vores hund..

Men han er busk-skider.. Så det er umuligt at komme ind og fjerne det..

Når han gør det steder hvor man kan komme til det, så fjerner vi.. Men det sker måske en gang om ugen!

Haha hvor sjovt, vores hund var også busk-skider.

Vi samlede også altid op hvis hun en sjælden gang sked på fortovet, eller midt på en græsplæne, det er da det mindste man kan gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi hun er bange for at Ida skal "tage" skade af det. Og hun mener at Ida blive vild med vold, fordi vi selv slagter.

Men hun ser det jo ikke endnu. Men om er par år, skal vi til at forklarer Ida det. Fordi det er vi forhåbligt kommet er skridt tættere på at blive 90% selvforsynende

Åh jøsses!!! Der er børnehaver der har "slagtning af dyr" på skemaet hvert år (har selv arbejdet sådan et sted) - så længe man går etisk til værks så er der INGEN problemer i det. Det er da SÅ fedt når børn lærer:

1: at behandle dyr med respekt

2: at lørdagskylling også har været levende

3: livet er noget man værner om og når man slagter et dyr skal INTET gå til spilde! Den respekt skylder man dyret!!!

Din mor er simpelthen :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WTF?! Jeg har meldt ud til alle, at jeg køber alle julegaver i november. De fleste butikker er jo alligevel allerede begyndt at sætte jule-byttemærke på, og så vil jeg hellere bruge december på alt det andet hygge :)

Jeg har bedt om en fra min søster - dog via SMS, men jeg ved at hun slet ikke forstår hvorfor jeg vil starte så tidligt.. Ergo svarer hun bare ikke..

Bum.. Overvejer om hun bare skal have et glas rødbeder med en sløjfe om. Hø hø..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bedt om en fra min søster - dog via SMS, men jeg ved at hun slet ikke forstår hvorfor jeg vil starte så tidligt.. Ergo svarer hun bare ikke..

Bum.. Overvejer om hun bare skal have et glas rødbeder med en sløjfe om. Hø hø..

Det bør være trussel nok :D evt give valget mellem rødkål og rødbeder og rød eller grøn sløjfe :lol (ok nu ligger jeg mig til at sove :rolleyes er SIMPELTHEN for fjollet :lolhit )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jøsses!!! Der er børnehaver der har "slagtning af dyr" på skemaet hvert år (har selv arbejdet sådan et sted) - så længe man går etisk til værks så er der INGEN problemer i det. Det er da SÅ fedt når børn lærer:

1: at behandle dyr med respekt

2: at lørdagskylling også har været levende

3: livet er noget man værner om og når man slagter et dyr skal INTET gå til spilde! Den respekt skylder man dyret!!!

Din mor er simpelthen :shooter

Lige præcis. For os er det en vittig del herhjemme. Altså hun ved jo allerede at vi spiser noget der kunne være blevet en kylling når vi spiser æg. Da vores ene høne udroede 5 kyllinger i år. Og vi forklarede hende hvor de kom fra.

Nu siger hun "æg ikke kylling idag" når vi henter æg og koger dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jøsses, to tsk umulige unger i dag!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg konstant føler mig bedømt i Malivas børnehave :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.